Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Irriterende sanger som klistrer seg til hjernen

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-08, 10:27   #1
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Irriterende sanger som klistrer seg til hjernen

Sangen til Kartet fra Dora - Utforskeren og melodien til Drømmehagen.

Jeg blir tullete!

Noen bedre?

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 10:29   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Irriterende sanger som klistrer seg til hjernen

Kart-sangen har hjemsøkt meg i flere dager nå, jeg kjenner jeg er et par numre fra å hoppe ut vinduet her.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 10:31   #3
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Irriterende sanger som klistrer seg til hjernen

:iler ut av tråden:


(Jeg hadde Barbie Girl på hjernen over en lang periode da den var på topp. Fryktelige sangen invaderte hodet mitt. )

  Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 10:32   #4
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Irriterende sanger som klistrer seg til hjernen

Kalle klovn, Kalle klovn
er en artig liten pode som har mye rart i hodet
har Kalle klovn ...

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 10:33   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Irriterende sanger som klistrer seg til hjernen

Mannen holdt på å grine i går ettermiddag, da hadde han sittet på jobb i 9 timer med en eller annen dukke-reklamesang fra Cartoon Network i hodet hele tiden og fikk knapt gjort noe.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 10:33   #6
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Irriterende sanger som klistrer seg til hjernen

Jeg kommer til å bli småtussete av å gå inn i denne tråden, merker jeg.

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 10:41   #7
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Irriterende sanger som klistrer seg til hjernen

Jo takk, i over en uke nå har jeg hatt denne på hjernen morgen, middag og kveld. Jeg tror snart jeg tørner.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 11:12   #8
Bada-Bing
Pulled back in
 
Bada-Bing sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Innlegg: 724
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Sv: Irriterende sanger som klistrer seg til hjernen

Young Einsteins...for pokker.

__________________
Propellen 2005 Stoikeren 2008
Bada-Bing er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 12:02   #9
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Irriterende sanger som klistrer seg til hjernen

Jeg knuser dere alle med "Jeg er kongen av Mallorca, ole ole ole........." . Han som synger kan ta den jævla sangen og stappe den ett visst sted.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 12:05   #10
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Irriterende sanger som klistrer seg til hjernen

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jo takk, i over en uke nå har jeg hatt denne på hjernen morgen, middag og kveld. Jeg tror snart jeg tørner.



Den var jo ikke ille da. Videoen derimot.

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 12:11   #11
Arran
Under cover
 
Arran sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.314
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Irriterende sanger som klistrer seg til hjernen

Barbapapa-introen...

__________________
My mind is wandering and I can't find it...
Arran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 12:17   #12
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Irriterende sanger som klistrer seg til hjernen

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Mannen holdt på å grine i går ettermiddag, da hadde han sittet på jobb i 9 timer med en eller annen dukke-reklamesang fra Cartoon Network i hodet hele tiden og fikk knapt gjort noe.


Hikst! Stakkars mann!

Jeg har til stadighet mer eller mindre irriterende låter på hjernen, ja.
Levas Polka , for eksempel:

(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 12:22   #13
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Irriterende sanger som klistrer seg til hjernen

Jeg er en liiiiiten undulat,
som får så dååårlig med mat.
For de jeg bor hos,
ja de jeg bor hos,
de er så gjerrige så.

De gir meg baaaare grønn salat,
og det vil jeg ikke ha!
For jeg vil heller ja mye heller,
ha coca cola og iiiis.

Den har hengt i ca 2 uker nå.
Fulgt opp av mikkemus klubbhus og habbahabba jumjum (?).

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 12:26   #14
Bada-Bing
Pulled back in
 
Bada-Bing sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Innlegg: 724
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Sv: Irriterende sanger som klistrer seg til hjernen

Opprinnelig lagt inn av Arran, her.

Barbapapa-introen...

Ja hva er det med den egentlig? Er det melodien som er uhorvelig vanskelig å synge til eller er dama fullstendig talentløs?

__________________
Propellen 2005 Stoikeren 2008
Bada-Bing er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 12:27   #15
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Irriterende sanger som klistrer seg til hjernen

Opprinnelig lagt inn av Arran, her.

Barbapapa-introen...

Pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa,
ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma

:gnir det inn:

Å nei, det var visst Mummitrollet, det. Den er ikke borte, den heller.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 12:30   #16
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Irriterende sanger som klistrer seg til hjernen

Opprinnelig lagt inn av AnnKi, her.

habbahabba jumjum (?).

Hubba hubba zoot zoot
heba hoba zat zat
a-numnum
A-hullepa-hullepa
A-ha-bullepa- a num num...


(Kilde: youtube.com)

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 12:33   #17
Fargo
Hogger i stein
 
Fargo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 602
Fargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populær
Standard

Sv: Irriterende sanger som klistrer seg til hjernen

Tenkte jeg skulle være litt pedagogisk på matfronten, her en dag. Rett på youtube og fant verdens beste sang. Jeg bommet på originalen, og fant


(Kilde: youtube.com)
. Nå kverner den til mos oppe i skallen.

Fargo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 12:41   #18
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Irriterende sanger som klistrer seg til hjernen

Opprinnelig lagt inn av Fargo, her.

Tenkte jeg skulle være litt pedagogisk på matfronten, her en dag. Rett på youtube og fant verdens beste sang. Jeg bommet på originalen, og fant


(Kilde: youtube.com)
. Nå kverner den til mos oppe i skallen.

Åh, tusen takk skal du ha.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 12:59   #19
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Irriterende sanger som klistrer seg til hjernen

Jeg er bare roooooooooosa

Her ---> sanger ---> Rosa

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 13:32   #20
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Irriterende sanger som klistrer seg til hjernen

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Jeg er bare roooooooooosa

Her ---> sanger ---> Rosa

Åh nei!
Nå fikk du meg til å tenke på en annen rosa sang:


(Kilde: youtube.com)


__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no