Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Nyttårsforsetter 2020?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-19, 18:10   #1
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.664
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Nyttårsforsetter 2020?

Ja, overskriften sier vel sitt.
Har FP' ere noe nyttårsforsett for 2020?

Jeg har, men vil vente med å si mine.
Og godt nytt år alle sammen. Innimellom vet jeg ikke hva jeg skulle gjort uten dere.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-19, 18:22   #2
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nyttårsforsetter 2020?

Jeg skal gjøre det samme som i år, og erstatte forsetter med mål for ting jeg har lyst til å gjøre eller oppnå i løpet av året. I 2019 hadde jeg 19 mål for 2019, så da blir det 20 mål for 2020. Jeg vil ikke skrive ned alle målene her og nå men noen av de fra i fjor som jeg vil gjenta i 2020 er å bade i havet, lese minst en bok i uka og lage minst ett fotoalbum i løpet av året.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-19, 18:30   #3
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.014
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nyttårsforsetter 2020?

Jeg og en venninne skal møtes minst en gang hver måned. Det er mitt eneste nyttårsforsett.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-19, 19:15   #4
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.712
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsetter 2020?

Jeg vil lære meg å brodere. Har så mange gøyale ideer til frekke sitat.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-19, 19:23   #5
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nyttårsforsetter 2020?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg vil lære meg å brodere. Har så mange gøyale ideer til frekke sitat.

Elsker geriljabroderier! Har lyst på å brodere dette: Livet er ikke bare orgasme. Det skal knulles også.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-19, 19:27   #6
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.712
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsetter 2020?

Ja, nemlig! Akkurat slike. Jeg må finne ut av det.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-19, 20:04   #7
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.476
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsetter 2020?

Har ingen - har ikke hatt tid til å sette meg ned egentlig Jeg er veldig nysgjerrig på hva som kommer til å komme fremover. Neste år har vi ei som er ferdig i vgs, hvis hun kommer på skole et annet sted i landet tror jeg at ting kommer til å oppleves som veldig anderledes.

Er også noe usikker på hva jeg vil? Tidligere har jeg hatt en klar "retning" opplever jeg - nå er ting mer svevende (sikkert på grunn av det jeg nevner over, at ting endres slik at jeg blir mer usikker på retningen)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-19, 20:26   #8
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsetter 2020?

Jeg har ingen nyttårsforsetter. For meg er ikke et nytt år så veldig big deal, jeg kan like godt sette meg et mål på en vanlig onsdag i mai.
Men jeg skal fortsette å trene styrke, slik jeg har gjort i hele 2019. Når det blir varmere i været har jeg planer om å få litt bedre kondis og loffe litt ute også. Som vanlig har leg lagt på meg noen kilo i løpet av høsten, og som vanlig må de av igjen i løpet av våren.

A4-livet mitt går sin vante gang, og det regner jeg med/håper jeg på at det gjør i det kommende året også. Ellers tar jeg livet som det faller seg.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-19, 20:35   #9
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.759
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsetter 2020?

Jeg skal bruke mer tid på tenåringen etter at han har blitt forsømt i hele 2019.

Jeg skal også begynne å spise sunnere. Hvordan det skal foregå, vet jeg ikke, men med det kostholdet jeg har hatt i år, vil ALT hjelpe.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-19, 20:41   #10
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.156
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nyttårsforsetter 2020?

Jeg vil få meg en fast jobb. De utenforliggende faktorene styrer jeg jo ikke, men jeg kan ihvertfall gjøre mitt for at det skal skje.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-19, 20:46   #11
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.672
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsetter 2020?

https://psykiskhelse.no/hverdagsglede

Jeg skal forsøke å være bevisst på disse punktene
1 vær oppmerksom
2 vær aktiv
3 fortsett å lære
4 vær sammen
5 gi

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-19, 22:47   #12
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.844
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsetter 2020?

Jeg bør prøve å være en bedre venn.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-19, 22:53   #13
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.854
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsetter 2020?

Jeg vil prøve å være en mer åpen person, og ikke være så hysterisk for alt jeg ikke kan kontrollere.

Og så skal jeg fortsette å lese bøker, det var "nytt skoleårforsettet" mitt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-19, 23:03   #14
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.394
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nyttårsforsetter 2020?

Jeg har et par forsetter. Litt flere bobler og litt mer aktivitet.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-19, 23:25   #15
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.984
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsetter 2020?

Jeg skal bli mer miljøbevisst.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-19, 23:34   #16
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nyttårsforsetter 2020?

Jeg skal prioritere egentid og forhåpentligvis være.mer tilstede for andre. To motsetninger, men jeg tror det første kan hjelpe til på det andre.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-19, 23:36   #17
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.412
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nyttårsforsetter 2020?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

https://psykiskhelse.no/hverdagsglede

Jeg skal forsøke å være bevisst på disse punktene
1 vær oppmerksom
2 vær aktiv
3 fortsett å lære
4 vær sammen
5 gi

Takk! Tar den!

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-20, 00:18   #18
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.603
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nyttårsforsetter 2020?

Jeg merker på kroppen at jeg har blitt eldre og har gjort avtaler med søsken om at vi skal trene. Kranglete rygg og vondter ønsker jeg bort.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-20, 00:43   #19
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.027
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Nyttårsforsetter 2020?

Jeg skal rett og slett begynne å gi litt mer "faen", og så skal jeg få meg en ny jobb.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-20, 01:28   #20
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.857
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nyttårsforsetter 2020?

Opprinnelig lagt inn av Geitrams, her.

Jeg skal rett og slett begynne å gi litt mer "faen", og så skal jeg få meg en ny jobb.

Jeg har gitt mer faen i 2019, og det skal jeg fortsette med. Og jeg skal også ha ny jobb.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no