Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-20, 13:34   #81
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg er veldig lettet over at de har satt ned en egen ekspertgruppe for å se på hvordan man kan drive skole med smitteverntiltak i tiden som kommer, for jeg er uhyre bekymret for å ha skolene stengt både for barnas ve og vel og for læringsutbytte. Jeg er ikke bekymret for egne barn annet enn at de savner skolen, men det er mange elever langt opp i videregående skole som ikke greier lære seg noe som helst slik det er nå, i tillegg til at de har en vanskelig hjemmesituasjon.


Jeg synes likevel det er rart at det ikke er noen fra skoleverket i denne gruppa. De bør jo ha med noen som kan si noe om hva som er praktisk gjennomførtbart av begrensninger og tiltak.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 13:46   #82
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.601
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg synes likevel det er rart at det ikke er noen fra skoleverket i denne gruppa. De bør jo ha med noen som kan si noe om hva som er praktisk gjennomførtbart av begrensninger og tiltak.

Utdanningsdirektoratet har gjennom sitt nettverk tilstrekkelig oversikt over det, tenker jeg. Dette blir en ekstremt hurtigarbeidende gruppe, så tid til å utrede grundig hvert eneste scenario og treffe noe som funker for alle de ulike skolene, er det jo ikke. Derfor forstår jeg godt at denne gruppa er smalt sammensatt av de med overordnet ansvar, i stedet for en bredt sammensatt gruppe med representanter fra ulike deler av sektoren(e), slik vi er vant til i annet utredningsarbeid. De må ha overblikk og jobbe effektivt.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 13:47   #83
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Opprinnelig lagt inn av Mirasol, her.

V Vgs-eleven er også meget fornøyd med hjemmeskole og klarer seg bra, men vi er litt bekymret for lærlingplass og hvordan situasjonen blir på dette området framover. Ungdomsskoleeleven slet litt med skolen i utgangspunktet, og dette har ikke gjort det særlig bedre...

Lærlingplass bekymrer meg også.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 13:52   #84
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Utdanningsdirektoratet har gjennom sitt nettverk tilstrekkelig oversikt over det, tenker jeg. Dette blir en ekstremt hurtigarbeidende gruppe, så tid til å utrede grundig hvert eneste scenario og treffe noe som funker for alle de ulike skolene, er det jo ikke. Derfor forstår jeg godt at denne gruppa er smalt sammensatt av de med overordnet ansvar, i stedet for en bredt sammensatt gruppe med representanter fra ulike deler av sektoren(e), slik vi er vant til i annet utredningsarbeid. De må ha overblikk og jobbe effektivt.


Beklager, men det er ikke mitt inntrykk at de som jobber i Udir har noen realistisk oversikt over hvordan skolehverdagen er. Det meste som kommer derfra bærer preg av at de tror at gjennomsnittselevene møter på skolen med glede og iver hver dag og sitter som tente lys og gleder seg til å lære.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 14:03   #85
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.650
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Enig med Stompa, ofte har jeg dessverre et inntrykk av at representanter fra Udir er de med minst innblikk i skolehverdagen. Jeg håper gruppen fungerer etter planen, men kjenner jeg er litt mismodig.

Jeg planlegger fjernundervisning frem til sommeren, men håper inderlig vi er i gang igjen i mai. Jeg er svært utilstrekkelig både på jobb og hjemme for tiden.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 14:26   #86
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Det er ikke sikkert at barna er så skjermet fra corona-smitte som vi har trodd. Se bare her. Artikkelen hevder at kineserne testet svært få barn fordi de ikke hadde symtomer, men i en testgruppe var det likevel mange som var smittet. En stor andel var også symtomfri, men utskilte likevel virus.

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i...kjult-hos-barn

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 14:53   #87
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.254
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Jeg så et annet sted at noen sa at det er rundt 40 skoledager igjen etter påske, jeg har ikke regnet på det selv, men det stemmer kanskje? Syntes det hørtes lite ut?

Men de mente at da kunne man bare holde stengt, liksom. Frem til sommeren.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 15:00   #88
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Jeg talte raskt på kalenderen og tror mine har 45 skoledager igjen etter påske. Av 190 et det jo en del.

Men jeg er ikke fremmed for tanken om at det forblir stengt. Samtidig tror jeg det ikke. Men jeg vet ikke hva jeg skal tro.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 15:06   #89
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Barn blir i lite grad syke og det ser ut at de som blir det i stor grad smittes av foreldre.

Selvsagt blir det større smittefare. Men det vil det jo bli uansett når vi åpner opp igjen. Mange barn vil lide enormt med tvungen hjemnetilværelse til august. Mange lider allerede. Barn med slemme (voldelige eller overgripende) voksne hjemme nå kan holdes inne 24/7 uten at noen reagerer. Dette kan ikke fortsette. Vi vet at dette er krise for så mange, jeg blir dårlig av å tenke på det.

Den krisen har jo vært der fra dag en, både for barn og svært mange sårbare voksne. Det vil jeg tro og håpe at myndighetene har vært klar over.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 15:10   #90
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Beklager, men det er ikke mitt inntrykk at de som jobber i Udir har noen realistisk oversikt over hvordan skolehverdagen er. Det meste som kommer derfra bærer preg av at de tror at gjennomsnittselevene møter på skolen med glede og iver hver dag og sitter som tente lys og gleder seg til å lære.

Det er mitt inntrykk av alle dir.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 15:16   #91
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.786
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Opprinnelig lagt inn av Pasta, her.

Den krisen har jo vært der fra dag en, både for barn og svært mange sårbare voksne. Det vil jeg tro og håpe at myndighetene har vært klar over.

Det blir verre for hver uke.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 15:32   #92
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.601
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Beklager, men det er ikke mitt inntrykk at de som jobber i Udir har noen realistisk oversikt over hvordan skolehverdagen er. Det meste som kommer derfra bærer preg av at de tror at gjennomsnittselevene møter på skolen med glede og iver hver dag og sitter som tente lys og gleder seg til å lære.

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Enig med Stompa, ofte har jeg dessverre et inntrykk av at representanter fra Udir er de med minst innblikk i skolehverdagen. Jeg håper gruppen fungerer etter planen, men kjenner jeg er litt mismodig.

Jeg har god tro på at det ikke er noen som er mer egnet enn sentrale utdanningsmyndigheter til å gjøre en slik vurdering. Men at det er fryktelig vanskelig å skaffe til veie et solid kunnskapsgrunnlag på så knapp tid, er det liten tvil om.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 15:49   #93
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Tenker de antakelig åpner for småskolen etter påske.

Tenker også at det kreves at de fleste av oss får korona etterhvert for å komme gjennom, medmindre man tenker at man permanent skal ha helsekontroll ved grenseoverganger og karantene for alle som kommer fra utlandet. Derfor er jeg ikke veldig bekymret for smitte, sånn i og for seg. Bekymringen er å finne en passe takt slik at helsevesenet kan ta unna, så og si. Da gir det mening at man først åpner for mulig smitte blant dem som minst blir ordentlig syke.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 16:04   #94
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.786
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Tenker de antakelig åpner for småskolen etter påske.

Tenker også at det kreves at de fleste av oss får korona etterhvert for å komme gjennom, medmindre man tenker at man permanent skal ha helsekontroll ved grenseoverganger og karantene for alle som kommer fra utlandet. Derfor er jeg ikke veldig bekymret for smitte, sånn i og for seg. Bekymringen er å finne en passe takt slik at helsevesenet kan ta unna, så og si. Da gir det mening at man først åpner for mulig smitte blant dem som minst blir ordentlig syke.

Enig.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 20:28   #95
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg synes likevel det er rart at det ikke er noen fra skoleverket i denne gruppa. De bør jo ha med noen som kan si noe om hva som er praktisk gjennomførtbart av begrensninger og tiltak.

Enig, jeg håper de har noen rådgivere utenfra. Jeg oppfattet at gruppa skal si noe om hva som er nødvendig for å åpne. Så håper jeg noen andre så skal si noe om hvorvidt det som er nødvendig er realistisk? Det var sånn jeg forstod det. Det bør neppe være Udir nei.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 20:35   #96
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg håper de forblir stengt til sommerferien.

Det sier du bare fordi du nå har gårdsgutter til hjelp. Såh!

Jeg har ingen formening om når skolene starter opp og om det vil gjelde alle trinn eller hva. Jeg påvirkes ikke av det uansett, siden alle mine er voksne. En av mine vil påvirkes om småskolen åpner, Yngste jobber i SFO, vikarlærer og på fritidsklubben i kommunen her.

Jeg håper noe åpner i hvert fall, de som helst ikke skal være for mye sammen med sine foresatte bekymrer meg.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 21:42   #97
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Rent egoistisk håper jeg 1. - 4. starter igjen etter påske, mens resten venter, for da går 9. åringen på skolen, mens mannen fortsetter med hjemmekontor. Niåringen min begynner å få det ganske kjipt, men han er jo en av de det er minst synd på, selv om han dessverre får mye mer innsyn i hvordan en fødselsdepresjon utarter seg enn jeg skulle ønske. Jeg er veldig, veldig bekymret for mange grupper i samfunnet nå, og spesielt de barna som av ulike grunner har vanskelige forhold hjemme.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 23:14   #98
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Nå sa vel Guri Melby på en av nyhetene jeg så i dag at de ser på løsninger der bla. noen av barna kommer tilbake på skolen etter påske. Håper de de kommer med en plan før påske om hvordan det blir etter påske.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-20, 23:35   #99
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Nå sa vel Guri Melby på en av nyhetene jeg så i dag at de ser på løsninger der bla. noen av barna kommer tilbake på skolen etter påske. Håper de de kommer med en plan før påske om hvordan det blir etter påske.

Jeg oppfattet også at det kunne være ulikt mellom kommuner.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-20, 09:33   #100
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.449
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Det sier du bare fordi du nå har gårdsgutter til hjelp. Såh!

Jeg har ingen formening om når skolene starter opp og om det vil gjelde alle trinn eller hva. Jeg påvirkes ikke av det uansett, siden alle mine er voksne. En av mine vil påvirkes om småskolen åpner, Yngste jobber i SFO, vikarlærer og på fritidsklubben i kommunen her.

Jeg håper noe åpner i hvert fall, de som helst ikke skal være for mye sammen med sine foresatte bekymrer meg.

Det er klart det er enkelt for oss å ha gutta hjemme. Store, selvgående gutter som bidrar (når de gidder) men mest fordi jeg ikke tror dette har roet seg til påske. Skal ikke toppen komme i mai/juni?

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no