Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det innafor å bade (i sjøen) i undertøyet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-14, 16:53   #1
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det innafor å bade (i sjøen) i undertøyet?

Litt inspirert av ullundertrøytråden.

Jeg har morgenbadet en del på vei til jobb etter sommeren. Første gangen var det et innfall - jeg løp fordi en ny fin badebrygge, vrengte av meg sko, sokker og t-skjorte og hoppet uti i tights og treningstopp. Ristet meg tørr etterpå, kledde på meg og løp til jobb for å dusje. Men siden jeg også løper hjem om ettermiddagen, i samme klær, er det litt ubehagelig å tre på seg en fortsatt fuktig tights, så jeg har i stedet tatt av meg tightsen også, og badet i truse og treningstopp.

Jeg passer på å ta på meg undebukser som på avstand kan se ut som en bikini (som denne: , men et par ganger har det vært folk på brygga da jeg kom opp, og da kan man sikkert se at det egentlig er en truse.

Treningstoppen føler jeg meg er trygg på er innafor, den føles ikke så "undertøyaktig" ut. Men det føles underlig intimt å være nær folk i trusa, mye mer enn om det hadde vært en bikinitruse.


Hva hadde dere tenkt (bortsett fra "hu er gæren, bade nå?!?")?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-14, 16:54   #2
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det innafor å bade (i sjøen) i undertøyet?

Denne ligner kanskje mer på de jeg bruker:

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-14, 16:56   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det innafor å bade (i sjøen) i undertøyet?

Jeg hadde ikke tenkt noe som helst. Annet enn "noen bader".

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-14, 16:56   #4
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det innafor å bade (i sjøen) i undertøyet?

Absolutt innanfor.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-14, 16:57   #5
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det innafor å bade (i sjøen) i undertøyet?

Du vil ikke vite hva jeg hadde tenkt.

Neida, om du synes det er greit å bade i trusa i offentlighet, så bad i vei. Jeg hadde ikke gjort det og skjønner ikke helt hvorfor du ikke løper i bikinitruse når du likevel vet at du kommer til å bade?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-14, 16:58   #6
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det innafor å bade (i sjøen) i undertøyet?

Det der er langt innafor for min del. Jeg blir ikke sjenert av at folk bader i undertøyet så lenge det ikke er gjennomsiktig og/eller slarkete på pinlig avslørende måter.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-14, 17:00   #7
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det innafor å bade (i sjøen) i undertøyet?

Nei, hjelpes. Jeg synes du i anstendighetens navn bør iføre deg en ordentlig bikini. Som denne:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-14, 17:01   #8
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det innafor å bade (i sjøen) i undertøyet?

Jeg hadde tenkt: "jøss hu der er skvett gæren som bader nå!"

Hva du hadde hatt på deg av tøy, tror jeg neppe jeg hadde tenkt over.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-14, 17:14   #9
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.637
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det innafor å bade (i sjøen) i undertøyet?

Jeg vil si det er innafor all den tid jeg gjør slikt sjøl.


Av og til bare må man bade.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-09-14, 17:18   #10
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.333
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det innafor å bade (i sjøen) i undertøyet?

Langt innafor, synes jeg.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-14, 17:33   #11
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.329
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er det innafor å bade (i sjøen) i undertøyet?

Innafor hos meg. Jeg har gjort det selv, men beholdt halvlang treningstights på når det var folk på stranda.

skyfri er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-09-14, 17:36   #12
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.532
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det innafor å bade (i sjøen) i undertøyet?

Hva i all verden skal utgjøre forskjellen mellom bikini og truse egentlig?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-14, 17:43   #13
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er det innafor å bade (i sjøen) i undertøyet?

Innafor, ja. Egentlig kan man bade i det meste uten at jeg leer på øyenbrynet så lenge det dekker strategiske steder.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-14, 17:43   #14
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er det innafor å bade (i sjøen) i undertøyet?

Innafor

Jeg bader i sjøen en gang i uka etter trening hele året rundt, og badinga foregår i treningstopp/truse i den minst kalde årstiden. Vi bader mellom byens fotballstadion og det største hotellet vi har, så det er alltid nok av tilskuere i nærheten. De er igrunnen mer opptatt av vanntemperaturen enn vår bekledning.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-14, 17:44   #15
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det innafor å bade (i sjøen) i undertøyet?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hva i all verden skal utgjøre forskjellen mellom bikini og truse egentlig?

Det fatter ikke jeg heller.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-14, 17:46   #16
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det innafor å bade (i sjøen) i undertøyet?

Jeg hadde faktisk ikke brydd meg om folk badet nakne heller, jeg. Vil folk bade i kaldt vann, så bad i vei.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-14, 17:46   #17
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.329
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er det innafor å bade (i sjøen) i undertøyet?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hva i all verden skal utgjøre forskjellen mellom bikini og truse egentlig?

I prinsippet ingenting, men fasong/stofftype/farge m.m. kan gjøre det utfordrende å bade og være anstendig, har jeg hørt. Noen truser er helt innafor, andre er det ikke.

skyfri er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-09-14, 17:52   #18
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det innafor å bade (i sjøen) i undertøyet?

Helt innafor! Jeg har slekt som aldeles ikke tenker i de baner, og i sommer ble jeg litt av de som ublygt badet og valset rundt i utvaskede, lyse truser.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-14, 17:54   #19
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det innafor å bade (i sjøen) i undertøyet?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Du vil ikke vite hva jeg hadde tenkt.

Neida, om du synes det er greit å bade i trusa i offentlighet, så bad i vei. Jeg hadde ikke gjort det og skjønner ikke helt hvorfor du ikke løper i bikinitruse når du likevel vet at du kommer til å bade?

Løpe i bikinitruse? Det ville jeg aldri gjort. Helt feil stoff til det. Jeg gjør som Poly, bader i svart bomullshipster.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-14, 18:06   #20
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det innafor å bade (i sjøen) i undertøyet?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hva i all verden skal utgjøre forskjellen mellom bikini og truse egentlig?

Opprinnelig lagt inn av skyfri, her.

I prinsippet ingenting, men fasong/stofftype/farge m.m. kan gjøre det utfordrende å bade og være anstendig, har jeg hørt. Noen truser er helt innafor, andre er det ikke.

Og følelsen, tydeligvis:

Opprinnelig lagt inn av Polyanna

Men det føles underlig intimt å være nær folk i trusa, mye mer enn om det hadde vært en bikinitruse.

Og hvis noe føles "feil", så hadde jeg gjort noe med det.

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Løpe i bikinitruse? Det ville jeg aldri gjort. Helt feil stoff til det. Jeg gjør som Poly, bader i svart bomullshipster.

Jeg løper i bikinitruse støtt og stadig om sommeren. Men jeg bader sjelden.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no