Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Blir du totalt loco?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Blir du loco?
Jeg blir ikke spesielt interessert eller engasjert i noe som helst 8 5,67%
Jeg kan bli litt interessert i noe, men jeg prioriterer ikke å bruke tid eller penger på det 17 12,06%
Jeg er ganske dedikert og bruker litt tid og/eller penger 37 26,24%
Jeg bruker så mye tid jeg kan og en god del tid og/eller penger 29 20,57%
Jeg går fullstendig opp i interessen og bruker mye tid og/eller penger 16 11,35%
Jeg går fullstendig opp i interessen og bruker mye tid og/eller penger til jeg får en ny interesse 21 14,89%
Brokkoli 5 3,55%
Blir veldig interessert, men faller ofte fort av igjen 8 5,67%
Deltakere: 141. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-14, 10:02   #101
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blir du totalt loco?

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 10:27   #102
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Blir du totalt loco?

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Om å være loco - i går og dag har det kjørt biler opp og ned gata her, det har gått rundt folk og kikket i været og busker, de har hatt kikkerter og kamera. Og jeg har stusset. Først tenkte jeg at de skulle jakte oppi haugen her, men syntes DET var rart også.

I formiddag så jeg plutselig en veldig spesiell fugl på garasjetaket. Og da begynte jeg å legge sammen to og to. Kjapt søk på artobservasjoner.no viser at det er oppdaget en hærfugl her, og de er visst sjeldne i Norge.

Så nå har jeg 5-6 biler og rundt 10 middelaldrende menn som tusler rundt her med kikkert og kamera, og ser etter en fugl.

Jeg synes de er sjarmerende loco.

Du har vel ikke tilfeldig vis den fugleboken med lyder, så du kan lure dem litt?

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 14:28   #103
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blir du totalt loco?

Jeg trodde jeg var skikkelig loco geocacher. På en helt vanlig mandag sitter jeg hjemme, godt plantet i sofaen og pleier en relativt fersk bronkitt. Plutselig plinger telefonen, ny geocache bare 400 meter fra huset vårt Jeg slenger på meg klærne, og hiver meg i bilen for her ante jeg muligheten til å være F.T.F., first to find Etter å ha funnet en passe parkeringsplass, snubler jeg gjennom kratt i bekmørtna ned mot fjæresteinene. Lommelykt? Næh, det glemte jeg. Oppskrapet på leggene av kvist som kantklipperen har latt stå igjen etter i sommer ankommer jeg der cachen skal være, ør av adrenalin siden jeg faktisk er først på stedet. Etter noen minutter kommer flere til, og etter litt fliring og loggsignering blir jeg stående å prate med en av byens ivrigste utleggere, vi har parkert på samme sted. Hun forsikrer meg om at det IKKE er loco å styrte ut i regnet seint på kvelden uten lykt, det var et hendelig uhell. Hun derimot er loco, for hun kjører rundt med sammenleggbar stige i bilen - til enhver tid

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 14:41   #104
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.832
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blir du totalt loco?

Ikke totalt, men ganske. Til gjengjeld er jeg trofast mot interessene/hobbyene mine og har holdt på med det samme i årevis.

Jeg ser jeg er som Matilda som liker at samlinger er komplette. Jeg må f.eks. ha alle bøker og DVDer i en serie og kjøper jeg en del av et sett leker til barna vil jeg helst at de skal ha, om ikke alle så i allefall flere deler av settet. Her er det både sjørøverskip, robåt, øy og ja...

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 20:36   #105
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Blir du totalt loco?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

"Åååå, herregud, du må ha rotfylling!! SE her, da!! Dødskult, den største tannbyllen jeg har sett! Stilig!! Bare sitt helt stille, jeg må ta en selfie med deg med dette, altså!!! "


__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 23:11   #106
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.262
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blir du totalt loco?

Opprinnelig lagt inn av Synnemor, her.

Storebror har vært hos tannpleier i dag.

Hun måtte forklare grunding hvordan alt fungerte. Og hvordan tennene var oppbygd. Og etter en stund så han gravalvorlig på henne og sa "Jeg er meget imponert over den fantastiske jobben du gjør på jobben din, og du har mange kule ting. Kan jeg få et sånt borr av deg er du snill?"

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 23:16   #107
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.101
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du totalt loco?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 23:21   #108
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.262
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blir du totalt loco?

Hun ble litt svar skyldig når han spurte om hvorfor hun skulle se i munnen, og hvorfor hun skrev det på en data. Men hun svarte "for at vi skal se hvor og hvor mange tenner du har".

De neste spørsmålene var da:
"Hva om det har kommet en ny tann?"
"Hva om en tann har flyttet på seg?"
"Hva om en tann har kommet bort? Kanskje den har blitt stjålet av en superhelt? *også var vi igang med å snakke non-stop om spiderman."

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-09-14, 10:35   #109
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.756
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du totalt loco?

Jeg har tenkt mye på denne tråden, og blir litt misunnelig på folk som er veldig entusiastiske. Det nærmeste jeg kan komme entusiasme er film, men jeg tråkker ikke ned dørene på Cinemateket og reiser ikke på filmfestivaler. Min iver og entusiasme er vel mer på Estelle-nivå:


(Kilde: youtube.com)

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no