Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Anbefal et produkt

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-22, 10:03   #401
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Det er nesten ingen negative omtaler av de stekepannene i reklamen på Facebook, men de sletter nok det meste som dukker opp av negativt.

Jeg har også stusset på det.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-22, 15:14   #402
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.180
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Denne drikkeflasken er billig og bra, laget av bioplast. Angrer på at jeg ikke gadd å gå på Xxl for den var mer enn dobbelt så dyr på Intersport.

https://www.xxl.no/casall-eco-fitnes...154889_9_style

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-22, 17:43   #403
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.180
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Denne massasjeputen fungerer veldig bra. Den masserer ganske kraftig, så den er ikke noe for den sarte.

https://www.clasohlson.com/no/Massasjepute-/p/44-4490

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-22, 19:24   #404
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Denne massasjeputen fungerer veldig bra. Den masserer ganske kraftig, så den er ikke noe for den sarte.

https://www.clasohlson.com/no/Massasjepute-/p/44-4490

+1 på denne.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-22, 20:14   #405
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Denne sjokoladekaken her, som bl.a. selges fra frysedisken på Rema, er helt fantastisk god! Selges til 30 % rabatt ut uka!

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-22, 18:08   #406
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.180
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Disse tøflene kan jeg varmt anbefale.
https://www.life.no/livsstil/klar-to...ight-grey-3940

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-22, 17:03   #407
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Mykeste ullpoloen jeg har prøvd:
https://cubus.com/no/p/langermet-top...r/7341324_F710

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-22, 18:10   #408
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.816
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Mykeste ullpoloen jeg har prøvd:
https://cubus.com/no/p/langermet-top...r/7341324_F710

Enig, har den i lysegrå, men den grønnfargen var skikkelig fin. Tror jammen jeg må ha en sånn også…

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-22, 19:23   #409
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.882
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Mentholatum håndkrem, best på sprekker.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-22, 20:07   #410
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Mykeste ullpoloen jeg har prøvd:
https://cubus.com/no/p/langermet-top...r/7341324_F710

Enig. Har den i mørkeblå. Den er helt SYKT myk. Kjennes ikke ut som ull i det hele tatt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-22, 21:23   #411
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Og jeg har den i svart, men bestilte en grønn i går!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-22, 21:49   #412
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Ulykkelig

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Så bra! Men jeg er helt sjokkert over hvor dårlig det funker å steke i de pannene. Alt sitter fast, ja. Alt. Jeg har prøvd mer fett, å la det ligge til det slipper, men nei. Laks, omelett, ALT sitter fast. Og blir helt ødelagt. Fatter ikke hvorfor, de skryter jo så enormt over det fantastiske nonstick-opplegget sitt.

Da opplever vi stikk motsatt.
Jeg har kjøpt 3 stk selv og 3 stk i gave og alle er like gode.

Det tok litt tid å lære og steke i de men nå som jeg tok teknikken kommer jeg aaaaaldri til å gå tilbake til «vanlig» belegg. Har mest lyst å ta med egen panne til mamma når jeg skal lage mat der.

Akkurat egg skal jeg være med på var litt tricky men nå sitter den også helt fint. Riktignok ikke som på filmen men det er ingen problem.


Jeg bruker heller ikke mye fett i pannen med mindre jeg vil.

Det er store forskjeller på grønnsaker (særlig soppen ) stekt i onyx og eks teflon panner!

Men den der sensitiv på varme og det var det som var greia, ned på temperatur på platetopp. Jeg snakket også med onyx om det men prøvde enda en del til og fant teknikken

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-22, 10:04   #413
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Men da må du forklare. Før jeg kaster stekepannen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-22, 12:32   #414
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.180
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Denne CC-kremen fra Loreal er jeg veldig fornøyd med. Jeg har ikke prøvd andre merker, så det finnes sikkert mange som er bedre. Men den fungerer veldig bra på min hud, billig er den og.

https://www.vita.no/loreal/loreal-cc...c-anti-redness

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-22, 08:42   #415
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal et produkt


Denne syns jeg funket veldig bra som sminkefjerner på min vintertørre hud.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-22, 12:57   #416
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.814
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Jif ovn og grill!

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-22, 14:29   #417
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.180
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Denne

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-22, 17:33   #418
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.180
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Og Nextory for lydbøker og e-bøker. Prøvde Fabel først, men det var bare tull.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-22, 00:40   #419
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.777
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Hvis man setter pris på en skikkelig deilig dundyne/ dunpute, og kan og er villig til å velge bort andre ting for det, er Høie sin Frigg dundyne/ dunpute det aller beste jeg har opplevd ever. Prisen er deretter. (Dyna koster 11’ og puta 4-5’ ).

Men for oss som ikke har elektrisk sykkel/ mc/ båt/ bobil/ hytte/ campingvogn/ «insert» så er det en liten pris å betale for å jazze opp stedet vi bruker mest tid i livet, når man har blitt så gammel og kidsa straks flytter ut og forsørger seg selv. Elns.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-22, 09:01   #420
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.887
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Denne

Dem er bra ja Bruker dne på tørre lepper.

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no