Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Bursdag om 1 uke, planlegge noe litt sunnere

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-10, 17:16   #21
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdag om 1 uke, planlegge noe litt sunnere

Det fins jo kaker som er gode og samtidig ikke inneholder en kilo sukker og en kilo smør, da.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 17:20   #22
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.063
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bursdag om 1 uke, planlegge noe litt sunnere

Det er faktisk mulig å lage mye som er godt uten at det er masse sukker og smør i det, altså. Store og små gafler nedpå mine vafler, og de inneholder ingen av delene. OG de er altså gode. Tenke seg til. Jeg synes det er bra at du har lyst til å ha noen sunnere alternativer i tillegg til en eventuell "vanlig" kake, jeg. Det liksom ikke bli kjedelig av den grunn.

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 17:25   #23
Moonlight
prøver tilpasse seg livet
 
Moonlight sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 1.360
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bursdag om 1 uke, planlegge noe litt sunnere

Nei, målet mitt er jo ikke akkurat å gjøre det ekkelt og kjedelig, men litt mer bevisst...

Men, fruktspyd og grove vafler er absolutt noe jeg kommer til å lage i stand.

__________________
~Moonlight~
M 20.09.02 ~ D 02.08.04
~ Engla- Linea 17.10.09~
Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 17:26   #24
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bursdag om 1 uke, planlegge noe litt sunnere

Jeg er veldig enig med Mim i denne.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 17:26   #25
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.904
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bursdag om 1 uke, planlegge noe litt sunnere

Grove pizzasnurrer er vel også sunt.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 17:27   #26
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.063
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bursdag om 1 uke, planlegge noe litt sunnere

Opprinnelig lagt inn av Moonlight, her.

Nei, målet mitt er jo ikke akkurat å gjøre det ekkelt og kjedelig, men litt mer bevisst...

Men, fruktspyd og grove vafler er absolutt noe jeg kommer til å lage i stand.

Det blir bra!

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 17:28   #27
Moonlight
prøver tilpasse seg livet
 
Moonlight sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 1.360
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bursdag om 1 uke, planlegge noe litt sunnere

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

I valget mellom en sunn kake og ingen kake vet jeg hva jeg ville valgt. Det er hverdagskosten man skal endre, hvis man vil ha suksess. Men dsjees, kjør på.

Men Mim. Jeg spurte ikke etter en sunn KAKE, men SUNNERE alternativ!

Men takk for kommentarer, jeg skjønner hva du mener og er enig.

__________________
~Moonlight~
M 20.09.02 ~ D 02.08.04
~ Engla- Linea 17.10.09~
Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 18:04   #28
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdag om 1 uke, planlegge noe litt sunnere

Ville du ikke spist en sunn kake altså, Mim? F.eks. en kake som besto av 80% norske epler og resten smuldredeig med havregryn og bare litt sukker?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no