Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva om Donald Trump blir president?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-16, 16:15   #161
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Jeg trodde ikke på Brexit, jeg trodde ikke Trump skulle seile helt opp, jeg trodde Sanders ville slå Clinton, jeg gruer meg til onsdag 9.11. Datoen ligner skremmende på 11.9 for å være "litt" tabloid.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv  
Gammel 04-11-16, 16:23   #162
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Hele greia er deprimerende

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv  
Gammel 07-11-16, 23:32   #163
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Skal dere følge valgsendingene natt til onsdag?
Fins det en for dummies versjon som viser meningsmålingene nå?

daffy er ikke aktiv  
Gammel 07-11-16, 23:56   #164
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.322
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Jeg følger sendingene, og er ofte innom CNN for å sjekke målingene. Clinton et par prosentpoeng foran Trump sist jeg så i ettermiddag.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 07-11-16, 23:59   #165
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Jeg er innom ulike aviser og TV kanaler. Clinton har vel et lite forsprang på rundt 4% i dag, men ifølge målingene blant valgmenn så har hun rundt 60% av stemmene der. Men jeg tror ingenting før jeg ser det svart på hvitt.

Jeg kommer til å følge med til rundt kl 01 natt til onsdag. Frøkna snakker om valgvake med noen venninner - og flere videregående skoler arrangerer slikt her i morgen.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv  
Gammel 08-11-16, 00:02   #166
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.322
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Dette er jammen meg første gang jeg har vært fornøyd med den jævla sykemeldingen. Ikke noe pes å følge sendingene i real time!

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 08-11-16, 00:05   #167
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.840
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Vurderer å følge valgvaken for kommunevalget på Færøyene istedenfor. Det er mye hyggeligere. Kom over en nettsak der det sto at "ikke-nordisk" innvandring var blitt et tema i valgkampen der. Ble litt bekymret, men heldigvis viste det seg at saken handlet om en lokalpolitiker som hadde laget en brosjyre på engelsk for å nå ut til flere velgere. Rikskringkastinga hadde også intervjuet en av seks innbyggere i bygda Saksun, fordi han var lei av at turister kom og glodde på ham og tok bilder når han jobbet på gården om sommeren. Dette mente han politikerne burde ta tak i.

Hvis Trump vinner i USA, så kan man jo alltids bli den syvende innbyggeren i Saksun, og stå og hytte med neven etter alt fremmendfolket som kommer rekende i tunet? https://no.m.wikipedia.org/wiki/Saksun

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv  
Gammel 08-11-16, 00:07   #168
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

http://edition.cnn.com/2016/11/04/po...ate/index.html

Jeg leser orlandosentinel.com, Florida er en vippestat og i helgen har Obama vært i staten og holdt sine appeller for å hjelpe Clinton. Mens Trump hadde sin rally i Tampa fredag. North-Carolina er også en vippestat og det anses som en konservativ stat.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv  
Gammel 08-11-16, 00:08   #169
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.322
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Jeg noterer Færøyene på listen.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 08-11-16, 09:38   #170
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?



Vedlagte bilder
Filtype: jpg Screenshot_20161108-085709.jpg (28,0 KB, 342 visninger)
__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv  
Gammel 08-11-16, 13:25   #171
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.286
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Jeg vet liksom ikke helt hvor jeg skal se og hva jeg skal følge. Men jeg kommer til å følge med utover, for dette er i overkant spennende.

Jeg tar meg selv i å tenke, men de KAN DA IKKE veldige Trump?! Jeg fatter det ikke.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv  
Gammel 08-11-16, 13:29   #172
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.813
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Min datter bor hos en amerikansk vertsfamilie dette året, og jeg har skjønt at de antagelig heller i retningen Trump. Så deler vertsmor denne lenken her i går:

http://yellowhammernews.com/politics...s-decide-vote/

Og jeg skjønner at jeg leser dette med HELT andre øyne enn henne. Veldig merkelig egentlig.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv  
Gammel 08-11-16, 16:22   #173
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.757
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Jeg skal sove, men står nok opp 04.30-ish for å følge med. Må debriefe så jeg ikke kommer lyn-forbanna på jobb.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 08-11-16, 16:27   #174
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Jeg se an sendingene i kveld og står heller opp kl 05 for å få med meg innspurten. Orker ikke sitte oppe hele natten.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv  
Gammel 08-11-16, 16:33   #175
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.960
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Jeg skal sove gjennom hele valget. Eventuelt grave meg ned.

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv  
Gammel 08-11-16, 16:45   #176
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.757
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Ja. Jeg er oppriktig redd for å våkne i morgen. Tenk hvis ...?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 08-11-16, 16:49   #177
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Jeg slår meg sammen med de som skal stå tidlig opp. Det er nesten uutholdelig spennende. På samme måte som en skrekkfilm...

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 08-11-16, 16:53   #178
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.286
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Jeg og ungene har diskutert valget under middagen i dag. Og det at Hillary kan bli første dame førte til snakk om likestilling, og at Obama var første som ikke var hvit førte til diskusjon og rasisme, som igjen førte oss tilbake til slavehandel.

Men de er begge utrolig oppdaterte og veldig tydelig på at her heier vi på Hillary. Og da måtte vi jo en tur innom Bill Clinton også.

Jeg greide ikke helt å forklare valgmann greiene til de, for jeg har ikke helt tak på det selv? Hva stemmer de egentlig på i dag? Valgmenn som enten er replublikaner eller demokrat? For de valgmennene må vel ha en fastsatt stemme?

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv  
Gammel 08-11-16, 16:55   #179
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.286
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Og storebror mente at hvis Trump vant, så trengte nok storebror sjokolade til frokost for å komme seg etter sjokket. Og han var ikke helt sikker på om det var noen vits i å gå på skolen heller, for Trump kom til å øddelegge verden. Hehe.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv  
Gammel 08-11-16, 18:45   #180
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.046
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Og storebror mente at hvis Trump vant, så trengte nok storebror sjokolade til frokost for å komme seg etter sjokket. Og han var ikke helt sikker på om det var noen vits i å gå på skolen heller, for Trump kom til å øddelegge verden. Hehe.

Det holder jeg med han i.

Einhyrningur er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no