Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fotnotene går helt bananas - haster!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-21, 15:23   #1
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.226
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fotnotene går helt bananas - haster!

Haha, dette er så pinlig, for ikke lenge siden hadde jeg sluttnoteproblemer og ropte om hjelp her inne (og fikk kjempegod hjelp!). Siden jeg nå har en deadline i dag, og bare roter dette mer og mer til, prøver jeg meg igjen:

Jeg har gjort mye rart frem og tilbake nå, men siste nytt er at fotnotene nummereres helt vilt. Jeg har fire fotnoter i dokumentet, som er nummerert 2, 4, 6 og 7. Jeg har vært inne på fotnotemenyen og sjekket at det står at nummereringen skal være fortløpende.

Noen som kan hjelpe?

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-21, 15:41   #2
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.226
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fotnotene går helt bananas - haster!

Nå gikk det opp for meg at det sikkert er fordi jeg bruker spor endringer, og da blir ikke fotnotene faktisk slettet før slettingene er godkjent.

Lar det stå i tilfelle det finnes flere genier som meg selv her, hvor Word er en større utfordring enn selve jobben.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no