Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vi som fascineres av Finn (V)

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-22, 12:32   #201
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Nå er jeg ikke på jakt etter å kjøpe hund, men jeg forstod ikke helt hva som var galt med bildene for denne hunden. Hva mener du mangler av bilder?

Jeg reagerte mer på at det ikke står hvilken rase det er snakk om.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-22, 14:16   #202
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Dødskult, knust boblespeil anyone? Alt folk prøver å selge.

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.h...kode=253162374

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-22, 20:31   #203
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.560
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Nå er jeg ikke på jakt etter å kjøpe hund, men jeg forstod ikke helt hva som var galt med bildene for denne hunden. Hva mener du mangler av bilder?

De fleste tar langt bedre bilder av hunden de skal selge. Dessuten står det som frukt nevner ikke hvilken rase det er snakk om, selv om selger oppgir middels til høy prisklasse. Når du skal selge noe til 20-40.000 bør du klare bedre. I mitt hode viser det også grunnleggende mangel for respekt for hunden.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-22, 23:48   #204
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Er det i nettleseren eller appen? For det skjer ikke det når jeg lager annonser i appen.

Det skjer i appen på Ipad. Jeg velger Lag ny annonse, Privat, Torget. Det popper opp spørsmål «Hva skal du annonsere?». Når jeg skriver hund, får jeg opp ulike forslag: Hundeutstyr, Selskapshunder.. Jeg velger kategori og får opp et annonseutkast. I utkastet står ordet jeg skrev i overskriftsfeltet - hund

Prøvde nå bare for å se, det er sånn nå også.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-22, 12:22   #205
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.477
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Retrobolig. Nytt uttrykk for å skjønnmale gammel rotehus. De kunne jo ryddet bittelitt bare, før bildetaking, men teksten er best på denne annonsen. Vi får vite litt om tidligere eier (hobby: hogge ved), og det selges til den som gagner bygda best.

Sitat:

Renoveringsobjekt selges med innhold og løsøre til rette kjøper som har tid og mulighet til å ta vare på bygninger.Huset ble bygd av min bestefar og vert bebodd helt til 2017 da min onkel flyttet på sykehjem hvor han døde.unik plass med sjøgrunn,gode fiske og bademuligheter.Fin solgang for den som er døgnvill og blir lett solbrent(går ned 17,30 på sommern)Fjøset er stort sett fyllt med ved da det var favorittgesjeften til onkel.visning etter avtale.bud over 600000,-men selges ikke nødvendigvis til høystbydende men til den som jeg mener gagner eiendommen og bygda best

https://www.finn.no/realestate/homes...kode=260062782

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-22, 12:36   #206
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Elsker detaljen med Grandiosa-esken under døra.

Men for et sted!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-22, 12:42   #207
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.872
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Elsker detaljen med Grandiosa-esken under døra.

Men for et sted!


Ja, den Grandiosa-esken merket jeg meg også. Og litt spesielt med seng under kjøkkenbenken.

Fantastisk utsikt.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-22, 19:22   #208
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Det huset kunne jeg glatt bodd i eller kjøpt eller. Der er det mye interiør jeg ville brukt med glede. Ai ai, mye som ligner på ting jeg har i hytta mi.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-22, 19:32   #209
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Det kunne blitt riktig så koselig om det bare ble ryddet litt.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-22, 20:00   #210
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Hahaha, jeg tror det må ryddes ganske mye. Jeg tror også at de gulvene er skikkelig kalde å gå på og at jeg vil ha komfyrvedovnen som står på kjøkkenet. De blå stolene (og mye annet) er kliss likt mye som er i nordhuset mitt. Der har vi beholdt bra mye av det som var i huset da jeg kjøpte det. Senja altså, den veien ser ikke veldig brysomt trafikkert ut.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-22, 20:14   #211
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Hadde veien gått på oversiden av huset, kunne jeg faktisk vurdert seriøst å kjøpe meg ny feriebolig.

Ikke at jeg regner med at trafikken er veldig plagsom, altså, men lell.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-22, 21:35   #212
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.477
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Hvilken trafikk? Det er på enden av veien, lengst uti/inni gokk i skyggen av fjellet. På fastlandet i Senja kommune. Ser det går en liten gårdsvei videre, tipper det er til hytter.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 09:59   #213
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Hvilken trafikk?

Sant, men eiendommen hadde vært enda flottere uten den veien i front.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 10:42   #214
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.242
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

For en flott bolig og en idealist som selger. Håper noen finner overskudd og glede til å fikse opp eiendommen. Det trengs mere enn bare en ryddesjau. Og å engasjere en megler hadde nok også vært lurt tror jeg.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 10:51   #215
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Manglende kveldssol hadde vært en dealbreaker for meg, men ellers veldig fint sted ja!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-22, 17:53   #216
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Det er et fint sted, og selv om det regnes med i Senja kommune er det ikke på øya Senja. Jeg synes huset ser flott ut, er veldig glad i gamle hus
Men vil man egentlig ha hus eller hytte der sola går ned halv seks på ettermiddagen?

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-22, 12:23   #217
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Her er en hytte som trenger "en lærd hånd".

Hva betyr det, egentlig?

Ville trodd det var viktigere med en kyndig hånd, eller kanskje en kjærlig hånd?

https://www.finn.no/realestate/leisu...kode=259571836

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-22, 12:26   #218
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.477
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Altså en teoretiker? Vel...

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-22, 13:02   #219
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Her er en hytte som trenger "en lærd hånd".

Man må kunne trylle litt for å få det fint?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-22, 21:58   #220
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.560
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Her kan man kjøpe et hus og få en gammel dame med på kjøpet!

https://www.finn.no/realestate/homes...kode=261437027

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no