Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Uhøytidelig fotokonkurranse

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-07, 21:46   #21
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.097
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uhøytidelig fotokonkurranse

Nå skal jo denne konkurransen være uhøytidelig, og det er bra.
Men det står altså ingen steder at bildet må være tatt i år, og som ungene sier: Man kan ikke forandre reglene underveis.

Jeg synes dere skal gå en runde på det med når bildet må være tatt.
Litt av moroa er jo å delta, uansett om bildet ble tatt i går, for to måneder siden eller i fjor.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 21:51   #22
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Uhøytidelig fotokonkurranse

Litt av morroa er også å få et tema og gå å ta bildet, ikke bare bla fram det beste en har i arkivet sitt og være ferdig med det.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 21:55   #23
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uhøytidelig fotokonkurranse

Det blir jo litt opp til den som velger tema for konkurransen å bestemme også. Akkurat nå var det meg, og jeg tenkte det ville være koselig å få se ferske vårbilder. Men en annen som starter en annen konkurranse kan jo feks ha som tema: Ditt beste bilde, og da er det jo arkivbilde det er snakk om.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 21:56   #24
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.097
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uhøytidelig fotokonkurranse

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Litt av morroa er også å få et tema og gå å ta bildet, ikke bare bla fram det beste en har i arkivet sitt og være ferdig med det.

Ja, det også.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 22:25   #25
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Uhøytidelig fotokonkurranse

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Litt av morroa er også å få et tema og gå å ta bildet, ikke bare bla fram det beste en har i arkivet sitt og være ferdig med det.

Hva skal vi stakkars nordlendinger gjøre når vi har en meter snø,og blomstene springer fram hos dere da? Vi må vi vente til langt uti april før snøen forsvinner. (Jeg bor ganske høyt).

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 22:26   #26
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Uhøytidelig fotokonkurranse

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Hva skal vi stakkars nordlendinger gjøre når vi har en meter snø,og blomstene springer fram hos dere da? Vi må vi vente til langt uti april før snøen forsvinner. (Jeg bor ganske høyt).

DM gjorde et unntak for dere i denne vår-konkurransen, noen innlegg opp.


Sist redigert av DM : 20-03-07 kl 22:30. Årsak: Måtte bare legge til en bindestrek. :glis:
HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 22:27   #27
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Uhøytidelig fotokonkurranse

Takk, men jeg har brukt opp kvoten min. Jeg så det som helt uaktuelt å finne vårbilder her.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 22:31   #28
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uhøytidelig fotokonkurranse

Hvilken kvote? Er jeg helt uttafor?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 22:31   #29
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Uhøytidelig fotokonkurranse

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Hva skal vi stakkars nordlendinger gjøre når vi har en meter snø,og blomstene springer fram hos dere da? Vi må vi vente til langt uti april før snøen forsvinner. (Jeg bor ganske høyt).

Du bor i et snøhøl kjære kisha.... :snakker-av-erfaring-for-jeg-har-bodd-der:

Men jeg klarte å finne tulipanene i full blomst mellom veggen og en 1,5 meter høy snøhaug Det var i 1997 altså

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 22:34   #30
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Uhøytidelig fotokonkurranse

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Hvilken kvote? Er jeg helt uttafor?

Jeg leste at man hadde 1 bilde hver. Kanskje jeg tok feil.

Jessica. Jeg har et bilde i en annen tråd. Under snøen skal det værte masse tulipaner.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 22:38   #31
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Uhøytidelig fotokonkurranse

Om regler - se føste post.

Men jeg finner ikke trådene i fotokonkurransen.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 22:42   #32
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Uhøytidelig fotokonkurranse

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg leste at man hadde 1 bilde hver. Kanskje jeg tok feil.

Jessica. Jeg har et bilde i en annen tråd. Under snøen skal det værte masse tulipaner.

Ha ha ha..... da er det bare å grave fram litt vår

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 22:52   #33
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uhøytidelig fotokonkurranse

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg leste at man hadde 1 bilde hver. Kanskje jeg tok feil.

Åja, sånn ja. :ammetåke: Men avstemingen starter jo ikke enda, så du må bare klargjøre hvilket bilde som skal være med i konkurransen før den tid, så går det fint det.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 11:59   #34
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Uhøytidelig fotokonkurranse

Mitt bidrag:http://www.foreldreportalen.no/forum...474#post306474

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 20:58   #35
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Uhøytidelig fotokonkurranse

Mitt bidrag: http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=12741

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 23:06   #36
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Uhøytidelig fotokonkurranse

Der fant jeg konkurransen

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 23:21   #37
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uhøytidelig fotokonkurranse

Her er mitt bidrag:
http://www.foreldreportalen.no/forum...3&d=1174488946

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no