Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Hvordan organisere bilder?

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-12, 20:53   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan organisere bilder?

Hjelp!

Jeg eier ikke teknisk innsikt. På datamaskinen vår er det tusenvis av bilder i et eneste kaos. Hva sksl vi gjøre? Det er forsåvidt organisert etter årstall, men det er så vanskelig å rydde opp, slette dårlige bilder, organisere og sortere.

Har hørt om noen sånne nettsteder. Hva anbefaler dere?

Hilsen stressa

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-12, 21:51   #2
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan organisere bilder?

Henger her og sjekker hva du får av tips, har samme problemet her. har i hvertfall fått lastet alt over på en ekstern harddisk, i tilfelle pc'n kræsjer, men lenger har jeg ikke kommet, og strengt tatt burde det vært ryddet og slettet før overføringen.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-12, 23:01   #3
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan organisere bilder?

Finnes det egne nettsteder som organiserer? Sorry, men jeg tror nok du må ta den kjipe jobben med å organisere bildene dine selv, det er jo bare du som kan vite hva du ønsker å beholde og ikke. Hvis bildene er organisert etter årstall, skulle det vel ikke være så vanskelig? Du kan ha en mappe for hvert årstall, evt dele inn i mindre biter som "sommer 2010" og "vinter 2010." Dersom du ønsker å lage fotobok, finnes det mange som tilbyr fotobokassistent, dvs. at du slipper å velge bildene som skal med i boken selv, programmet gjør det for deg. Da er det selvsagt en fordel at du allerede har slettet de bildene du ikke ønsker å ha lenger.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-12, 23:14   #4
Ivars_mamma
We weren't born to follow
 
Ivars_mamma sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 248
Ivars_mamma er litt kulIvars_mamma er litt kul
Standard

Sv: Hvordan organisere bilder?

Jeg har organisert bildene i årstall, og i hver mappe har jeg igjen i måneder. Dette er selvfølgelig lettest å gjøre hver gang man legger inn bilder fra kamera, og ikke spare opp....

Kaller hver undermappe 20120101 Januar etc. Hvis det er noe spesielt som feks bryllup, setter jeg 20120610 Bryllup Per og Lise

Når man setter dato slik, så legger de seg kronologisk og er lett å finne fram i etterpå.

__________________
Mamma til Ivar, født nov 2008.
Ivars_mamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-12, 23:18   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan organisere bilder?

Rine. Mente et program som gjør det lettere å ha oversikt. Ikke at det Skdl vite hva jeg vil beholde eller ikke.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-12, 23:22   #6
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan organisere bilder?

Jeg skrev om Lightroom i en annen tråd her inne. Det krever en innsats for å komme ajour og for å vedlikeholde, men er fantastisk hvis man er dedikert.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-12, 23:23   #7
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan organisere bilder?

Hva er det, sånn kort fortalt?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-12, 23:27   #8
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan organisere bilder?

Les her: http://www.foreldreportalen.no/forum...ight=lightroom

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-12, 23:36   #9
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan organisere bilder?

Jeg organiserer i mapper sånn som Ivars mamma. Jeg organiserer i årstall, 2011, 2012 etc. Inne i 2012-mappa har jeg mapper som jeg kaller "- 1 januar" "- 2 februar" etc. Hvis jeg har veldig mange bilder fra en ferietur i juli 2011 vil jeg typisk lage ei mappe i "- 7 juli"- mappa som jeg kaller "ferie i Paris", "Helgetur til Bergen".

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-12, 23:52   #10
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan organisere bilder?

Det kan være lurt og lagre bildene eksternt ja. Jeg bruker Picasa, samtidig som jeg har en ekstern harddisk her hjemme med alle bilder på.

Begynn med de eldste, sorter etter årstall, begivenhet og evt en mappe til hvert familiemedlem.

Jeg har begynt å lage fotobøker hvert år, så får vi sett bildene på papir også. Her bruker jeg Japan Foto. Dvs bildene i boken er da også lagret på deres nettsteder.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 20-02-12 kl 09:23. Årsak: skrivefeil
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-12, 08:15   #11
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan organisere bilder?

Hvordan er Picassa? Hva er bedre med sånne ting enn mapper på pc-en?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-12, 08:36   #12
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan organisere bilder?

For å ta det som er negativt med å lagre i cyberspace - det tar jo en halv evighet å laste opp bildene dersom man ikke forminsker dem (og det vil man jo ikke gjøre dersom man skal bruke lagringsplassen som arkiv). Jeg anbefaler sterkt en ekstern harddisk til formålet. Med mapper etter årstall, måneder og begivenheter.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-12, 08:53   #13
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan organisere bilder?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hvordan er Picassa? Hva er bedre med sånne ting enn mapper på pc-en?

jeg har det i mapper etter eks mnd. Februar2012 og så bruker jeg Picasa .
der kjennes det igjenn ansikterr til folk, settes opp kronologisk. man kan laga collage?!?,man kan redigere litt osv.
Man kan velge mappe eller bilde inne i picassa og så trykke på eks nettbutikk der å så lastet det "automatisk" opp til eks japanfoto,eurpfoto osv.

Gjør vel det samme som IPhotoen til mac men den har vi ikke,og jeg giddet ikke bruke 1000 kr på den, mamma har Iphoto for hun har ikke den oppgraderte versonen, men liker picasa bedre.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-12, 10:35   #14
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan organisere bilder?

Hei Hyacint.

Jeg har flere ganger sortert 40-70.000 bilder så jeg har sikkert noen tips.

Dersom jeg forsto deg rett så er du fornøyd med måten bildene er lagret på i kataloger, men du vil finne og fjerne bilder som ikke er gode nok? Uansett må jeg få anbefale et helt fabelaktig sorteringsprogram, Adebis Photo Sorter. Det er helt gratis og kan sortere alle bildene dine automatisk på mange måter. Jeg har mine etter Årstall/Måned slik som mange andre men det er mange andre muligheter i programmet.

Når det gjelder og ha oversikt over det man har på PC'en så finnes det flere gode programmer for det. Det finnes flere gratisprogrammer og også en del programmer som koster noen kroner. Bruksområdet er litt forskjellige ut ifra hva du ønsker og oppnå.

De programmene jeg vil diskutere her er:
-Picasa (Gratis)
-FastStone Image Viewer (Gratis)
-Adobe Lightroom (Koster penger)

Picasa er et gratis bildebehandlingsprogram fra Google. Du installerer det og viser det hvor bildene dine er så kan du se bildene, gjøre enkle endringer i dem (endre fargebalanse, croppe bilder, legge til morsomme effekter, fikse rødøye etc). Du kan også laste bildene opp på nett til Google+. Picasa har også en morsom funksjon med ansiktsgjenkjenning, dvs at du kan be Picasa gå gjennom bildene dine så vil den gruppere etter ansikter. Det fungerer overraskende bra, men tar en del tid dersom du har mye bilder. Picasa er et veldig bra program som kan fikse det meste, det eneste negative jeg har og si om det er at det kan være litt "tungt", altså at ting kan ta litt tid dersom du har mye bilder.

Faststone er også et enkelt bildebehandlingsprogram. Du har ikke like mange muligheter som Picasa, men til gjengjeld er programmet lynraskt og er veldig godt egnet til å grovsortere bilder og slette de som ikke er gode nok. Jeg er veldig glad i dette og bruker det mye pga at det er så utrolig kjapt. Det kan også fikse en del enkle ting som rødøye, cropping, enkle fargejusteringer osv.

Lightroom er et program som henvender seg til de som virkelig er interessert i fotografering. Det er et workflow-verktøy for fotografer hvor du kan gjøre nærmest uendelig med justeringer på bildene. Det er et ganske dyrt og avansert program og dersom du ikke har tenkt og etterbehandle bildene dine mye så ville jeg ikke satset på det. Det er gratis og teste i 30 dager.

Så, hvis jeg var deg, hva ville jeg gjort?

1: Jeg ville kjørt Photo Sorter og lagt alle bildene strengt etter År-Måned (dersom du ikke har det nå)
2: Så ville jeg brukt FastStone og gått kjapt gjennom og slettet de bildene som ikke var gode nok
3: Tilslutt ville jeg lastet ned Picasa når jeg hadde fått fjernet de dårlig bildene, kjørt ansiktscanning, tagget bildene og lagt de beste opp på Google+.

Til slutt et par ord om backup og nettlagring. Du MÅ ta backup av bildene dine minst ett, helst to steder. Kjøp en ekstern harddisk, kopier alle bildene over på den og legg den et sted ute av huset (hos slekt/venner/gode naboer). Det finnes også mange gode alternativer for lagring på nett. Jeg bruker Flickr og laster alle de gode bildene mine opp dit. Derfra kan de deles med venner og bekjente som jeg føler for det. Flicker er spesifikt for foto, men det finnes mange tjenester som ikke er fotospesifikke og antakeligvis er billigere enn Flickr.

Da må jeg løpe, dersom det er noe du lurer på så svarer jeg gjerne i tråden her


Sist redigert av Juste : 20-02-12 kl 14:48.
Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-12, 19:44   #15
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan organisere bilder?

Tusen takk, Juste! :BLOMST: wOW!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-12, 19:46   #16
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan organisere bilder?

Av en eller annen grunn finner jeg ikke funksjonen "filmstripe" på datamaskinen lenger. Det plager meg, det gjør det vanskelig å sortere. Jeg liker at det er litt størrelse på bildene slik at jeg ser forskjellen tydelig, og jeg liker at det er lett å klikke på bildet før og etter med et klikk. Det kan jeg ikke nå. Bildene er små, og jeg må forstørre dem først for å kunne se.

Dette står for meg som en uoverkommelig oppgave.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-12, 20:20   #17
zeppelin
Jamning
 
zeppelin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 1.806
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan organisere bilder?

Juste ruler

__________________
doing the dishes while doing the dishes
zeppelin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 13:54   #18
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan organisere bilder?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Av en eller annen grunn finner jeg ikke funksjonen "filmstripe" på datamaskinen lenger. Det plager meg, det gjør det vanskelig å sortere. Jeg liker at det er litt størrelse på bildene slik at jeg ser forskjellen tydelig, og jeg liker at det er lett å klikke på bildet før og etter med et klikk. Det kan jeg ikke nå. Bildene er små, og jeg må forstørre dem først for å kunne se.

Dette står for meg som en uoverkommelig oppgave.

Filmstripe ligger i din Windows Explorer under "Vis"

Men last ned Faststone og bruk den i stedet, den er hundre ganger bedre enn Windows Explorer til dette bruksområdet.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 13:59   #19
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan organisere bilder?

Jeg har lightroom, men aner ikke hvordan jeg bruker det. Noen som kan tipse om enkel guide?

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-12, 14:11   #20
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan organisere bilder?

Tusen takk for flotte tips Juste!
Nå skal jeg og kanskje få orden på bildene mine!

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no