Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Trenger forslag til fine sanger alle kan (egnet for allsang)

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-20, 21:23   #21
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger forslag til fine sanger alle kan (egnet for allsang)

Sommernatt ved fjorden.

Også kan jeg ikke la være å tenke på Ingrid Bjørnovs versjon av Så skimrande var aldri havet

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-20, 21:49   #22
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger forslag til fine sanger alle kan (egnet for allsang)

Det der kjente jeg var en grunn til at jeg ikke hadde gått inn i den jobben...

Lite hjelpsom. Jeg vet...

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-20, 22:08   #23
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.395
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger forslag til fine sanger alle kan (egnet for allsang)

Let it be - Beatles
Imagine - John Lennon

Sanger alle har hørt, men ingen kan navnet på: https://open.spotify.com/playlist/3l...9TDRh4lAz6FHGN

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-20, 22:39   #24
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger forslag til fine sanger alle kan (egnet for allsang)

"Tenke sjæl" eller "Hjalmar" med Trond Viggo Torgersen må jo passe til allsang.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-20, 22:58   #25
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.847
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger forslag til fine sanger alle kan (egnet for allsang)

Er det lov med litt tøys og tull?
Idyll av Postgirobygget.
Gi meg fri av Jahn Teigen.
Sufbrett av Vaselina Bilopphuggers.
Eller noe med Øystein Sunde, dersom tunga henger med..
Eldstemann her er fortsatt vill og gal og er en tøysekopp og han liker sånne norske slagere så vi hører de ofte her.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-01-20, 00:04   #26
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.753
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger forslag til fine sanger alle kan (egnet for allsang)

Noe lokalt? Det er Trondheim, er det ikke? (eller så blander jeg). Nidelven, stille og vakker. Trondhjemsnatt.
Bergen: (denne lærte jeg som barn )
BERGEN, BERGEN
Alle e`vi enig om at vi må ha et hjem
Vi kan være stolte av og vi kan vise frem.
Selv hvor hen du bor i landet er vi like kry
Alle har vi verdens beste ry

Men hvis vi er ærlig-
Og vi har reist litt rundt omkring.
Må vi fort erkjenne at vi merker oss en ting:
Hyggelige minner under felles paraply-
Alle vet vi da i hvilken by!

BERGEN! BERGEN! byen i vest!
De som har vært der de vet at
BERGEN! BERGEN! Byen e`best!
Der blir selv en hverdag til en fest.



Har du fyr, har vi sunget hos oss på jobben ...
Kjærlighetsvisa
Oooooptimiiiiist
En natt forbi
Crecendo i gågata
Når jeg blir seksogseksti
Kor e alle heltar hen
Have you ever seen the rain
Crying in the rain
When you say nothing at all
Love me tender
Let it be
Hey Jude

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.



Sist redigert av Karamell : 31-01-20 kl 00:12.
Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-20, 01:00   #27
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger forslag til fine sanger alle kan (egnet for allsang)

Åpne den gamle skolesangboka fra 70-tallet, og bare start i en ende:
https://www.nb.no/items/8afdaa457c1e...visebok&page=0

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-01-20, 05:37   #28
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger forslag til fine sanger alle kan (egnet for allsang)

Spotify er genial for å finne spillister som noen allerede har laget.
Hvis du søker på «allsang» så finnes det mange treff.

Kanskje du finner noe her? https://open.spotify.com/playlist/7z...R8O9txu8OSpEYA

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-20, 10:46   #29
Najade
Tidsklemt
 
Najade sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.318
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger forslag til fine sanger alle kan (egnet for allsang)

Allsang har positiv effekt på helsen, så dette synes jeg høres supert ut!

Änglamarken
Mellom bakkar og berg
Gabriellas sång
Lys og varme
Tango for to
Kanskje kommer kongen (jeg synes det må være lov med barnesanger jeg altså)

__________________
Smitt og Smule okt -07, Bitteminsten des -12
"Is this real? Or has this been happening inside my head?"
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?"
Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-20, 10:53   #30
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger forslag til fine sanger alle kan (egnet for allsang)

Det handle om å leve, av Kine Hellebust, er fin og passer til allsang.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-01-20, 11:59   #31
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger forslag til fine sanger alle kan (egnet for allsang)

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Herregud. Hvilken sjanger pleier det å være, da? Og det er uten bakgrunnsmusikk, rett fra bladet?




Og WHYYY?

Enig! Hadde nok også byttet jobb!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-20, 12:02   #32
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger forslag til fine sanger alle kan (egnet for allsang)

Jeg hadde dødd litt inni meg av dette, men Nordaførr-vårvisa av Halvdan Sivertsen kan jo kanskje passe på denne tida av året?

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-20, 12:46   #33
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger forslag til fine sanger alle kan (egnet for allsang)

Oi. Det var skikkelig fremmed, men jeg er glad i å synge, så er godt mulig at jeg også hadde likt det. Hvis det bare var noe alle gjorde og med innlevelse.

Jeg kunne nok tenkt meg noe av Knutsen og Ludvigsen. Kanskje kommer kongen, grevling i taket eller Dum og deilig.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-20, 13:14   #34
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger forslag til fine sanger alle kan (egnet for allsang)

Manic Monday med Bangles burde dere jo ta, om dere ikke har hatt den?!
Six o'clock already
I was just in the middle of a dream
I was kissin' Valentino
By a crystal blue Italian stream
But I can't be late
'Cause then I guess I just won't get paid
These are the days
When you wish your bed was already made
It's just another manic Monday
I wish it was Sunday..... osb.

Sunday People med Monroes likedan.

We are family (Sister Sledge) for lagfølelse
We are family
I got all my sisters with me
We are family
Get up everybody and sing
We are family
I got all my sisters with me
We are family
Get up everybody and sing....

Evt en litt mørkere, med Pink Floyd og We don't need no education..

We don't need no education
We don't need no thought control
No dark sarcasm in the classroom
Teacher, leave them kids alone
Hey! Teacher, leave them kids alone
All in all it's just another brick in the wall...

Den hadde lærerne våre et bra show med, i sin tid..

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-20, 13:16   #35
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.302
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger forslag til fine sanger alle kan (egnet for allsang)

Jeg lurer på en del ting kjenner jeg.

Hvor mange ansatte er det? Hva slags bedrift er det? Er det obligatorisk oppmøte?

:fascinert:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-20, 13:36   #36
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger forslag til fine sanger alle kan (egnet for allsang)

Jeg lurer på om jeg skal innføre det her hos oss.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-20, 13:57   #37
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger forslag til fine sanger alle kan (egnet for allsang)

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg lurer på en del ting kjenner jeg.

Hvor mange ansatte er det? Hva slags bedrift er det? Er det obligatorisk oppmøte?

:fascinert:

Jeg vet ikke hvorfor jeg tenkte disse folka er administrativt ansatt i Kirken, Den Norske. Og så har den synginga smittet over, liksom.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-20, 14:04   #38
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger forslag til fine sanger alle kan (egnet for allsang)

Jeg hørte nettopp på en podcast fra Japan der alle måtte synge "the company song" hver morgen, så jeg så for meg at Noba jobbet på Mazda-fabrikken eller noe sånt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-20, 14:06   #39
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger forslag til fine sanger alle kan (egnet for allsang)

Jeg fikk assosiasjoner til når alle elevene på skolen min i USA måtte stå ved pulten i 1. time, med høyre hånd på hjertet, og framføre Pledge of Allegiance. Hver dag, hele skoleåret ...

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-20, 14:14   #40
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.753
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger forslag til fine sanger alle kan (egnet for allsang)

Jeg har en lærervenninne der de drev med månedens dans på personalrommet! Det er faktisk verre enn sang!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no