Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

SPA-bursdag til sjuåring

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-13, 10:15   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

SPA-bursdag til sjuåring

Min 7 åring har nettopp vært på Gran Canaria og fått sin aller første massasje. Hun vil nå ha SPA-bursdag for jentene i klassen.

Det er 12 jenter (jeg bor på 70 kvm )

Noen lure tips her?

Mat?
- fruktspyd
- sjokoladefontene
- hva annet?

Aktiviteter
- fotbad
- nakkemassasjer
- neglelakk¨
- ansiktsmasker
- agurkskiver

Pynt
- legge håndklær ut overalt

Antrekk
- badetøy og morgenkåpe?

Temperatur i stua
- 30 grader



Noe mer????

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 10:18   #2
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.980
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: SPA-bursdag til 7 åring

Dempet belysning og stearinlys ønsker alltid jentungen seg når hun tenker spa.
Hvis du har noen litt trygge lykter altså, jeg ser for meg at jeg hadde vært litt stressa hvis ungene hadde vært aktive.
Og så litt fin musikk i bakgrunnen?

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 10:20   #3
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.153
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SPA-bursdag til sjuåring

Jeg tenker meg at fruktjuicer og slikt må passe som spa-servering. Hva med smoothier? Og isvann med sitronskiver - eller agurkskiver! - såklart.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 10:23   #4
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: SPA-bursdag til sjuåring

Sprudlevann i champagneglass?

Se om du kan få tak i noen sånne spa-slippers?
Poden min var ekstatisk da han fikk det i barnestørrelse når vi bodde på fancy hotel i Berlin i fjor.

Her feks:
http://www.ebay.com/itm/1-x-Pair-of-...item2c6cde7fed

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 10:27   #5
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: SPA-bursdag til sjuåring

På ebay får du jo også billige neglfiler og annet stæsj. Kanksje alle kunne fått hver sin spa-kit når de kommer? En fin papirpose/cellofanpose eller lignende? Med slippers, neglfil, pose med ansiktsmaske og en smoothie eller noe? Trenger slettes ikke bli dyrt hvis du har tid til å bestille fra ebay.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 10:29   #6
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SPA-bursdag til sjuåring

Det vet jeg ikke om jeg rekker - bursdag på søndag.

Men jeg kan jo lage sånn pose likevel. Finner jo noe på Nille og sånt.

Bra forslag. Noterer stearinlys og dempet musikk.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 10:49   #7
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SPA-bursdag til sjuåring

Røkelse

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 10:52   #8
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.153
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SPA-bursdag til sjuåring

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Røkelse

Eller kanskje heller noe slags duftolje, så du slipper å ha noe som brenner og lager røyk?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 10:52   #9
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SPA-bursdag til sjuåring

Bare et tips i forhold til ansiktmasker og kremer og sånn: Jeg tror kanskje jeg hadde droppet det. Min atopiker tåler nesten ikke noe før huden blir sår, prikkete og kløete, og jeg tror ikke hun ville klare å holde seg unna hvis "alle andre" gjør det. Hun ville elsket opplegget ellers tror jeg.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 10:54   #10
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.830
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: SPA-bursdag til sjuåring

Gjestene skal kanskje massere hverandre. Eller skal du rekke å ta fotmassasje på alle sammen? I barnehagen har de i perioder massert hverandre. Det har vært veldig fint.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 11:03   #11
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SPA-bursdag til sjuåring

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Bare et tips i forhold til ansiktmasker og kremer og sånn: Jeg tror kanskje jeg hadde droppet det. Min atopiker tåler nesten ikke noe før huden blir sår, prikkete og kløete, og jeg tror ikke hun ville klare å holde seg unna hvis "alle andre" gjør det. Hun ville elsket opplegget ellers tror jeg.

Youghurt naturelle?? Går det bra?

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 11:06   #12
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: SPA-bursdag til sjuåring

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Youghurt naturelle?? Går det bra?

Min 9 åring og hennes veninner har SPA og de lager ansiktsmasker med avokado. Det er faktisk riktig så deilig Agurkskiver rundt øynene og fotbad også populært med deilig fotkrem og massasje etterpå.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 11:08   #13
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SPA-bursdag til sjuåring

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Youghurt naturelle?? Går det bra?

Ja, det burde jo gå greit.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 11:13   #14
teamor
Superduperaktiv
 
teamor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 565
teamor er litt kulteamor er litt kul
Standard

Sv: SPA-bursdag til sjuåring

Hehe, spa-bursdag du! Min 7-åring (også jente) har ønsket seg froskebursdag

teamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 11:18   #15
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SPA-bursdag til sjuåring

Froskebursdag? - Lurer på konseptet. Jeg kjenner jeg er fristet til å la min 8-åring to be få spa-bursdag. Her ser det ut til at det blir rockebursdag...
(Det blir gjerne slik når man har trommesett, keyboard, høytalere, elgitar og bassgitar, viser det seg) -

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 11:25   #16
teamor
Superduperaktiv
 
teamor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 565
teamor er litt kulteamor er litt kul
Standard

Sv: SPA-bursdag til sjuåring

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Froskebursdag? - Lurer på konseptet.

Det lurer jeg på også hun har i allefall laget fine froskeinvitasjoner, også har vi handlet inn mye grønt stæsj. Utover det er jeg meget usikker på hva hun legger i det. Jo, også har hun laget sånne papirfrosker som spretter til alle gjestene, og ønsker seg froskekake..

teamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 11:27   #17
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: SPA-bursdag til sjuåring

Spa-bursdag, det var jo en kjempegod ide. Jeg tror de har begynt å invitere bare noen venninner nå, så da ser jeg for meg at vi har en 6-7 venninner på SPA neste gang. Og jeg har gooood tid til å bestille alt mulig rart fra ebay.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 11:37   #18
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.153
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SPA-bursdag til sjuåring

Opprinnelig lagt inn av teamor, her.

Det lurer jeg på også hun har i allefall laget fine froskeinvitasjoner, også har vi handlet inn mye grønt stæsj. Utover det er jeg meget usikker på hva hun legger i det. Jo, også har hun laget sånne papirfrosker som spretter til alle gjestene, og ønsker seg froskekake..

Og grillede froskelår?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 11:41   #19
teamor
Superduperaktiv
 
teamor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 565
teamor er litt kulteamor er litt kul
Standard

Sv: SPA-bursdag til sjuåring

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Og grillede froskelår?

det burde vi jo selvsagt servere ja!!

Beklager trådavsporing..

teamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 11:54   #20
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SPA-bursdag til sjuåring

Bare artig. Mitt konsept begynner å forme seg i hodet, så jeg er egentlig dekket.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no