Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Blir du totalt loco?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Blir du loco?
Jeg blir ikke spesielt interessert eller engasjert i noe som helst 8 5,67%
Jeg kan bli litt interessert i noe, men jeg prioriterer ikke å bruke tid eller penger på det 17 12,06%
Jeg er ganske dedikert og bruker litt tid og/eller penger 37 26,24%
Jeg bruker så mye tid jeg kan og en god del tid og/eller penger 29 20,57%
Jeg går fullstendig opp i interessen og bruker mye tid og/eller penger 16 11,35%
Jeg går fullstendig opp i interessen og bruker mye tid og/eller penger til jeg får en ny interesse 21 14,89%
Brokkoli 5 3,55%
Blir veldig interessert, men faller ofte fort av igjen 8 5,67%
Deltakere: 141. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-14, 14:08   #21
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du total loco?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Det gjør jeg også. Jeg får ikke tydeligvis ikke nye interesser. Jeg interesserer meg for det samme som jeg har gjort veldig lenge. Noen, som nevnte moter og interiør har jeg vært opptatt av siden jeg var barn.

Ja, her er jeg også. Jeg ser bare fascinert og uforstående på naboen, som i løpet av ett år er innom oppdrett av rasekatter, giga-akvarium, japansk tesalong, brygging av mjød, jogging hver dag (med påfølgende kneoperasjon), rulleski, dykking, sykling - you name it.

Forresten har jeg vel en liten sykkeldille også, og har hatt det siden barndommen, men den gir seg mest utslag i innkjøp av lurvete bruktsykler. Jeg er liksom altfor gjerrig til å kicke særlig på noe. De få gangene vi inntar en skikkelig mat- og vinpakke på en eksklusiv restaurant, f.eks., kaster alltid det økonomiske aspektet store skygger over totalopplevelsen. En enkel thai-curry og en billig rødvin på hjørnet hadde gjort samme nytten.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-14, 14:12   #22
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du total loco?

Jeg er særs lite loco. Jeg er så lite loco at jeg får kløe av at andre er loco. Særlig de som er skikkelig nyfrelst loco og som i tillegg skal misjonere. Selv er jeg skeptisk til det meste og lar meg ikke så lett begeistre av noe som helst.

Det betyr ikke at jeg ikke interesserer meg for ting, men det er lite jeg blir euforisk av, for å si det sånn.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-09-14, 14:14   #23
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du total loco?

Jeg blir gjerne ikke så engasjert eller interessert i noe.
Jeg var mer "brennende" før.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-14, 14:16   #24
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du total loco?

Sitat:

Jeg bruker så mye tid jeg kan og en god del tid og/eller penger

Dette høres litt overdrevent loco ut for meg.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-14, 14:20   #25
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 42
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blir du total loco?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg blir periode-loco: veldig, veldig interessert, lærer masse om temaet og er helt oppslukt en periode, men så mister jeg vanligvis interessen etter en stund.

Jepp. Har for eksempel tre akvarier og masse utstyr stua bort. "Bodde" flere år i stallen. En del gamle interesser skulle jeg gjerne henta opp igjen, men det blir ikke tid. Jeg øver meg på å gjøre bare litt og ikke gape over mer enn jeg kan leve med over tid. Strikking kan heldigvis legges bort uten at det går utover noen... Men jeg skal helst ha alt utstyr jeg kan tenkes å trenge tilgjengelig.

Nå om dagen prøver jeg å ikke gå bananas og kjøpe ALT som hører til Playmoseriene vi har i hus. Gutta klarer sikkert fint å leke med piratskuta uten å ha tilhørende øy og robåt og hai og sånt...

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-09-14, 14:21   #26
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.272
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blir du total loco?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg blir totalt loco.

Jeg slipper det meste annet jeg har i hendene og så gjør jeg DET. Det første var hm...gresk mytologi, der jeg leste alt jeg kom over, tegnet kompliserte slektstrær og det hele. Så har det gått slag i slag, men de store interessene mine de siste 15 årene har vært mat, deretter strikking, så hage og nå sopp (som er en forlengelse av botanikkinteressen). Klær er jeg interessert i hele tiden, vin har fulgt mat, broderingen har kommet litt inn fra siden, men ikke i den grad at jeg investerer en tusenlapp i utstyr slik jeg senest gjorde på strikkepinner i går, eller kutter ned til bare det nødvendigste og handler blomsterløk for 3000.

Jeg er en som liker å komplettere, jeg liker å ha alle bøker i en serie, lese alt om en ting, ha alt utstyr (sous vide, pastamaskin, strikkepinner med utbyttpar tupp, plantelys, undervanningsmatte...) og gleder meg veldig over det. Jeg er lett å begeistre.

Jeg er nok litt på samme måte.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-14, 14:22   #27
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du total loco?

Du mangler: "blir veldig interessert, men faller ofte fort av igjen.".

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-14, 14:27   #28
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du total loco?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Ikke særlig loco. Jeg tror aldri jeg har blitt altoppslukende interessert i noe, til det kjeder jeg meg for lett.

Åh, du klarte formulere akkurat hvordan jeg føler det er.

Mannen min, bror min og svigerinna mi er type loco - de går All In når de først får en interesse. Jeg veksler mellom å være fascinert og riste på hodet over galskapen deres - der har aldri jeg vært, og kommer neppe til å komme dit.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-14, 14:28   #29
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du total loco?

Rimelig loco.

Har tekstiler og garn som kan holde en syklubb engasjert til de avgår ved døden hele gjengen.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-14, 14:32   #30
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.388
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blir du total loco?

Nei, jeg hadde passet bra inn i det gamle bondesamfunnet som mangesysler. Jeg driver litt med alt, liker ikke å bruke noe særlig penger på det som ikke virkelig trengs. Og jeg har ingen hobbyer som så langt har fått det kvalitetsstemplet. Det gjør meg kanskje til en litt uinteressert person.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-14, 14:33   #31
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Blir du total loco?

Veldig,veldig loco enten det er akvarier,strikking eller stjernekikking...blir dyrt.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-14, 14:33   #32
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.951
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du total loco?

Litt, men ikke all verden.

Og sånn har jeg alltid vært.

F.eks. jeg liker å strikke. Jeg strikker flere ganger i uka, men blir ikke sånn at jeg må strikke hver dag allikevel. Jeg fortsetter jo å ha andre interesser også.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-14, 14:35   #33
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du total loco?

Det er i så fall veldig kortvarig.
Jeg liker alt som er nytt.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-14, 14:43   #34
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du total loco?

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Nei, jeg hadde passet bra inn i det gamle bondesamfunnet som mangesysler. Jeg driver litt med alt, liker ikke å bruke noe særlig penger på det som ikke virkelig trengs. Og jeg har ingen hobbyer som så langt har fått det kvalitetsstemplet. Det gjør meg kanskje til en litt uinteressert person.

Det tror jeg ikke. Jeg (tror jeg) kjenner flere loco-mennesker, og bortsett fra at de ofte skal misjonere om den nye hobbyen sin (noe som ofte gjør dem irriterende, ikke interessante, med mindre man deler samme hobby) er de ikke mer interessante samtaleparnere enn ikke-loco-menneskene jeg kjenner. Det er jo ikke slik at mennesker uten altoppslukende interesser tilbringer dagen sin med å stirre tomt inn i veggen uten interesse for noe eller uten evne til å tilegne seg ny kunnskap. Jeg har mange interesser, noen har jeg hatt lenge og kommer sikkert alltid til å ha, andre kommer fort og går like fort. Jeg er ikke slik at jeg bruker all ledig tid i døgnet på en interesse og prøver å overbevise alle rundt meg om at akkurat dette er tingen, noe jeg tror kjennetegner loco-mennesker. (Ikke at jeg har hørt begrepet loco-menneske før i dag, men... )

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-14, 14:49   #35
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du total loco?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Ikke særlig loco. Jeg tror aldri jeg har blitt altoppslukende interessert i noe, til det kjeder jeg meg for lett.

Samma her. I grunn savne eg en hobby slår det meg. Eg har perioder med for mykje tid og vil berre gjere lystbetonte ting.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-14, 14:54   #36
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du total loco?

Om ikke helt loco, så hvertfall på grensen. Jeg prøver faktisk å unngå å bli oppslukt i noe, for jeg er så dårlig på å sette grenser for meg selv.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-14, 15:00   #37
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du total loco?

Tja. Jeg har hatt samme interessen siden jeg var bitteliten og er fortsatt like småpikeaktig forelsket i det jeg driver med så egentlig er jeg vel total loco.
Det går jo litt penger og litt tid. Og hadde jeg hatt mer tiden hadde jeg gjerne brukt den også. Men siden jeg har familie som må skjøttes så kan det ikke ta helt overhånd.

Jeg driver da med hest og etter 22 år som hesteeier får jeg fortsatt klump i halsen bare av å se hesten(e) mine. Og fine tanker om hvor heldig jeg er som har fått akkurat de to inn i livet mitt. De to fineste hestene i hele verden!!! Her hos meg!!

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-14, 15:06   #38
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du total loco?

Nei, jeg gjør ikke det, altså. Jeg blir engasjert og ivrig, men jeg har ikke rom for å hverken bruke masse tid eller penger på hobby.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-14, 15:06   #39
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.965
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blir du total loco?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg kan bli helt ellevill og yr innvendig ved synet av en figurnær, grønn kjole; det er riktig.

Og så er det (nesten) smittsomt. Jeg var i Barcelona i helgen, og endte opp med å tenke på deg da jeg forsøkte meg på shopping. Det var så mye petrolfargede greier der nede.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-14, 15:07   #40
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.965
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blir du total loco?

Og sånn for å svare på det opprinnelige spørsmålet: nei. Jeg har derimot flere ganger sagt til mannen at det hadde vært fint å hatt en sjikkelig hobby, lissom. Som engasjerte og gjore meg yr. Nå dingler/hesbleser jeg gjennom livet i stedet.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no