Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

I-landsproblemer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-13, 23:40   #41
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.825
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: I-landsproblemer

Jeg skal i bryllup, og vet ikke hvilken av de fire bryllupspassende kjolene mine jeg skal velge.
Og så er det snart bursdag for nestyngsten. Hva i alle dager skal han få i presang, han som har alt fra før. (Dessuten lager han masse rot med de lekene han allerede har.)
Og hvor skal jeg gjøre av alle bøkene mine?

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 22-09-13, 23:45   #42
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: I-landsproblemer

Søppeltømmeselskapet har ikke levert ut ny pose til plastavfall. Jeg må ringe eller maile. Det er sli-hi-tsomt å måtte huske på og gjennomføre og alt!

Turban Smukk er ikke aktiv  
Gammel 22-09-13, 23:48   #43
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: I-landsproblemer

Mannen har oppdatert ipad'en til den der ios7 greia, og jeg må ha pinkode for å logge inn på den. Som om jeg, eller ungene, kan den! Han må få det bort! (Han synes det er uproblematisk, det er den samme som på mobilen hans, som han må ha pinkode på hele tiden sånn krav fra jobb. Vi andre... not so mush.

Ja, også driver jeg og debatterer med meg selv, og mannen, og mamma, om jeg skal kjøpe festdrakter til ungene NÅ (funnet en litt for stor, brukt, fin, til henne til 250 kr, og en jeg ikke helt falt for til ham, ny, til sånn 850 kr...) for å gå i barnedåp til min kusines baby, eller la dem gå i dress og fin kjole som eller bare er brukt i 2 (hans) og 1 (hennes) bryllup. Da har de det til jul også, og får seg festdrakter til 17. mai.

I-lands problematikk, ja.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 22-09-13, 23:49   #44
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: I-landsproblemer

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Søppeltømmeselskapet har ikke levert ut ny pose til plastavfall. Jeg må ringe eller maile. Det er sli-hi-tsomt å måtte huske på og gjennomføre og alt!

Mens vi har to ruller, for det er et opplegg om å knytte en pose på papirspannet, så leverer de ny. ja, og har man brukt den siste posen før man kommer på det, kan man knytte på en tom handlepose, de skjønner den, så det gjorde vi sist. Og denne gangen.... så var det visst "vi deler ut en rull til alle, så har de som ikke har giddet å skaffe nye også"-runde... vi har en stund.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 22-09-13, 23:51   #45
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I-landsproblemer

Vi må være hjemme med sykt barn for første gang på halvannet år i morgen.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv  
Gammel 23-09-13, 00:04   #46
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: I-landsproblemer

Jeg er også bitter over det med for korte ladeledninger til iPhonen. Utrolig dårlig gjort rett og slett.

Og så er jeg tørst, og tross alt gravid her jeg sitter, men er det noen som gir meg en av de kalde isteene i kjøleskapet???!!! Neiiiiiida!

__________________
Njulaif er ikke aktiv  
Gammel 23-09-13, 00:06   #47
DollyDuck
Superduperaktiv
 
DollyDuck sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
Innlegg: 686
DollyDuck er litt kulDollyDuck er litt kul
Standard

Sv: I-landsproblemer

Jeg har altfor mange rene klær jeg må brette og legge på plass i morgen.

__________________
Storesøster 1994 Storebror 2002 Mellombror 2005 Lillebror 2007
DollyDuck er ikke aktiv  
Gammel 23-09-13, 00:31   #48
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.445
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I-landsproblemer

Min eldste datter sitt bidrag: "Man er bare syk når det er bursdager og aldri når det er gloseprøve på skolen!" Jeg er helt enig. Man burde i det minste få lov til å bli syk når det er litt positivt for en selv og ikke når man går glipp av noe i tillegg. Hvor kan jeg klage til skjæbnen?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv  
Gammel 23-09-13, 00:35   #49
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.361
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I-landsproblemer

Dere altså. Skjønner dere hvor håpløst det er at vi skal innom Gardermoen på vei hjem fra utenlandstur med jobben?

__________________

tink er ikke aktiv  
Gammel 23-09-13, 00:36   #50
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: I-landsproblemer

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Blir så varm av å surfe med pc-en på fanget.




Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg kjeeeeeder meg!

Skulle ønske jeg hadde tid til å kjeeeeede meg!

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 23-09-13, 00:36   #51
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I-landsproblemer

Ahhh, jeg klarer ikke å velge om vi skal ha eget hus med basseng, eller bo på en bondegård med basseng når vi skal til Italia neste sommer. Ikke klarer jeg å velge hvor heller. Mannen nekter å hjelpe, jeg er visst bedre på å Google.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 23-09-13, 00:41   #52
DollyDuck
Superduperaktiv
 
DollyDuck sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
Innlegg: 686
DollyDuck er litt kulDollyDuck er litt kul
Standard

Sv: I-landsproblemer

Ungene mine må bare få skiver i matboksen i morgen Jeg har ikke ingredienser til å lage pannekaker slik jeg tenkte.

__________________
Storesøster 1994 Storebror 2002 Mellombror 2005 Lillebror 2007
DollyDuck er ikke aktiv  
Gammel 23-09-13, 00:42   #53
DollyDuck
Superduperaktiv
 
DollyDuck sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
Innlegg: 686
DollyDuck er litt kulDollyDuck er litt kul
Standard

Sv: I-landsproblemer

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.




Make til min

__________________
Storesøster 1994 Storebror 2002 Mellombror 2005 Lillebror 2007
DollyDuck er ikke aktiv  
Gammel 23-09-13, 00:46   #54
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.899
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: I-landsproblemer

Jeg brukte en liten formue hos frisøren i går, og måtte jaggu høre på P4 i over to timer mens jeg satt der, og attpåtil serverte de fire-røde-frukter-te.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv  
Gammel 23-09-13, 00:47   #55
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.899
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: I-landsproblemer

Og ja, den der pinkode til ios7-greia!

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv  
Gammel 23-09-13, 00:53   #56
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.505
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I-landsproblemer

Jeg kan ikke spise så mye kake som jeg vil uten å bli feitere.

Og så irritere strømpebuksa meg - den siger og jeg må til stadighet gå for meg selv for å heise den opp.

Og ikke nok med det - sølvtøyet må vaskes for hånd, for det får stygge flekker hvis jeg vasker det i oppvaskmaskina.

(ja, jeg har hatt middagsselskap i dag )

Libra er ikke aktiv  
Gammel 23-09-13, 02:04   #57
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: I-landsproblemer

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Jeg kan ikke spise så mye kake som jeg vil uten å bli feitere.

Og så irritere strømpebuksa meg - den siger og jeg må til stadighet gå for meg selv for å heise den opp.

Og ikke nok med det - sølvtøyet må vaskes for hånd, for det får stygge flekker hvis jeg vasker det i oppvaskmaskina.

(ja, jeg har hatt middagsselskap i dag )

Har du prøvd å sette sølvtøyet for seg selv og ikke sammen med annet bestikk? Da skal det visstnok ikke få flekker.

Jeg har bestilt legetime på SMS, men får ikke vite før i morgen tidlig når på dagen jeg får time. De kunne vel hatt ei kveldsvakt som svarte på disse. Jeg risikerer å få utdelt ett tidspunkt som passer meg veldig dårlig!

Smoothie er ikke aktiv  
Gammel 23-09-13, 02:17   #58
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: I-landsproblemer

Når windows 8 plutselig finner det for godt å ikke åpne Chrome, slik at jeg kommer meg på nett
(at andre browsere fungerer er meg revnende likegyldig )

Gleden ble desto større da mannen omsider kom hjem og fikk fiksa problemet

Opprinnelig lagt inn av Arktis, her.

Jeg kommer ikke videre på Candy Crush

Nei sier du det... Burde slettet f***skapet for lengst, men gjør man det? Neeeeida... *river av meg håret*

Ok, jeg burde skaffe meg et liv.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv  
Gammel 23-09-13, 02:29   #59
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.025
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I-landsproblemer

Jeg har flekkete briller, og finner ikke brillepussegreiene

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv  
Gammel 23-09-13, 08:38   #60
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: I-landsproblemer

Mobilen min virker ikke!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no