Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Hva tenker dere om "gratulerer med dagen" på Kvinnedagen?

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-24, 11:28   #21
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker dere om "gratulerer med dagen" på Kvinnedagen?

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Jeg vet at intensjonen er god, men kjenner likevel en ørliten irritasjon.

Dette. Sier takk da.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-24, 11:44   #22
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva tenker dere om "gratulerer med dagen" på Kvinnedagen?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Selvfølgelig er det dumt at man trenger å gjøre det, men det er jo dumt at man trenger å gå i demonstrasjonstog mot folkemord også. Rart å bli irritert på de som gjør det.

Jeg må ha uttrykt meg klønete. Det problematiske var bruken av ordet "gratulerer". Jeg føler dette blir på nivå med å gratulere med brystkreftmåned i oktober. Supert at det blir satt fokus på brystkreft. Dumt at man trenger å gjøre det, og i alle fall ikke noe jeg syns man skal gratulere med.

Eller for å fortsette på det banana skrev i første innlegg: Gratulerer - med hvada? Gratulerer med mange års kamp? Gratulerer med at kvinner fremdeles blir rævva ivaretatt i forbindelse med svangerskap, fødsel og barseltid? Gratulerer med at kvinnesykdommer som endometriose fremdeles ikke har noen god behandling, annet enn å på et tidlig tidspunkt fjerne livmoren? Gratulerer med at unge jenter i andre land tvangsgiftes bort til mye eldre menn og blir voldtatt på jevnlig basis? Jeg kunne fortsatt.

Det problematiske er bruken av ordet "gratulerer". Jeg forbinder "gratulerer" med mer positive ting. Men jeg blir ikke sur over at folk gratulerer meg med kvinnedagen. Jeg forstår hvor det kommer fra, og jeg er selvsagt helt enig i at vi godt kan bruke "gratulerer" over at vi har kommet langt og at kvinnekamp faktisk hjelper.

Men jeg hadde likt det bedre om vi heller hilste hverandre med "Marker kvinnedagen!".

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-24, 11:52   #23
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker dere om "gratulerer med dagen" på Kvinnedagen?

Jeg føler at de som gratulerer (her mener jeg personlege møter o.l, ikke ifbm markedsføring).anerkjenner dagen og formålet, og takker pent.
Jeg ble veldig glad da mannen sender sms med gratulasjon, og synes det var stas da min gamle far ringte i morrest, så gratulerte han med en gang jeg svarte.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-24, 12:44   #24
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva tenker dere om "gratulerer med dagen" på Kvinnedagen?

Jeg blir supersjarmert av litt kule 10.klassegutter som sier gratulerer med dagen når vi møtes i gangene på skolen.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-24, 13:09   #25
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva tenker dere om "gratulerer med dagen" på Kvinnedagen?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Selvfølgelig er det dumt at man trenger å gjøre det, men det er jo dumt at man trenger å gå i demonstrasjonstog mot folkemord også. Rart å bli irritert på de som gjør det.

De færreste av oss omgås vel særlig mange menn som har noen direkte påvirkning på eller ansvar for de viktige kvinnekampene i dag. Å gratulere med dagen er å anerkjenne kampene som har blitt kjempet og som fortsatt kjempes. Med mindre man gratulerer sarkastisk, eller direkte motarbeider kvinnesaken resten av året. Men de fleste menn jeg kjenner prøver oppriktig å bidra til at verden blir et bedre sted for kvinner, gjennom hvordan de deltar i familielivet, hvordan de stemmer politisk, hvordan de bidrar til arbeidsmiljøet osv.

Det er vel det at jeg (utfra hvordan jeg kjenner folkene) oppfatter at de ikke gratulerer av den grunn jeg har uthevet i teksten den, at de ikke anerkjenner nødvendigheten av kvinnekampene, og at vi enda ikke er i mål.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-24, 13:15   #26
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.553
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva tenker dere om "gratulerer med dagen" på Kvinnedagen?

Jeg har fått høre det en gang i dag, og svarte "jo, takk det samme" og ikke et gram irritasjon.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-24, 13:28   #27
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.183
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva tenker dere om "gratulerer med dagen" på Kvinnedagen?

Jeg blir overrasket for jeg har ikke noe forhold til den dagen, og kommer først på det om noen sier noe.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-24, 13:38   #28
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva tenker dere om "gratulerer med dagen" på Kvinnedagen?

Jeg takker og sier selv gratulerer med kvinnedagen til alle som gidder og ikke gidder høre på. Det finnes noe få jeg ville sparket på leggen om de gratulerte, men jeg gjør ikke det IRL da.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-24, 13:56   #29
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker dere om "gratulerer med dagen" på Kvinnedagen?

Jeg synes det er en fin ting å gratulere. Det får ofte samtalen i gang. Her på jobben har vi egentlig snakket om 8. mars hele uka.

Det merkes at damer i typiske mannsyrker får litt tjukk hud, for han som prøvde seg på å provosere ble bare sett dumt på av alle damene, så han måtte trekke seg unna med halen mellom beina. Noen ganger sier man det best når man ikke sier noe i det hele tatt.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-24, 14:33   #30
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker dere om "gratulerer med dagen" på Kvinnedagen?

Jeg liker det! Og enda bedre etter at en (mannlig) bekjent forsøkte å mansplaine for meg hvorfor jeg burde bli sur.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-24, 14:37   #31
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker dere om "gratulerer med dagen" på Kvinnedagen?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg liker det! Og enda bedre etter at en (mannlig) bekjent forsøkte å mansplaine for meg hvorfor jeg burde bli sur.

Du tog han ikkje, med andre ord (<- NB! Kan være maaaaaaange betydninger her!)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-24, 14:50   #32
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker dere om "gratulerer med dagen" på Kvinnedagen?

Jeg blir glad, og gratulerer selv.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-24, 14:58   #33
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker dere om "gratulerer med dagen" på Kvinnedagen?

PWA hadde en fin en kl 2 i natt ... DET blir jeg provosert av.

Og ironiske gratulerer med dagen. Ikke av oppriktige.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg PWA.jpg (63,3 KB, 72 visninger)
__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-24, 15:06   #34
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva tenker dere om "gratulerer med dagen" på Kvinnedagen?

Jeg blir litt irritert ved gratulasjoner, for jeg synes det er synd at dagen er så viktig og skulle ønske den ikke trengtes. Jeg er lei meg fordi så mange kvinner drepes, at kvinner har mindre taletid enn menn i ulike sammenhenger og at vi ikke er i havn med likestilling. Det er ikke noe å gratulere, slik jeg ser det.

I anledning dagen vil jeg anbefale følgende bøker:
- Hvem sa hva
- Usynlige kvinner
- Menn forklarer meg ting

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-24, 15:41   #35
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva tenker dere om "gratulerer med dagen" på Kvinnedagen?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

PWA hadde en fin en kl 2 i natt ... DET blir jeg provosert av.



Hvorfor er ikke dette plukket opp av avisene? Dette, i tillegg dritten han har spydd ut av seg angående Israel og Palestina får meg til å lure: Går han gjennom et samlivsbrudd som fullstendig har knekt ham, eller har han på noe annet vis blitt psykisk syk? Dette er veldig drøyt!

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-24, 16:28   #36
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker dere om "gratulerer med dagen" på Kvinnedagen?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.



Hvorfor er ikke dette plukket opp av avisene? Dette, i tillegg dritten han har spydd ut av seg angående Israel og Palestina får meg til å lure: Går han gjennom et samlivsbrudd som fullstendig har knekt ham, eller har han på noe annet vis blitt psykisk syk? Dette er veldig drøyt!

Det har vært i media. Komiteen han er leder av klager.

Han har alltid vært slik (trust me, jeg er opprinnelig fra Harstad)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-24, 16:47   #37
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva tenker dere om "gratulerer med dagen" på Kvinnedagen?

TIL ALLE SØSTRENE OG MØDRENE

Til alle søstrene og mødrene
frå oss fedrene og brødrene.
I dag fortjener dåke dei gode orda
kvinner som gjev nytt liv på jorda.

Alle døtre, jenter og kvinner
som skapar trygge heimar og gode minner.
Legg meir ansvar til ei søster og mor
så får me ei tryggare og betre jord.

Kven er meir eigna til å mekla i strid
til å lækja og trøysta med omtanke og flid.
Det er det kvinner som vil, og kvinner som kan
betre enn verdas sterkaste mann.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-24, 16:52   #38
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker dere om "gratulerer med dagen" på Kvinnedagen?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Det har vært i media. Komiteen han er leder av klager.

Han har alltid vært slik (trust me, jeg er opprinnelig fra Harstad)

Finner ikke at det er skrevet om kvinnedagen, bare om det om islamister.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-24, 17:00   #39
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker dere om "gratulerer med dagen" på Kvinnedagen?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

PWA hadde en fin en kl 2 i natt ... DET blir jeg provosert av.

Og ironiske gratulerer med dagen. Ikke av oppriktige.

Det er så man ikke kan tro det er sant. Finnes så stappteite folk?

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-24, 17:02   #40
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker dere om "gratulerer med dagen" på Kvinnedagen?

Mtp ha han skrev om islamister og Palestina i samme tidsrom i natt, så er det nok sant. Og han dementerer det ikke i avisene i dag.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no