Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Den ultimate vannkoker ...

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-08, 22:49   #21
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.652
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den ultimate vannkoker ...

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Jeg har ikke vannkoker, men bruker konfyren og den supre plystrekjelen min.

Så mye te som vi drikker, ville vi nok ha blitt sprø av all plystringen.

Tusen takk for tips, alle sammen!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 23:03   #22
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den ultimate vannkoker ...

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Jeg så reklame for en smart vannkoker her et sted, den skulle visstnok koke opp vannet på tre (!) sekunder. Men hvilket merke var det da, mon tro?

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Det må nok ha vært Ulvefar sin

Nei denne reklamen har jeg sett også. Tror den var i et av bladene som stadig fyller opp postkassen. Men hvilket merke var det da.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 23:07   #23
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den ultimate vannkoker ...

Fant den. Virker jo kjekk da. Kunne tenkt meg en sånn. 895,- hos Elkjøp.

Sitat:


En revolusjon innen vannkokere! Varmt vann på 3 sekunder rett i koppen! Opptil 65% strømbesparelse.

Tefal Quick & Hot gir varmt vann på 3 sekunder rett i koppen! Water-on-demand: En revolusjon innen vannkokere! Ingen forvarming. Trykk på knappen og du får varmt vann rett i koppen til kaffe, te, instant drikker, supper og lignende. Opptil 65% strømbesparelse fordi du ikke varmer mer vann enn du bruker. Vannfilter reduserer klor, kalk, kobber og andre urenheter. Filtrering av varmt eller kaldt vann (NB! Ingen kjøling, men vanntemperaturen som er i tanken). Avtakbar vanntank på 1,6 liter. Farge: Sort/børstet rustfritt stål. 2800 watt.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 23:16   #24
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.841
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den ultimate vannkoker ...

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Fant den. Virker jo kjekk da. Kunne tenkt meg en sånn. 895,- hos Elkjøp.

Den var skikkelig kul! Men jeg klarer meg lenge med den fra Braun som er nevnt flere ganger allerede. Syns det er kjekt av man kan ta hele kjelen rett av uten å koble fra ledninger.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 23:26   #25
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den ultimate vannkoker ...

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Vi har en eldre versjon av Siemens' porchedesignvannkoker:


http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHO...cAAAEOjeI03xiL

Vi har hatt den i 3 år og den fungerer strålende. Ingen kondens (visste ikke at det var et vannkokerproblem ) og lett å helle fra.

Vi har også den eldre modellen av denne og er kjempefornøyd med den.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 23:30   #26
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den ultimate vannkoker ...

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Den var skikkelig kul! Men jeg klarer meg lenge med den fra Braun som er nevnt flere ganger allerede. Syns det er kjekt av man kan ta hele kjelen rett av uten å koble fra ledninger.

Veldig praktisk.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 23:35   #27
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den ultimate vannkoker ...

Vi har også den samme Braun som mange andre her har. Veldig godt fornøyd med den.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 23:46   #28
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den ultimate vannkoker ...

Vi har denne. Og elsker den. Utrolig praktisk å kunne velge hvilken temperatur vannet skal ha.


Sitat:

Varmt vann med den temperaturen du ønsker
Den nye hurtigkokeren fra Philips gir deg makten. Velg 40, 60, 80 eller 100 °C for å bruke friskt, varmt vann til
alle formål du måtte ha. Enten det er en saus (60 °C), grønn te (80 °C) eller nuddelsuppe (100 °C) får du akkurat
riktig temperatur.

Avansert

Temperaturinnstilling for 40, 60, 80 eller 100 °C
Hold varm-funksjonen holder vannet på den temperaturen du har angitt
For å dekke dine behov til fulle
Lysende elektronisk og nøyaktig temperaturkontroll
Minnefunksjonen aktiverer den siste innstillingen med ett trykk
Filter som holder vannet klart og hurtigkokeren ren
På den enkleste måten
Tosidige vannivåindikatorer for venstre- og høyrehåndsbruk
Ledningskveiler for oppbevaring av overflødig ledning
Lydsignal når vannet har kokt

Tekniske spesifikasjoner

  • Kraft: 2000–2400 W
  • Ledningslengde: 0,75 m
  • Spenning: 220–240 V
  • Frekvens: 50–60 Hz
  • Kapasitet: 1,0 l
Den nye hurtigkokeren fra Philips gir deg makten. Velg 40, 60, 80 eller 100 °C for å bruke friskt, varmt vann til alle formål du måtte ha. Enten det er en saus (60 °C), grønn te (80 °C) eller nuddelsuppe (100 °C) får du akkurat riktig temperatur.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 22:39   #29
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den ultimate vannkoker ...

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Jeg har ikke vannkoker, men bruker konfyren og den supre plystrekjelen min.


Komfyr, ja

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 14:36   #30
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.024
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Re: Sv: Den ultimate vannkoker ...

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Vi har en sort, enkel en fra bodum.
Jeg skjønnte ikke hva du mente med kondens på utsiden og søling når man heller, for det har aldri skjedd her. Så da må den jo være bra.
Vi bruker den flere ganger daglig (i mange år), også mer enn andre tror jeg, og den er kjapp.
Omtrent som denne, bare at på-knappen på vår også er rød;
http://www.bodumusa.com/shop/line.as...6XX1ER584994U4

Vi har hatt en slik i 10 år, og den koker full kjele på 3 minutter - den er ihvertfall enn den vi hadde da vi bodde i England. Den brukes flere ganger hverdag, og er fortsatt like fin.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 14:54   #31
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.417
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den ultimate vannkoker ...

Vi har også den svarte fra Braun, og er veldig fornøyd med den. Ikke var den spesielt dyr heller. Men jeg ser jo at den ikke er den lekreste.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-08, 15:32   #32
Kalima
Aktiv
 
Kalima sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 106
Kalima har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Den ultimate vannkoker ...

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Vi har også den svarte fra Braun, og er veldig fornøyd med den. Ikke var den spesielt dyr heller. Men jeg ser jo at den ikke er den lekreste.


Vi har også denne, syns den er kjempegod og praktisk. Syns den er helt grei å se på også!

Kalima er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
vannkoker


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no