Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ting som irriterer, vol II

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-16, 19:22   #41
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Pollen i september! Hater burot, mer enn noen gang.

ER det fortsatt pollen??


Jeg har nemlig gått og skult på katta i flere uker nå.

Timar er ikke aktiv  
Gammel 11-09-16, 19:57   #42
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.707
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

Fri for bind, eneste mulighet var Shell. 61kr for en pakke.

"Jeg legger meg her å venter på bindstipendet mitt!" - Tante Jocelyn.

Fjols er ikke aktiv  
Gammel 11-09-16, 20:16   #43
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.355
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

At mensen fra H varer og varer, for nte gang siden jeg skiftet hormonspiral i juni!

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv  
Gammel 11-09-16, 22:12   #44
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Spiller du på en utalandsk versjon siden du har det alternativet?
(I så fall irriterer jeg meg over at jeg ikke har fått den oppdateringen.,.....sånn for å ikke bryte trådens intensjon)

Nei, jeg men jeg fikk mulighet til å oppdatere i går, det fikk visst ikke alle. De skrev på FB at oppdateringen var under utrulling, så jeg sjekka

(Og nå irritere jeg meg over at noen taster ikke så lett funker!!!)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 11-09-16, 22:26   #45
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

At jeg ikke greier nærkontakt av andre familiemedlemmer enn min datter og søsteren min. Og at andre i tillegg finner dette hysterisk morsomt og teit. Jeg må da kunne tåle at de klemmer og er tett inntil meg ved feks fotografering og andre situasjoner. Nei, jeg klarer det virkelig ikke. Ja, jeg er trolig litt skrudd. Ble kanskje holdt litt lite som barn, jeg vet ikke.

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 11-09-16, 22:44   #46
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

Jeg har en strekk på baksiden av det ene låret som liksom ikke vil bli borte.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 12-09-16, 00:40   #47
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

Opprinnelig lagt inn av Akseliane, her.

At mensen fra H varer og varer, for nte gang siden jeg skiftet hormonspiral i juni!

I hear you, bare at jeg fikk den satt inn i april, "mot min vilje"! Skjønner jo hvordan dette herket virker som prevensjonsmiddel da, blir jo nærmest avholdenhet!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv  
Gammel 12-09-16, 02:50   #48
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

At jeg ikke får sove, og er så himla trøtt om morgenen, så jeg håper ikke jeg forsover barna.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv  
Gammel 12-09-16, 07:57   #49
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

At jeg aldri klarer å legge meg tidlig, og at det er like dritt å stå opp hver eneste dag.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 12-09-16, 11:13   #50
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

Når noen har gjort noe med laptoppen min så ekstern mus ikke funker. Jeg får senebetennelse av bruke den som er innebygd.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 12-09-16, 11:23   #51
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

At jeg knuste telefonen så inni helsikes at den måtte på reparasjon (jobbtlf), fikk en lånetelefon som fungerte bare delvis og at jeg nå er tilbake til min gamle iPhone4 - og der virker ikke Pokemon Go. Og jeg har gått kjempemasse i det siste!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv  
Gammel 12-09-16, 11:41   #52
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

Når man glemmer PC-en hjemme etter å til og med ha husket å legge den frem 2 min før. Og jobber 2,5 mil hjemmefra.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 12-09-16, 12:05   #53
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.731
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

Oppussing. Jeg _kan_ ingenting om noenting. Visste dere at det finnes _flere_ typer parkett? :hodepine:/:målagenytrådherinnefortips:

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv  
Gammel 12-09-16, 15:19   #54
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Når noen har gjort noe med laptoppen min så ekstern mus ikke funker. Jeg får senebetennelse av bruke den som er innebygd.

Sjekk innstillinger på pcn! "Noen" har antagelig bare trykket på noe så ekstern mus er deaktivert. Google vet nok hvordan du fikser det for din pc-modell

Timar er ikke aktiv  
Gammel 12-09-16, 15:33   #55
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

Jeg er irritert over at jeg ikke klarer å få gjort det jeg ser for meg at jeg skal - hverken hjemme eller på jobb.

Bobbelur er aktiv nå  
Gammel 12-09-16, 15:48   #56
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

Unger som ikke kan låse døra om morgenen.

Eldste: Jeg tror det har vært inbrudd, PCen er borte, og døra var ikke låst
Jeg: (aner ugler i mosen siden innbruddstyver sjelden har nøkkel): Er du sikker på du låste døra?
Eldste: Ja, jeg glemmer jo aldri det.
Jeg: Har du sett etter PCen på hylla under stuebordet?
Eldste: Eh. Der var den. Kanskje jeg glemte det likevel.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 12-09-16, 16:09   #57
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

Sånne hardplastinnpakkede elektroniske duppedingser som ikke lar seg åpne uten utstrakt bruk av saks og banning!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 12-09-16, 16:14   #58
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.003
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

At jeg har klippa av meg halve håret i Trondheim. Hos en bra frisør. Som jeg aldri finner igjen.

Einhyrningur er aktiv nå  
Gammel 12-09-16, 16:15   #59
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

At jeg har greidd å lage en så jækla sta unge som nekter å forholde seg til frukt og grønnsaker.

Jeg har også produsert en sånn. Herrejemini ... det tok mange år før han klarte å slutte med å brekke seg bare fordi det lå grønnsaker på tallerkenen hans. Enda han visste at han ikke trengte å røre dem. De skulle bare ligge der helt i fred.

Nå blir han snart 9 år, og klarer å få i seg tre små biter av "dagens grønnsak". Dagens grønnsak innebærer at han velger fritt blant de grønnsakene som er tilgjengelig i dagens middag. Jeg er glad i grønnsaker, så det pleier å være et rikholdig utvalg. Han går stort sett for enten gulrot eller paprika. Brokkoli er visst djevelens verk.


Frukt har vi bare gitt fullstendig opp. Han lukter litt på jordbær hvis han er i riktig godt humør.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 12-09-16, 16:20   #60
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

At iPaden til ungen nekter å lade og Office Link mener det neppe kan fikses fordi ladeporten er loddet fast.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no