Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag #16

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-23, 14:04   #81
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Lunsjpause med kaffe og bolle med en god kollega og venninne. Så godt å ha fine folk rundt seg når livet ellers ikke er så enkelt!

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv  
Gammel 29-09-23, 15:31   #82
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.778
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Så godt IOA.

Jeg er glad for fredag og helg. Og at noen andre tok ett vanskelig valg for meg, og at det er kjipt, men sånn er ståa akkurat.Og at det gikk bedre enn jeg fryktet.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 29-09-23, 16:01   #83
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.016
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16



På to uker har jeg nå gjort tre gigantiske leveranser. Normalt fordeler jeg det utover året, men sånn ble det ikke denne gangen. Det har vært absurd hektisk med tre sluttspurter på en gang. Men nå er vi i mål. Og vi har jobba så hardt. Jeg er så glad og stolt!

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 29-09-23, 16:07   #84
Shun
Er fornøyd
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.241
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.



På to uker har jeg nå gjort tre gigantiske leveranser. Normalt fordeler jeg det utover året, men sånn ble det ikke denne gangen. Det har vært absurd hektisk med tre sluttspurter på en gang. Men nå er vi i mål. Og vi har jobba så hardt. Jeg er så glad og stolt!


Gratulerer!

Shun er ikke aktiv  
Gammel 29-09-23, 20:16   #85
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.864
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Jeg er så kjempeglad fordi en ung mann i min nærhet har bevegd seg ut fra isolasjonen på hybelen sin og deltatt på en sosial aktivitet. -Med samtaler og interaksjon. OG han likte det og kommer til å fortsette å gå der. Jeg er lettet, glad og stolt, for jeg vet mye om hvor vanskelig ting har vært, og også hvor tøft det var for ham å gjøre dette.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 29-09-23, 20:39   #86
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.778
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Jeg er så kjempeglad fordi en ung mann i min nærhet har bevegd seg ut fra isolasjonen på hybelen sin og deltatt på en sosial aktivitet. -Med samtaler og interaksjon. OG han likte det og kommer til å fortsette å gå der. Jeg er lettet, glad og stolt, for jeg vet mye om hvor vanskelig ting har vært, og også hvor tøft det var for ham å gjøre dette.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 29-09-23, 22:06   #87
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Å passe og legge barnebarnet mitt på 9 mnd Hun er (helt objektivt sett selvsagt) verdens herligste lille snuppe!

Avatar er ikke aktiv  
Gammel 29-09-23, 22:13   #88
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.778
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Åh, gratulerer. Har ikke fått med meg at du har blitt bestemor.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 29-09-23, 22:20   #89
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Takk! Det er bare så inmari kos!

Avatar er ikke aktiv  
Gammel 29-09-23, 22:45   #90
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.463
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Takk! Det er bare så inmari kos!

, gratulerer!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 30-09-23, 09:10   #91
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.961
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

I går var Yngste innom på kvelden før hen skulle på nattejobb. Det var så hyggelig med bare oss to. det er så sjeldent.
I dag ser hele dagen ut til å bli en kosedag. Planen er omtrent

  • Badekarbade en time.
  • Møte venninner til lønsj.
  • Hjem og så kommer barnebarna og Eldste og blir en stund.
  • Se på snooker.

Strå er aktiv nå  
Gammel 30-09-23, 11:00   #92
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.036
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

I dag blir kosedag!
Skal hente en kollega og vi skal først på høstmarked så på lunch. Litt handel med mamsen i ettermiddag før god mat og kos i kveld med hekletøy og familien ÷ en som er på korpstur.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv  
Gammel 30-09-23, 14:21   #93
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.778
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Lørdag, sol og ok rygg (dvs klarer å gå greit).

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 30-09-23, 14:50   #94
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.945
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Lunsj med mannen, i byen, har gjort meg glad!

__________________

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 30-09-23, 15:46   #95
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.162
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Stor, deilig, sen frokost med alle fem rundt bordet, inkludert smørblid folkehøgskoledatter.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 30-09-23, 17:33   #96
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.815
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Er det lov å si bursdag og gaver/kaker? Ikke fullt så bra er vondt hals, slakk form og litt feber da.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.



Sist redigert av Karamell : 30-09-23 kl 18:27.
Karamell er ikke aktiv  
Gammel 30-09-23, 17:51   #97
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.463
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Gratulerer med dagen, Karamell og god bedring!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 30-09-23, 17:52   #98
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.059
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Eg greidde å ta fatt på sortering og kasting av flyttelasset eg henta heim frå jobb for 2 1/2 år sidan. Mykje lærargreier, mange minne. Sårt, men likevel godt å få sortert i både ting og tankar, og så får eg no tilbake stillerommet mitt på loftet.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 30-09-23, 18:27   #99
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.518
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Gratulerer med dagen Karamell!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 30-09-23, 22:50   #100
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.778
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Er det lov å si bursdag og gaver/kaker? Ikke fullt så bra er vondt hals, slakk form og litt feber da.

Gratulerer med dagen!

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no