Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-21, 08:22   #121
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Så lekre farger. Men, har du pene negler i 3 uker? Er det gellakk da? Har aldri prøvd det. Har hørt at neglene blir helt ødelagt av det..
Har brukt en litt gjennomsiktig dus rosa siste ukene. Synes det er litt pent.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 20210128_093053.jpg (1,70 MB, 48 visninger)
__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-21, 10:12   #122
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.551
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

For meg er det mer sånn "der byttes om et par dager" uansett. Da mister jeg stort sett ene uansett.

Det er rart, men jeg bruker nesten ikke neglelakk fjerner lenger. Skulle tro jeg hadde peel off underlakk, mne det skjer uabsett hvilken underlakk jeg har, så ejg lurer på om det er selve neglelakken? Jeg kan stort sett pille den av etter 2-3 dager. Hele neglen i et flak. Ja, ikke neglen da, bare lakken.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-21, 15:31   #123
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Jeg har veldig sterke negler, bruker shellakk og de holder seg pene i 3-4 uker, man ser etterveksten og da begynner de å bli plagsomt lange.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-21, 22:59   #124
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.183
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

For meg er det mer sånn "der byttes om et par dager" uansett. Da mister jeg stort sett ene uansett.

Det er rart, men jeg bruker nesten ikke neglelakk fjerner lenger. Skulle tro jeg hadde peel off underlakk, mne det skjer uabsett hvilken underlakk jeg har, så ejg lurer på om det er selve neglelakken? Jeg kan stort sett pille den av etter 2-3 dager. Hele neglen i et flak. Ja, ikke neglen da, bare lakken.

Bruker du top coat også?
Jeg synes neglelakken varer lenger etter at jeg begynte å bruke begge deler. Men billige neglelakker flaker fort av uansett.

Jeg har Spring in your step på neglene i dag.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-21, 06:42   #125
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.551
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Jepp, base coat, to lag lakk og TOP coat, også prøvd nytt lag topcoat daglig. En liten flekk mister her gjerne med billige også, men at jeg helt uten stress fjerner hele lakken på en finger i en liten bevegelse, så jeg bar en liten "press on negl" plutselig, det var ikke vanlig med de billige jeg brukte før. Men kjøpte meg essie-kalender for er par år siden og har i hovedsak brukt dem de siste par årene og dette skjer for tiden med hver eneste farge jeg har. Jeg piller ikke av de andre ni før en er falt av da. Stort sett dag 3, noen ganger 2 eller 4.

På døtrene mine, som stort sett bruker depend, slites det ordinært av og tas med neglelakk fjerner når de ser for rufsete ut.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-21, 07:23   #126
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Oppspist om dagen

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-21, 20:55   #127
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.183
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Jepp, base coat, to lag lakk og TOP coat, også prøvd nytt lag topcoat daglig. En liten flekk mister her gjerne med billige også, men at jeg helt uten stress fjerner hele lakken på en finger i en liten bevegelse, så jeg bar en liten "press on negl" plutselig, det var ikke vanlig med de billige jeg brukte før. Men kjøpte meg essie-kalender for er par år siden og har i hovedsak brukt dem de siste par årene og dette skjer for tiden med hver eneste farge jeg har. Jeg piller ikke av de andre ni før en er falt av da. Stort sett dag 3, noen ganger 2 eller 4.

På døtrene mine, som stort sett bruker depend, slites det ordinært av og tas med neglelakk fjerner når de ser for rufsete ut.


Mystisk.
Jeg bruker en neglebuffer før jeg lakker neglene. Kanskje det hjelper.

Noe lignende denne:
https://www.fashiongirl.no/shop/nail...r-4-2326p.html

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-21, 08:49   #128
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.551
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Mystisk.
Jeg bruker en neglebuffer før jeg lakker neglene. Kanskje det hjelper.

Noe lignende denne:
https://www.fashiongirl.no/shop/nail...r-4-2326p.html

Har sånne, kan prøve

Det er mystisk ja, jeg har vurdert å knabbe tllbake en av depend-lakkene jeg har gitt jentene, og rett og slett bruke underlakk, lakk og overlakk fra depend som jeg selv gjorde inntil jeg kjøpte den essie-kalendren, og se om det er essie som er uvenn med meg, eller om det er neglene mine. Det var ikke helt sånn i starten med essie heller tror jeg, men jeg liker børsten og fargene så jeg har holdt meg til dem i det siste, men dette er irriterende.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-21, 22:49   #129
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Er i grunnen klar for påske. Kolibriegg og Anton Berg påskeegg er i butikken og det feires på mange måter.
#feiredetsomfeireskan

8

Vedlagte bilder
Filtype: jpg received_496963261708548.jpg (4,7 KB, 233 visninger)
__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 05-03-21 kl 22:58.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-21, 08:11   #130
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Har kun på underlakk/neglforsterker nå. Synes neglene har blitt ganske jevne og pene.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 20210306_081056.jpg (1,89 MB, 35 visninger)
__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-21, 14:22   #131
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Mine er korte og flisete om dagen. Trener klatring, så klatretakene og kalken gjør neglene stygge. Men kjekt å få litt pleietips her inne. Prøver meg med filing og negleforsterker.

__________________
09 & 13
venla er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-03-21, 19:33   #132
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.183
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Klatring er ikke bra for neglene, nei.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-21, 21:38   #133
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Mine negler liker ikkje essie sin neglelakk. Den held berre kort tid.
Her har vinteren, og sannsynligvis all spriting på jobb, øydelagt neglane mine. Så eg tester ut sns nail eller titan negler som nokon kaller det. Fiffig opplegg som ikkje skal ødelegge neglane slik som gelnegler kan gjera.

Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-21, 22:53   #134
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.551
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Jeg leker og tester.
. Essie lakk med billig depend topcoat varer lenger enn med essie sitt topcoat.
. Da har jeg vært på hjemmekontor og derved bare speitet hender 3 ganger om dagen (levere i bhg, butikken og hente i bhg) mot at jeg gjør der flere ganger på jobb når jeg er der. Men de fleste neglelakk-dagene mine er hjemmekontor. Lakke negler på kontor - kontor går ikke, men er finfin tidsbruk i lange telefonmøte....

Men fortsatt kan jeg faktisk pille den av uten neglelakk fjerner.
. Og denne flasser mer, hvilket bare funker fordibjeg har en nesten usynlig hvit farge

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-21, 10:41   #135
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Mine blir fort slitt på tuppen men tar på litt ytterst annenhver dag så ser det ikke så halvgæli ut.
Liker denne aller best. Little brown dress fra Essie.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 20210408_103543.jpg (1,70 MB, 44 visninger)
__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-21, 10:44   #136
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Hvor ofte skifter dere all lakk?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 12:57   #137
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Hvor ofte skifter dere all lakk?

Hver 3-4 uke.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 15:38   #138
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Fløyel, da legger du på ny lakk ytterst når det trengs eller hele neglen? Tar du ny overlakk over hver gang?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 18:57   #139
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Fløyel, da legger du på ny lakk ytterst når det trengs eller hele neglen? Tar du ny overlakk over hver gang?

Jeg går i salong og får ny gellakk. Underlakk, lakk og topplakk. Går det 4 uker blir det litt vel synlig ettervekst. Men nå, som jeg har lyserosa eller når jeg har kun fargede tipper går 4 uker helt fint.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-21, 19:19   #140
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser neglene dine ut i dag?

Gel er noe annet, jeg ble mektig imponert at du klarte å ha vanlig negllakk så lenge,

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no