Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

På oppfordring: En egen tråd om fotball

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-06, 00:46   #21
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg vil gjerne seie Heia Hødd. Eller KVISKRE Heia Hødd, sida vi rykke ned i 2.divisjon

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 09:41   #22
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Noen som har lagt merke til min diskré avatar og signatur på NM?

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 22:16   #23
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Noen som har lagt merke til min diskré avatar og signatur på NM?

Nei - den har jeg ikke sett.....

Det er kanskje unødvendig å nevne det, men jeg heier altså på Brann.

Og Liverpool.
Veldig på Liverpool, og mye på Brann.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 23:59   #24
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Her i hjemmet går det i Arsenal og LYN Sambo er i hugga Arsenal fan og er deppa lenge hvis gutta taper........Jeg derimot sutrer lenge når det ikke går veien LYN Veldig deilig at vi er enige på forballfronten

Felix er hjernevasket fra fødselen av og født en lørdag LYN vant hjemme på Ullevål og selvfølgelig medlem av bastionen

  Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 12:48   #25
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Her er det Liverpool som gjelder

Men jeg syns jo det er gøy å følge med på de lokale lagene fra området der jeg bodde også - Wycombe Wanderers og Reading gjør det jo bra for tiden

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 12:58   #26
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Nei - den har jeg ikke sett.....

Det er kanskje unødvendig å nevne det, men jeg heier altså på Brann.

Og Liverpool.
Veldig på Liverpool, og mye på Brann.



Vi får diskutere lag i eliteserien etter serieslutt, når Brann har kommet litt til hektende etter å ha mistet gullet i siste innspurt.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 13:30   #27
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vet ikke om jeg bare kan lange nye fotballtråder, eller om dette var fotball, uansett HVA

MEN;

Jeg synes hele fotballnorge begynner å bli rimelig syyyyyk... folk må kjøpe og kjøpe og kjøpe inn spillere fra hist og pist for å kunne holde seg i toppskiktet, men problemet er vel at fåtallet HAR pengene til det - og nå prater de jo om konkursfrykt i flere klubber

Synes hele greia er -

Tror selve fokuset på idretten begynner å svinne litt...?




(og jeg er egnetlig ikke INTERESSERT i fotball engang ... )

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 18:50   #28
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.



Vi får diskutere lag i eliteserien etter serieslutt, når Brann har kommet litt til hektende etter å ha mistet gullet i siste innspurt.

Hvis det skjer, amylin, så klikker det for meg!
Nå har dere karret til dere guller år etter år (ja, ikke da VIF tok det, da...), nå må vi ha litt spenning.

RBK fortjener ikke gullet i år!
Det gjør derimot Brann (ikke minst supporterene).

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 18:59   #29
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har litt nerver nå. Kl. 20:00. Champions League.

You'll never walk alone! *synger med tårer i øynene*

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 19:05   #30
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg har litt nerver nå. Kl. 20:00. Champions League.

You'll never walk alone! *synger med tårer i øynene*

Åh.......... må få den inn igjen i sinaturen min.
Vakker.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 21:35   #31
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Guniss, lag din egen tråd

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 21:55   #32
olfiga
Aktiv
 
olfiga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: på en øy
Innlegg: 116
olfiga har et hav av muligheter foran seg
Standard

å rosenborg å rosenborg ,er det ingen trøndere her da eller noen skaptrøndere som meg. De vinner gullet johooo.bare vent og se !!
ellers er det manU som sønnen min digger og så dahle da.må jo støtte gutten sitt lag.

olfiga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 22:08   #33
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av olfiga, her.

å rosenborg å rosenborg ,er det ingen trøndere her da eller noen skaptrøndere som meg. De vinner gullet johooo.bare vent og se !!
ellers er det manU som sønnen min digger og så dahle da.må jo støtte gutten sitt lag.

Søk hjelp!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 08:22   #34
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Heia RBK!

  Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 08:37   #35
Misty
Håpefull eller håpløs....
 
Misty sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
Innlegg: 778
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Her er det nok en lokkalpatroit. Evig aristokrat!!

Vi skla klare å holde oss i tippeligaen, og med en god porsjon flaks og enorm innsatsvilje, skal FFK vinne cupfinalen i år

__________________
Is`s nice to be important, but it`s more important to be nice...
(gutta mine, 03 og 05 )
Misty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 08:46   #36
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Dette var tråden sin det.

Her er det Brann som gjelder. Litt spesielt siden jeg er østlending kanskje, men sånn er det i hvert fall. Begynnner å grine hvis RBK snyter oss for gullet i år.
Har også litt sansen for Start og Fredrikstad, forresten. Men siden jeg er fra Sarpsborg kan jeg jo ikke seriøst heie på Fredrikstad.
I England er det Man.Utd. som er laget, selv om Liverpol riktignok har den beste supportersangen.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 15:08   #37
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 18:41   #38
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Guniss, lag din egen tråd


Dette var jo en "egen tråd om fotball" da..

Ikke "hvem heier vi på tråd"

Var litt usikker på om det var sånn at det kun var EN tråd som skulle omhandle fotball her...

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 21:56   #39
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Er det mulig...5 min på overtid...

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 22:00   #40
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard


Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no