Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Fjern helsekostdame

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-07, 15:16   #1
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fjern helsekostdame

Jeg går inn i en Life-butikk. Neket bak disken løfter ikke blikket, men sier etter noen sekunder: "Ja, hva kan jeg hjelpe deg med?"
- Jeg ser etter tran med appelsinsmak.
Neket: (stirrer fremdeles ned i papirene sine)- Nei, TRAN har jeg da ikke!

Jeg går nærmere hyllen og finner akkurat den tranen jeg ser etter, og sier
- Her har du jo akkurat den jeg spurte etter.
Neket: - Åh, den, ja! Jeg tenkte på den i reklamen, jeg. Møllers tran!
Jeg:
Neket: - var det noe mer du skulle ha?
Jeg: - Ja, speltflakes.
Neket:
Jeg: - sånn frokostblanding med spelt
Neket: - Åh, du mener cornflakes, ja! Av spelt!
Jeg: (nesten, da)
Jeg lot være å si noe om at corn er mais, og det var jo ikke det jeg skulle ha. Makan til brøhue er det lenge siden jeg har møtt.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 15:34   #2
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fjern helsekostdame

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 15:35   #3
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fjern helsekostdame

Ja, dette oppropet støtter jeg!

Fjern helsekostdamene!

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 15:36   #4
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fjern helsekostdame

Hehe, jeg møtte en av samme sorten her om dagen når jeg skulle sjekke lottokupongen min.

Jeg (med mine fire lottokuponger i hånden): Jeg skulle ha sjekket disse jeg.
Tippeberte: Sjekket?
Jeg: Ja, sjekket om det er noen gevinst på dem.
Tippeberte: Øh, nei det har jeg aldri hørt om...
Jeg: Ja, kan du ikke bare kjøre dem igjennom maskinen så kommer det vel opp om jeg har vunnet eller ikke?
Tippeberte: Nei, det tror jeg nok ikke, det har jeg aldri gjort.
Jeg: Kan du ikke bare prøve?
Tippeberte (sender motvillig en igjennom maskinen, som piper.): Nei det gikk ikke.
Jeg: Kanskje du hadde den feil vei da?
Tippeberte: Nei det tror jeg ikke.
Jeg: Eh, er det noen andre her som kanskje kan hjelpe deg?
Tippeberte: Nei, det er det ikke.
Jeg: Hm, da får jeg sjekke dem et annet sted da...

Så går jeg inn i butikken og handler, og på veien ser jeg minst fire andre ansatte i butikken, men spørre noen om hjelp. Neiiida. Lurer på hva hun mener vi skal gjøre med lottokupongene som er gevinst på, gå til Hamar og kreve inn pengene?

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 15:37   #5
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fjern helsekostdame

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 16:35   #6
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.711
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fjern helsekostdame

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 16:38   #7
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fjern helsekostdame

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 16:38   #8
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fjern helsekostdame

og
Det er fascinerende hvor mørkt det kan være for enkelte.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 16:43   #9
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fjern helsekostdame

Der har du to mennesker som setter sin stolthet i jobben sin, du!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 16:45   #10
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fjern helsekostdame

Det var nok like greit at du ikke sa noe.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 16:47   #11
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fjern helsekostdame

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Der har du to mennesker som setter sin stolthet i jobben sin, du!

Yrkesstolthet var det første ordet som ramlet inn i mitt hode også.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 17:00   #12
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fjern helsekostdame

At det er mulig liksom.


Jeg gikk inn i en liten skobutikk som jeg hadde vært i før, og så de hadde ryddet bort en hel langhylleseksjon, og sa: OI, her var det tomt, har dere ryddet bort sommervarene?
Butikkdamen: Ja, sommeren er over nå. Var det sandaler du er ute etter da?
Jeg: Nja.. både sandaler og støvletter faktisk.
Hun: Ja,ja, sandalene er bak på lageret nå.
Jeg: Ja... men skal dere hente frem støvletter og sånn nå da?
Hun: Ja, det blir jo høstkolleksjonen som skal frem nå.
Jeg: Kan det være at dere har noen av støvlettene som dere hadde i fjor på lager? For jeg såg et par her i fjor som jeg har veldig lyst på.
Hun: Ja, det kan jo hende.
*stillhet*
Jeg: Men, eh... når henter dere frem da?
HUn: Nei, vet du, det kan jeg ikke si deg, her er jo så mye å gjøre og sånn, - og slo hendene ut i den lille folketomme butikken. ( )
Jeg måtte undertrykke hvor tjukk i latter jeg ble, og fortsatte med lett hevete øyebryn (det er grenser for hvor mye overraskelse og undertrykt latter en klarer å skjule. )
Jeg: Så dere har ikke noen plan altså...?
Hun: nei, vi tar det som det kommer vi.
Jeg: Men vil det ta lang tid da tror du?
Hun: Njaaaa, du vet, vinteren er her ikke enda vet du. ( )

...og det er her jeg blir så satt ut av den elendige servicen, at jeg svarer lettere lattermildt at: Ja, ja, jeg får vel stikke innom i ny og ne og se om det er kommet noe da...

Kunne jeg ikke bare svart at: Ja, ja, jeg får handle en annen plass da.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.

Sist redigert av DM : 23-03-07 kl 17:18.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 23:08   #13
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fjern helsekostdame

Noen ganger skulle jeg også ønske at jeg turte å si rett ut hva jeg egentlig mente.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 23:21   #14
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fjern helsekostdame




__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 23:27   #15
linka-mor
Aquarist
 
linka-mor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 689
linka-mor er populærlinka-mor er populærlinka-mor er populær
Standard

Sv: Fjern helsekostdame

Helt utrolig!

linka-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 23:38   #16
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fjern helsekostdame

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-07, 23:40   #17
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fjern helsekostdame

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-07, 11:02   #18
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fjern helsekostdame


Alltid like koselig med slike utrolig serviceinnstilte mennesker.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 12:51   #19
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fjern helsekostdame

Vel, speltflakes kan være både denne "cornflaksen" (som den faktisk kalles av mange, hehe) eller speltflak som ligner på havregryn.

Men dama kunne absolutt gått frem på en annen måte. Huff.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 13:07   #20
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fjern helsekostdame

Det blir jo litt underholdende å gå i butikken da

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no