Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2018

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-18, 01:25   #621
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2018

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Har dere begynt å spise alle de kakene dere baker? Og når spiser dere det egentlig?

Nei, her venter vi til jul. Vi er ganske restriktive med kaker og godter til vanlig, men i jula er det fri flyt. Bare å ta når som helst og det gjør ungene. De spiser det meste. Hverdag er hverdag og jul er jul. Etter jul begrenses kalespising til helgene, men det meste er borte til 20. dag jul.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 08:16   #622
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2018

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Har dere begynt å spise alle de kakene dere baker? Og når spiser dere det egentlig? Det høres så utrolig mye ut. Jeg har bakt noen få sorter, de jeg liker best. Og gjett hva: Jeg har streng rasjonering på dem, og det ender med at jeg spiser alle selv. I smug.

Mitt nyttårsforsett er å slutte å bake julekaker. Neste år.

Her har vi ingen kaker, men det er nok mest fordi ingen av oss er interessert. Å ha fri flyt av kaker i jula hadde vært uaktuelt, da hadde ungen spist kun kaker og ikke noe mat og blitt et monster. Det samme gjelder for meg, om jeg skulle spist masse kake. Uavhengig av jul trenger vi alle ordentlig mat for å kunne leve sammen i harmoni. Vi har av den grunn ikke noe mer godteri enn vanlig i jula heller.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 08:21   #623
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2018

Mine har spist litt pepperkaker, men resten spares litt.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 08:22   #624
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2018

Har ikke bakt enda.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 08:36   #625
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2018

Vi har ikke spist noe særlig, utover at vi har smakt 2-3-4 stykker da de ble bakt. Vi begynner vel å spise i helgen. Vi har definitivt mye mer kaker og godteri i julen enn ellers, og nesten fri flyt, og ser ingen som helst problemer med det denne ene uken i året. Vi spiser ordentlig mat også og barna setter pris på både koldtbordet vi har til frokost/kvelds hele julen samt de gode julemiddagene så det er ingen som lever utelukkende på kaker og sjokolade.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 09:09   #626
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2018

Her er masse spist ja. Har satt frem litt til spillkvelder og så har de spist noe utenom. Måtte bake mer av det ene slaget. Det går lite julekaker i jula egentlig så jeg burde ikke lage så mye. De får veldig mye i strømpa så det er stort sett den som blir spist av i jula.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 09:12   #627
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2018

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Vi har ikke spist noe særlig, utover at vi har smakt 2-3-4 stykker da de ble bakt. Vi begynner vel å spise i helgen. Vi har definitivt mye mer kaker og godteri i julen enn ellers, og nesten fri flyt, og ser ingen som helst problemer med det denne ene uken i året. Vi spiser ordentlig mat også og barna setter pris på både koldtbordet vi har til frokost/kvelds hele julen samt de gode julemiddagene så det er ingen som lever utelukkende på kaker og sjokolade.

Hadde ikke ungen min vært så ekstremt småspisst hadde jeg også tenkt som deg. Men han spiser veldig lite mat, spesielt middag.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 09:32   #628
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2018

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hadde ikke ungen min vært så ekstremt småspisst hadde jeg også tenkt som deg. Men han spiser veldig lite mat, spesielt middag.


Jeg har en av den sorten også og kanskje nettopp derfor tenker jeg at det er godt for ham med en uke hvor han får spise akkurat det han vil og ikke blir oppmuntret til å smake, ikke får hoppe over kveldsmat eller får beskjed om at det er greit at han ikke spiser middag, men da blir det heller ikke dessert og lignende. Vi hadde sikkert valgt litt annerledes hvis en uke med 50/50 kaker og mat gikk utover søvn, humør eller annet, men det gjør det ikke. Jeg ser jo at det ikke nødvendigvis fungerer for alle (eller at man bare ikke vil ha fri flyt i julen, det er selvfølgelig også helt greit).

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 09:47   #629
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.082
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2018

I går pakket jeg inn resten av gavene, jeg syns det egentlig er pyton og er utrolig misunnelig på de som liker sånt. tror det handler om at jeg er dårlig med saks, og jeg er litt klønete med bånd og sånt.

I dag skal jeg på venninneklubb og bare kose meg. Tror mannen sa noe om vasking av kjøkkenet i ettermiddag så jeg får bare stålsette meg til å være hans hjelper.

Pynte juletreet gjøres ikke før lille julaften her.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 10:52   #630
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2018

Vi har spist opp noen bokser kjøpte pepperkaker. De teller som "pepperkakekjeks" i hele desember.

Og ja vi har begynt på julemennene, ikke rørt krumkakene, det er liksom ikke en "ta deg en sånn mens du venter på at de andre blir ferdig på badet så det blir frokost"-kake, og de andre sortene (sjokolademakroner og pepperkaker tipper jeg) er ikke bakt enda, men spises nok fra de er klare.

Det gjenstår en del vasking og rydding og pakking og handling og pynting, men jul blir det nok i år også

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 10:57   #631
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2018

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hadde ikke ungen min vært så ekstremt småspisst hadde jeg også tenkt som deg. Men han spiser veldig lite mat, spesielt middag.

Har også et barn som er veldig småspist, særlig til middag, men siden hun ikke har noe endret adferd ved høyt sukkerinntak, det jeg kan se i alle fall, er tynn som ei flis og har hele tenner så er det relativt fri flyt her også, de dagene det er aktuelt. Det vil si hvis vi er i gang med å lage mat så sier vi at de kan vente til etter maten med å ta noe søtt.

Det var annerledes da eldste barn var liten, der måtte vi passe på at hun fikk i seg ordentlig mat, helst før hun ble ordentlig sulten, ellers ble hun et monster. Fikk hun sukker i stedet for mat ble det full katastrofe. Men nå er hun så stor at hun styrer det selv. De to yngste er annerledes, humøret og adferden deres har ingen tydelig sammenheng med mat- eller sukkerinntak.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 10:57   #632
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.319
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Juletråden 2018

Her er julestemninga i hus, eldstejenta er hjemme med feber og yngstejenta kastet opp da hun kom på skolen i morges.

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 11:00   #633
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2018

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Vi har spist opp noen bokser kjøpte pepperkaker. De teller som "pepperkakekjeks" i hele desember.

Og ja vi har begynt på julemennene, ikke rørt krumkakene, det er liksom ikke en "ta deg en sånn mens du venter på at de andre blir ferdig på badet så det blir frokost"-kake, og de andre sortene (sjokolademakroner og pepperkaker tipper jeg) er ikke bakt enda, men spises nok fra de er klare.

Det gjenstår en del vasking og rydding og pakking og handling og pynting, men jul blir det nok i år også

Finnes det slike kaker? Det høres ut som noe jeg trenger!

I dag har jeg vært på julefrokost på skolen, for trinnet til de to yngste. Veldig koselig! I tillegg har vi julelunsj på jobben i dag, det er min siste arbeidsdag før juleferien, og hjemme har vi innleide folk til å ta julevasken, så jeg kommer hjem til rent hus. Så her er det julestemning i alle retninger!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 11:01   #634
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2018

Jeg sitte her og spiser biscotti, serinakaker og salte karameller til frokost. :roll:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 13:50   #635
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2018

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Finnes det slike kaker? Det høres ut som noe jeg trenger!

I dag har jeg vært på julefrokost på skolen, for trinnet til de to yngste. Veldig koselig! I tillegg har vi julelunsj på jobben i dag, det er min siste arbeidsdag før juleferien, og hjemme har vi innleide folk til å ta julevasken, så jeg kommer hjem til rent hus. Så her er det julestemning i alle retninger!

Julemann fungerer som sånn kake for treåringen vår. Hun spiser godt til frokost likevel. Men er oppe før de andre ungene.

Pepperkaker fra butikk (pepperkjeks som hun omtalte dem som) fungerte sånn også. Ikke mye mat i den da, men nok til at det og et nettbrett så satt hun stille til resten av familien var igang. Altså på hverdager hvor frokosten uansett er på bordet rundt 7

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 13:52   #636
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2018

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Så mye dere har å gjøre.
Jeg må bare orge riskrem til julaftensfeiring hos mormor på julaften liksom.

Det kommer vel litt an på hvor mange dager man skal ha gjester? Vi skal ha gjester julaften og 2. juledag. Det hadde jo helt klart vært mindre å gjøre om vi heller skulle bort alle dagene.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 13:57   #637
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2018

Jepp, som Niobe sier kommer det vel an på hvor man feirer og hvor mye besøk man har. Vi feirer alltid i eget hus og står dermed for alt av baking, matlaging og forberedelser. I tillegg har vi overnattingsgjester fra i morgen og til 2. juledag i tillegg til flere gjester selve julaften. Men jeg har ikke noe i mot å gjøre alt. Jeg elsker å stelle i stand til jul hjemme.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 14:14   #638
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.959
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2018

Jeg har vært hos slakteren og handlet pinnekjøtt, fenalår og kjøttdeig til å lage hamburgere til 2.juledag (vi boikotter jula 2.dag og har planer om å nyte dagen hjemme oss fire med søppelmat). Jeg er da snart i mål tenker jeg.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 14:30   #639
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2018

Ja. Feirer i eget hus med gjester julaften og treårsdag med enda flere gjester første juledag. Det påvirker jo litt av hva vi har å gjøre.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 14:33   #640
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2018

Trur me er komne i mål med julegåver. Det er da noko.


Eg har resignert. Her må mann og barn ordne jul om det skal bli noko som liknar på jul. Eg skal jobbe 5 av 7 fulle dagar denne veka. Dvs. heildagsskift, 12,5 timar. Fri julafta, så fem nye skift, rett nok vanlege arbeidsdagar. Eg har ikkje energi til noko som helst desse to fridagane, kjenner eg.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no