Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Dette ønsker jeg meg til juletreet vårt!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-11, 19:50   #1
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Dette ønsker jeg meg til juletreet vårt!

Søkte etter noe annet på nettet idag og snublet over disse, juletrepynt. Det er altså bittesmå muumi-kopper. Har SÅ lyst på dem.

Jeg har samlet muumi-kopper siden midten av 90-tallet. Har altså de fleste og kommer man på besøk får man nok kaffen servert i en muumi-kopp hos oss. Til jul serverer vi gløgg eller kaffe i de koppene som har jule-motiv (det gis ut en ny hver jul). Så muumi-kopper som juletre-pynt er nok ikke for alle, men for oss hadde det vært perfekt, 'alle' vet at dette er et muumi-kopp hjem.

Er de ikke søte?

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 19:51   #2
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette ønsker jeg meg til juletreet vårt!

Hvor fant du dem?

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 19:52   #3
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dette ønsker jeg meg til juletreet vårt!

Arabias hjemmeside, jeg skulle sjekke hvordan årets julekopp så ut.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 19:56   #4
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dette ønsker jeg meg til juletreet vårt!

Jeg så dem live på Nordbysenteret på Ittala outleten og husker ikke noe annet ved dem enn at jeg reagerte på prisen. Og lurte litt på hva man skulle med dem

:har de store koppene i skapet:

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 19:57   #5
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dette ønsker jeg meg til juletreet vårt!

Jeg har sett dem hos kitchn og hos c.i. Pedersen i trondheim. Årets julekopp også. Den var kjempefin.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 20:00   #6
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dette ønsker jeg meg til juletreet vårt!

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Jeg så dem live på Nordbysenteret på Ittala outleten

Det var jo et bra tips, Mei! Er det lenge siden?

De koster litt ja. 17 euro i finske nettbutikken, men der var de tomme nå. Men, hvis man bruker dem som juletrepynt i 10-20 år fremover, blir det jo ikke så mye delt på år.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 20:01   #7
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dette ønsker jeg meg til juletreet vårt!

Forrige helg så jeg dem.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 11:27   #8
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dette ønsker jeg meg til juletreet vårt!

Mei, husker du tilfeldigvis hva de kostet på Outleten?

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 21:06   #9
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dette ønsker jeg meg til juletreet vårt!

Ok. Da kommer de hjem til oss.

Får besøk til helgen som har kjøpt dem i Finland idag, til 102 kr, det ble jo 25,50 kr per kopp ca. Det går an. Og så sto det 2011 på eska, så det kommer kanskje nye neste år? :håpe:

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no