Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor sender folk snap av maten og vinglasset sitt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-21, 20:28   #81
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor sender folk snap av maten og vinglasset sitt?

Typisk bilde fra meg.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 7F1D4AF9-A84E-4BBC-BA47-D1B737688637.jpg (8,0 KB, 107 visninger)
Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-21, 20:36   #82
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.651
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor sender folk snap av maten og vinglasset sitt?

Jeg blir glad av sånne bilder.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-21, 21:05   #83
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.432
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvorfor sender folk snap av maten og vinglasset sitt?

Det var et koselig bilde, forteller du slapper av, nyter. Håper iallfall det!

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-21, 00:09   #84
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvorfor sender folk snap av maten og vinglasset sitt?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg blir glad av sånne bilder.

Jeg også! Kjempefin kopp og god mat og drikke.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-21, 00:28   #85
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor sender folk snap av maten og vinglasset sitt?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Typisk bilde fra meg.

Jeg har samme kopp, min favorittkopp om dagen, og denne sendte jeg til min mor sist fredag, bare for å si god morgen.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 20210531_232832.jpg (1,11 MB, 69 visninger)
__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 01-06-21 kl 00:44.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-21, 00:42   #86
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor sender folk snap av maten og vinglasset sitt?

Hverdagsglimt, tenker jeg, og det er vel sånn sett ikke mer spesielt med vinglass på snap i 2021 enn vinglass på Facebook i 2007. På snap slipper man iallfall som regel teksten "rødt i glasset".
Det er jo så greit med sosiale media med det at man kan velge hva man vil "ta inn" eller svare på, så om folk sender vinglass eller føttene sine, hisser jeg meg ikke særlig opp over det. Men halvkvedede viser, da handler det vel spesielt om FB, irriterer meg like mye nå som i 2007.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-21, 07:22   #87
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor sender folk snap av maten og vinglasset sitt?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

På snap slipper man iallfall som regel teksten "rødt i glasset".

Dette.

Jeg kan finne på å sende bilder av vinglass i solnedgang, som oftest etter at det første glasset er inntatt. Og bilder av spektakulær mat, helst mat jeg har laget selv og er veldig stolt av.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-21, 07:56   #88
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvorfor sender folk snap av maten og vinglasset sitt?

Jeg synes at sånne hverdagsglimt på snap er veldig hyggelig og kunne godt tenkt meg enda mer av det. Mine bilder til venninner i dag var fra kveldens tur i marka - et "til topps-merke" (sikkert irriterende friskus-aktig for noen) og et av elgen som også var ute på tur i marka i kveld

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no