Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Hjelp til å finne strikkeoppskrift

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-20, 23:52   #1
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Hjelp til å finne strikkeoppskrift

Jeg leter etter oppskrift på en genser jeg så i forbifarten før jul. Ikke husker jeg produsenten, ikke husker jeg navnet på genseren, og strengt tatt er jeg ikke sikker på om det er en genser eller en cardigan...

Det jeg husker er at den ble beskrevet som en bestselger. Akkurat på dette bildet var den hvit. Den hadde ballongermer, men nederst på ermene var det hullstrikk. Ellers var den ganske enkel. Er det noen som får dette til å gi mening og kan hjelpe meg?

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-20, 00:02   #2
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp til å finne strikkeoppskrift

Kan det være denne? Eller denne?

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-20, 00:04   #3
Gri
Bør lage seg en tittel selv
 
Gri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.501
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp til å finne strikkeoppskrift

Kan det vere Netti-genseren?

__________________
03, 06, 09
Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-20, 00:09   #4
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp til å finne strikkeoppskrift

Tusen takk, begge to! Det er Nettigenseren som er nærmest, ikke utenkelig at det var den. Jeg innbilte meg at det var noe mindre hullstrikk, men det er riktig plassert. Det var ikke verst å finne frem til fra den vage beskrivelsen...

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-20, 01:00   #5
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp til å finne strikkeoppskrift

Haha, nå leste jeg hovedinnlegget, og bare viste at dette er den genseren jeg sitter og venter på garn på nå!!

Får pakke i posten om et pa dager regner jeg med, men blir en stund til jeg starter. Må bli ferdig med et annet prosjekt først.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no