Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Husprosjekt

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-10, 13:13   #1
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Husprosjekt

Vi kjøpte oss hus på fredag. Det bobler over inni meg. Jeg har så mange tanker om dette, og nattesøvnen er allerede sterkt påvirket. Jeg trenger en tråd der jeg kan tenke og planlegge litt. Se på muligheter. Så derfor oppretter jeg denne.

Vi overtar 1.april, og kanskje allerede 26.mars (påsken starter da).

Umiddelbart skal vi male tak og vegger i hovedstue hvit (Chi), samt vegger i mellomstua. Vi lurer på om vi skal få en maler til å ta taket der, for å gjøre det mest mulig effektivt.

I mellomstua skal vi ha en kontorplass, så det blir der + vi skal ha tre reoler der. I tillegg skal det legges laminat og ny strie på jentenes rom.

Vi skal også bytte alle dører ganske raskt. Går for hvite enkle dører fra Bauhaus med tre speil. Tror det blir 8 dører som må tas.


Sist redigert av Dronningen : 01-02-10 kl 13:29.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no