Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvilket alarmsystem til huset?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-20, 09:49   #1
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvilket alarmsystem til huset?

Vi vurderer å få oss alarmsystem til huset, litt for at vi har bygd på to leiligheter til huset og litt for at alle brannalarmene må byttes ut nå. Har hatt Verisure og Sector på hjemmebesøk, men syns de er for dyre, de ligger likt i pris.

Finnes det noe annet? Noen som har sånne alarmsystem som man kan sette opp selv? Ser jo det finnes mye på nett, men hvor gode er de egentlig? Og er det verdt å betale 700 i måneden for Sector eller Verisure.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-20, 09:52   #2
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket alarmsystem til huset?

Vi har Verisure, og er fornøyd med det- men vi betaler bare ca 450 i måneden, så jeg tror du kan forhandle endel om pris.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-20, 13:16   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilket alarmsystem til huset?

Har hatt Sector og var fornøyd, men alt ble dyrere på sikt enn det jeg ble forespeilet.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-20, 13:26   #4
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket alarmsystem til huset?

Vi har også sector. Mest for brannvarslingens del. Jeg ringte dem på et tidspunkt og påpekte at prisen hadde gått mye opp, og da senket de den en del, så det er absolutt mulig å forhandle pris der.

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-10-20, 13:33   #5
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.898
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilket alarmsystem til huset?

Hvor bor du? Noen steder i landet finnes det aktører som har brannalarm med direkte varsling til brannvesenet. Dersom det er brann som er viktigst for deg, ville jeg definitivt sjekket ut det. Ofte rimeligere enn både brann- og innbruddsalarm.

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-20, 13:50   #6
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilket alarmsystem til huset?

Vi fikk presset Sector ned til Verisure sitt tilbud, blir visst litt dyrere pga. leilighetene. Jeg tenker om vi kjøper brannalarmer av god kvalitet som er seriekoblet, så er mye gjort egentlig. Jeg er veldig lite bekymret for andre ting som disse alarmselskapene tilbyr. Hadde mannen reist mye i forbindelse med jobb hadde jeg nok helt sikkert ville benyttet meg av det, men han er stort sett hjemme hver natt.

Spekulerer kanskje mest på hvilke merker som er gode av seriekoblede brannalarmer, er blitt anbefalt Elotec, så kanskje vi bare skal gå for det.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no