Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takk for meg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-12, 14:14   #41
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Er det ikke bare en tre-fire stykker som har sluttet da? Har ikke sjekket veldig nøye altså.

Tenkte det samme.
Jeg har i alle fall kun fått med meg at Smilefjes, Mauser, Far Out Fishing og nå Sjuggerpløm har sluttet.

007 er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 14:17   #42
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.785
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Takk for meg

Jeg tror jeg aldri kommer til å bli sånn ordentlig inne forumsjargongen, dette blir så alt for fjortis for meg.

Liker du deg her, vær her.

Trenger du en pause, ta en pause.

Synes du ikke noe om stedet, si i fra hva du reagerer på til dem det gjelder.

Tenker jeg.

Minerva er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 14:18   #43
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Samme her, aner ikke hva som har skjedd, men jeg tenker det må være noe alvorlig når så mange forsvinner.

Nettop. Og det er nettopp derfor jeg ikke er så glad for den hintingen. Tenk om det ikke er det, da? Tenk om den hintingen får alle til å tenke at det må være noe galt, og det kanskje viser seg at det kanskje er en uenighet mellom noen som ikke har mked forumet å gjøre i det hele tatt? Eller at hele forumet er overtatt av utenomjordiske vesener som er ute etter å infisere hjernene og datamaskinene våre?
Gang på gang-hinting gjør jo at folk begynner å spekulere. Og at folk begynner å tro. Og det synes jeg er dumt.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 14:20   #44
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.627
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Er det ikke bare en tre-fire stykker som har sluttet da? Har ikke sjekket veldig nøye altså.

Bare la på litt i tilfelle jeg hadde gått glipp av noen. Jeg vet bare om de du nevner.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 14:21   #45
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.

Jeg tror jeg aldri kommer til å bli sånn ordentlig inne forumsjargongen, dette blir så alt for fjortis for meg.

Liker du deg her, vær her.

Trenger du en pause, ta en pause.

Synes du ikke noe om stedet, si i fra hva du reagerer på til dem det gjelder.

Tenker jeg.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 14:26   #46
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Samme her, aner ikke hva som har skjedd, men jeg tenker det må være noe alvorlig når så mange forsvinner.

Nei, seriøst ikke. At en bruker blir sperret ute , jfr informasjonsforumet og at noen av vennene blir sinte og følger etter er vel ikke så rart.
Det koker ned til hvem man har tillit til.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 14:27   #47
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg har i alle fall kun fått med meg at Smilefjes, Mauser, Far Out Fishing og nå Sjuggerpløm har sluttet.

Fordi de er de som har sagt i fra at de forsvinner. Og jeg setter faktisk pris på at de gjør det for da kan jeg få sagt i fra om at jeg gjerne holder kontakten.

Kos deg i livet utenfor FP, Sjugger!

Bobbelur er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 14:27   #48
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Takk for meg

Jeg synes noen kan fortelle meg hva som har skjedd/skjer. Gjerne på pm. Jeg er nemlig så lite oppvakt at jeg ikke får med meg ting helt av meg selv. Også hater jeg all hintinga i offentlig rom uten at jeg vet hva som skjer.

Chanett er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 14:29   #49
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Samme her, aner ikke hva som har skjedd, men jeg tenker det må være noe alvorlig når så mange forsvinner.

Nesh, sånn er det på alle forum med ujevne mellomrom. Det er jo brukere som tidligere har vært ekstremt aktive her som ikke er her mer. Det er helt naturlig.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 14:29   #50
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Stemningen på forumet formes av de som er her og ikke av de som er gått.
Jeg syns likevel det er kjedelig at noen velger dra med et stort farvel, da blir det mer synlig enn om de bare dro, men ærlig talt så stresser det meg lite.
Det får ikke meg til å vurdere min tilstedeværelse her inne. Trives man så blir man, trives man ikke så drar man. As simple as that.

Anne er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 15:19   #51
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Jeg synes det er en fair ting å si ifra når man stikker. Oppbrudd er kjipt, men det er fint å si hadet til vennene sine før man forlater selskapet. Med 18 000+ meldinger i et forum er det nok mange man har knyttet bånd med, så det er jo ikke som om noen har slengt innom og tastet noen få meldinger for så å slamre med døra for å lage kvalm. Det er folk som virkelig har vært glad i dette nettsamfunnet og gitt av seg selv over lang tid som sier hadet.

Sjugger:

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 15:35   #52
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Takk for meg

Kommer til å savne deg. Lykke til videre der ute.

__________________
Misteri er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 15:54   #53
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Takk for meg

Informasjon ligger jo her:

http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=143980

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 16:02   #54
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av merch, her.

Slike forumavskjeder er noe merkelige greier.

generelt, ikke mot den aktuelle:
Hva ønsker man å oppnå? overtalelse, hyllest?

Hvorfor kan man ikke bare PM de man evnt ønsker å ta med videre og lukke døra? Istedenfor å lage noe nr ut av at stemningen er dårlig og at jeg som stor bidragsyter velger å forlate.

Jeg synes det er flott at folk gidder å si fra, men jeg finner behovet for surmaget å klage over at de gjør det er veldig irriterende. Hvorfor ikke bare holde kjeft?

Maz er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 16:20   #55
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Akkurat det syns jeg er leit.
Trodde ting hadde roet seg jeg. Men jeg får ikke med meg alt skjønner jeg.
Når mange forlot NM i sin tid, ble dette forumet opprettet.
Kan man håpe at noe lignende skjer og at man får vite det?

Jeg har i alle fall ikke fått med meg at det har skjedd noe dramatisk den siste tiden, så hvis så er tilfelle, er det i alle fall godt begravet i en privat blogg ett eller annet sted og ikke åpent der folk flest har tilgang.

Takk for nå Suger.

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 16:23   #56
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det koker ned til hvem man har tillit til.

Ikke nødvendigvis. Jeg blir ikke her fordi jeg har mer tillit til moderatorene enn jeg har til de som har sluttet å bruke forumet. Det er internett. Det man skriver kan bli snakket om. Sånn er det.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 16:44   #57
Wingman
her skal det bli liv
 
Wingman sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Innlegg: 687
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Jeg synes det er flott at folk gidder å si fra, men jeg finner behovet for surmaget å klage over at de gjør det er veldig irriterende. Hvorfor ikke bare holde kjeft?

Fordi jeg setter spørsmål ved å dra frem forumets hendelser og kjipe stemning er grunnen til at man forlater. Er det så ille og man er en svært aktiv bruker så gjør heller en innsats for å gjøre det til et hyggeligere forum og være med å trekke i riktig retning.

Er man ikke intressert i det og uansett har bestemt seg å forlate så ikke lag noe stort nummer ut av det hvor man kontrer frem hvor kjipt det er å være her inne.

Det kan jo faktisk hende det er brukere som trives godt her inne

Mulig jeg ser annerledes på det fordi jeg er en fersking men jeg syns det er bedre å forlate på en roligere måte fremfor å i sin siste post kritisere miljøet her inne. Hva tjener brukeren på dette?

__________________
Pappaen til kiddo født 2010.

Sist redigert av Wingman : 11-11-12 kl 16:49.
Wingman er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 16:46   #58
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

(Jeg regner med det vil gå fint, for i andre tråder, hvor andre har takket for seg, blir det jo poengtert at det er så mange fine folk igjen her, så det gjør ikke så veldig mye om folk forsvinner. Det står ikke ordrett slik, men slik oppfattes det) ;snill;

Jeg synes vel det er helt greit å si ha det bra liksom, men å legge ved en sånn kommentar og *snill* er jo bare fjollete.

jane er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 17:10   #59
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.731
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Takk for meg

Takk for nå, Sjugger. Jeg merka at du var borte forrige gang også, så dette er trist.

Angående avskjedstråder og grunnlag og sånt, syns jeg ikke det er så innmari vanskelig å konkludere med at de som skriver sånt, også vet hva de snakker om, og at de velger å ikke syns det er greit. At andre velger noe annet blir irrelevant.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv  
Gammel 11-11-12, 17:21   #60
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Takk for meg

Hadet fint.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no