Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

YouTube-tråd. Vis favoritten din

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-07, 11:30   #81
Stjerne
Stolt trebarnsmor :)
 
Stjerne sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 61
Stjerne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: YouTube-tråd. Vis favoritten din

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Jeg har også mange favoritter. Denne er fin:

Jeg fikk rett å slett frysninger av denne
Skikkelig magisk var det

Stjerne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 12:55   #82
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: YouTube-tråd. Vis favoritten din

Her var det mange morsomme linker

I dag er jeg rett og slett ikke i humør til å se noe rørende eller trist

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 14:50   #83
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: YouTube-tråd. Vis favoritten din

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg forstår at det er meg Sitron sikter til (hvorfor kan du ikke bare si det, Sitron)

Jeg fjerner den tragiske snutten jeg la inn, og reflekterer heller for meg selv over innholdet i den.

Hvis du syns det er passende å legge inn linken, så ville iallefall ikke jeg latt meg presse til å fjerne den. Det går an å la være å klikke på den.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 19:45   #84
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.175
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: YouTube-tråd. Vis favoritten din

Hvorfor kan ikke en favoritt-filmsnutt være tragisk??

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 19:45   #85
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.175
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: YouTube-tråd. Vis favoritten din

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Ble faktisk rørt her Polyanna! Det er jammen ikke mange jeg har møtt som vet noe som helst om min Persia!

Se dette også da.. det finnes ørten slike på youtube. Jeg har gråtet endel de siste ukene og lengtet...


(Kilde: youtube.com)

Har du lest denne? Jeg tenkte å bestille den.

http://www.bokkilden.no/SamboWeb/pro...duktId=1903912

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 19:54   #86
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: YouTube-tråd. Vis favoritten din

Han


(Kilde: youtube.com)
er egentlig ganske flink, men det kommer bare litt uventede lyder inni sangen. En mannlig Sissel Kyrkjebø, kanskje?

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 20:14   #87
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: YouTube-tråd. Vis favoritten din

Opprinnelig lagt inn av TGM, her.


(Kilde: youtube.com)
synes jeg er helt genial.

Jeg klarte å legge inn feil link sist. Nå skal det være riktig håper jeg...

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 09:59   #88
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: YouTube-tråd. Vis favoritten din

Jeg klarte ikke å stoppe å le av


(Kilde: youtube.com)
. *enkel sjel*

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 10:44   #89
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: YouTube-tråd. Vis favoritten din

Opprinnelig lagt inn av Ami, her.

Jeg klarte ikke å stoppe å le av


(Kilde: youtube.com)
. *enkel sjel*

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 10:55   #90
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: YouTube-tråd. Vis favoritten din

Opprinnelig lagt inn av Ami, her.

Jeg klarte ikke å stoppe å le av


(Kilde: youtube.com)
. *enkel sjel*

Den var fantastisk!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 11:59   #91
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: YouTube-tråd. Vis favoritten din

Opprinnelig lagt inn av Ami, her.

Jeg klarte ikke å stoppe å le av


(Kilde: youtube.com)
. *enkel sjel*

Måtte se den flere ganger. Lo så høyt jeg nesten ble flau her jeg sitter alene.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 12:23   #92
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: YouTube-tråd. Vis favoritten din

Sitat:

Jeg klarte ikke å stoppe å le av


(Kilde: youtube.com)
. *enkel sjel*
__________________




Jeg ler så jeg griner!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 12:34   #93
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: YouTube-tråd. Vis favoritten din

Er det mulig? Stakkars katten!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 18:48   #94
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: YouTube-tråd. Vis favoritten din

Opprinnelig lagt inn av Ami, her.

Jeg klarte ikke å stoppe å le av


(Kilde: youtube.com)
. *enkel sjel*

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 18:54   #95
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: YouTube-tråd. Vis favoritten din

Opprinnelig lagt inn av Ami, her.

Jeg klarte ikke å stoppe å le av


(Kilde: youtube.com)
. *enkel sjel*



Håper den klarte seg.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 20:42   #96
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.923
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: YouTube-tråd. Vis favoritten din

Muskat, de to danserne, Allison og han unge gutten, det var rett og slett rørende da de danset.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 21:00   #97
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.817
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: YouTube-tråd. Vis favoritten din

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Muskat, de to danserne, Allison og han unge gutten, det var rett og slett rørende da de danset.

Jeg vet, jeg får gåsehud hver gang jeg ser den.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 21:13   #98
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: YouTube-tråd. Vis favoritten din

Opprinnelig lagt inn av Ami, her.

Jeg klarte ikke å stoppe å le av


(Kilde: youtube.com)
. *enkel sjel*




Jeg er stor fan av Eia & co jeg da, og ler godt av disse:



(Kilde: youtube.com)




(Kilde: youtube.com)

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 22:00   #99
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: YouTube-tråd. Vis favoritten din

Denne er en av mine gamle gode favoritter:

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 23:51   #100
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.414
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: YouTube-tråd. Vis favoritten din

Esme, her er han,


(Kilde: youtube.com)
!

Ellers: Black metal bandet Immortal på Benny Hill-vis:

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no