Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gaveideer 2022

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-22, 16:25   #81
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gaveideer 2022

Har kjøpt hjemmestrikkede sokker i julegaver til tenåringene på julemarked i dag. Det er p.t. ikke sokkestrikkere i familien, så det var en fin løsning.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-22, 19:02   #82
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.919
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gaveideer 2022

Jeg er glad i å gi bort og i å få opplevelser. Så barnebarna får teater med oss, hver sin tur, inkludert spising og leking. Barn og svigerbarn er jeg mer usikker på, men antakelig blir det noe i forbindelse med kommende sommers Korfutur. Eller festivalbilletter. Helten har jeg ingen idé til. Motorsykkel kanskje Dvs, jeg får sparke litt på ham der.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-22, 22:35   #83
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gaveideer 2022

Har forresten kjøpt en lenge etterlengtet og ønsket gave til meg selv. Høie har endelig et tilbud som også gjelder den dyreste puta deres, Frigg. Sparte 1100 med rabattkode BW25.

Har dyna fra før (kjøpt privat) og den er altså som en sky. Koster skjorta, men la oss være ærlige. Jeg investerer i lokasjonen jeg tilbringer mest tid, og har verken bobil, båt eller hytte.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-22, 22:42   #84
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gaveideer 2022

Jeg fant Sögne-kopper på tilbud i dag hos Møbelringen. 99,- pr kopp Så da har jeg tre gaver i boks. (Kjøpte også løpere og Høie putetrekk til hotellputer, 20,- pr stk )

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-22, 23:20   #85
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gaveideer 2022

Jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til noen i år. Og orker ikke helt engasjere meg heller. Vi har to bestemødre, to unger og noen nevøer/nieser. Alle har jo alt.

Moren mi kan jeg nok finne noe til. Men svigermoren min er mer «snobbete»/nøye på det. Så ikke så lett med henne.

Ungene vil ha «kule klær» hva er i alle dager er det? Hvordan kan de forvente at en gammel dame som meg kan holde tritt der?

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-22, 10:29   #86
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.351
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gaveideer 2022

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til noen i år. Og orker ikke helt engasjere meg heller. Vi har to bestemødre, to unger og noen nevøer/nieser. Alle har jo alt.

Moren mi kan jeg nok finne noe til. Men svigermoren min er mer «snobbete»/nøye på det. Så ikke så lett med henne.

Ungene vil ha «kule klær» hva er i alle dager er det? Hvordan kan de forvente at en gammel dame som meg kan holde tritt der?

En venninne gir gavekort på et senter til sin datter så kan hun selv kjøpe klær på salg etter jul.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-22, 12:18   #87
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.808
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gaveideer 2022

Om de ønsker seg klær, må de enten være med og ta ut selv, eller sende link til meg.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-22, 12:25   #88
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.607
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gaveideer 2022

Jeg gjorde det enkelt i år. Alle nieser og nevøer får en termoflaske fra Camelback med ingravert navn. De har hatt flere flasker på tilbud med gratis inngravering. Samboer og yngste datter får også hver sin kopp med navn.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-22, 06:42   #89
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gaveideer 2022

Jeg har kjøpt teaterbilletter til meg, min mor og svigermor. Det tror jeg de begge to blir glade for.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-22, 15:25   #90
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.161
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gaveideer 2022

Jeg har tenkt å kjøpe Bookseat til mine to lesehester.

https://ronto.no/products/bookseat-d...pute-skifergra

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no