Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Outlook: Kan man stoppe varsel om ny e-post fra fellesmailboxer o.l?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-18, 12:53   #1
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Outlook: Kan man stoppe varsel om ny e-post fra fellesmailboxer o.l?

På jobben bruker vi Outlook. Jeg vil gjerne ha en form for varsel når det kommer en ny e-post til mailkontoen som er bare min. Det får jeg i dag, siden jeg har krysset av for at en konvolutt skal vises på oppgavelinjen. Det dumme er at jeg da også får et sånt ikon når det kommer ny e-post til en mailkonto vi er flere som har tilgang til, en fellesmail. Det varselet vil jeg ikke ha og jeg finner ingen måte å få varsel på bare den ene mailboksen. Vi har norsk Windows 10 nå, før oppgraderingen fikk jeg bare varsel når det mar mail til min personlige adresse.

Hjelp?

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-18, 14:20   #2
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Outlook: Kan man stoppe varsel om ny e-post fra fellesmailboxer o.l?

Jeg har bare varsel på min egen, både her og hjemme. På jobb har jeg ikke oppgradert enda, så får ikke sjekket innstillingene.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-18, 18:12   #3
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Outlook: Kan man stoppe varsel om ny e-post fra fellesmailboxer o.l?

Jeg får prøve å søke litt på mandag.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-18, 15:46   #4
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Outlook: Kan man stoppe varsel om ny e-post fra fellesmailboxer o.l?

Nope, jeg klarte ikke finne ut av det. Grmph. Men jeg lever godt med å måtte se etter om det faktisk er noe til meg der av og til.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-18, 15:57   #5
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.496
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Outlook: Kan man stoppe varsel om ny e-post fra fellesmailboxer o.l?

Hva med å først fjerne skrivebordsvarsel for mail som sådan, og så sette en regel for din mailboks om at den skal vise slikt varsel?

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-18, 01:01   #6
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Outlook: Kan man stoppe varsel om ny e-post fra fellesmailboxer o.l?

Hmm Høst, det skal jeg prøve ut i morgen, mener senere i dag.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no