Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hva er drømmebilen din?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-06, 19:07   #1
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.771
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Hva er drømmebilen din?

Jeg ønsker meg en audi s4 eller a4 cabriolet til egobil Og en Rs6 eller allroad til familiebruk. Hvis vi selger huset uten å kjøpe noe nytt sted å bo tror jeg faktisk vi har råd til dem også

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 19:09   #2
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

En nyere minibuss med aircondition og 4wd. Helst en Toyota.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 19:19   #3
Mr-JG
Juhuu...
 
Mr-JG sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sogndal
Innlegg: 38
Mr-JG har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

*Hmm*

Si det...

Familiebil men med litt krefter... Subaru Outback med den største av de nye diesel motorene som skal komme hadde vært veldig kjekkt. Men den største diesel varianten av Mazda 6 hadde også vært veldig grommt. (Har 2006 modell av Mazda 6, men fornuftig nok så ble det billigste stasjonsvognen siden vi gjerne skal leve litt òg, men den duger den altså , bare spør HP som har prøvd den ett par ganger )

__________________
JG

Sist redigert av Mr-JG : 02-10-06 kl 19:22. Årsak: tilføyning
Mr-JG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 19:21   #4
Ekkir
Bree
 
Ekkir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 431
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

Jeg sikler på Volvo XC90. Den er dritlekker!

Men i helgen så jeg en Hyundai Santa Fe og jammen synes jeg ikke den var lekker også. Men at det er Hyundai trekker litt ned.

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 19:31   #5
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

Jeg tar gjerne en sånn, en:




En Hummer. Men, det er en utrolig "egoistisk" bil å eie for privatpersoner. På lik linje med andre store biler.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 19:35   #6
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

Drømmebilen min er en Tahoe!!!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 19:36   #7
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

Åh. Drømmebil..

Hmz mange det...

Begynner med sport først:

nr 1!!Ingen over ingen under og ingen på siden*ler*
Acura RSXseff, Helst wingswest utgaven, med anlegg fra rockfosgate lik den i aventaren min. Koster bare 1 mill uten anlegg hihi.

Men en Toyota supra Hadde og gått bra
Og en Honda prelud, en Honda Crx del sol og en Honda s2000


Terengbil hihi

Hummer H3.


Toyota Hilux ArtickTruck , ala den oransje autofilbilen


Dodge Ram SRT-10 , sølv en, men vinge hihi


Så "vanlige" familiebiler *ler*

Honda Accord TypeR

Honda Accord Tourer 2,4 Executive


Så kunne jeg god ha tenkt meg å ha hatt en
Acura RDX i innkjøslen og...




Synnes ikke det er noe egoistisk med store biler.
Kommer seg frem dit man skal da. Og man får alt pikkpakket med seg. Jeg like store biler, mann er ikke helt enig hehe.

Og Acura er Honda, bare usa model..Hihi


Sist redigert av Honda : 02-10-06 kl 19:49. Årsak: Glemte noen viktige opplysninger ;)
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 19:46   #8
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

Jeg har flere, men familiebil:


(2007 Audi RS4 Avant)

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 19:46   #9
Hermine
From Gokk With Love
 
Hermine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
Innlegg: 658
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

Volvo XC90, eller kanskje en Toyota Landcruiser.

__________________
-95 -97 -02
Hermine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 20:25   #10
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.


Synnes ikke det er noe egoistisk med store biler.
Kommer seg frem dit man skal da. Og man får alt pikkpakket med seg. Jeg like store biler, mann er ikke helt enig hehe.

Og Acura er Honda, bare usa model..Hihi

Jo, det er på en måte det. Man sitter trygt som i en stridsvogn selv, men skulle man være så uheldig å kræsje, dreper man alt man kommer i kontakt med. For snaue året siden, kræsjet en forholdsvis stor bil med en familiebil av typen toyota stasjonsvogn. Personbilen hadde ikke en sjanse i sammenstøtet. Det samme med en idiot i trøndelag som fant ut at han skulle ta livet sitt ved å kjøre sin tahoe inn i en buss. Ikke en skramme.


Sist redigert av Skremmern : 02-10-06 kl 20:38.
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 20:37   #11
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

Volvo XC90, 7 seter, diesel

Ellers så drømmer jeg om en Austin Martin cab-variant:

__________________
Gutt '02 • Jente '03
Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 21:54   #12
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jo, det er på en måte det. Man sitter trygt som i en stridsvogn selv, men skulle man være så uheldig å kræsje, dreper man alt man kommer i kontakt med. For snaue året siden, kræsjet en forholdsvis stor bil med en familiebil av typen toyota stasjonsvogn. Personbilen hadde ikke en sjanse i sammenstøtet. Det samme med en idiot i trøndelag som fant ut at han skulle ta livet sitt ved å kjøre sin tahoe inn i en buss. Ikke en skramme.

Er ingen som nekter andre å kjøpe store biler.

Når man bor på "på landet" med 2 meter snø om vinteren, og oppe på et "fjell" så er det greit å ha bil som kommer seg frem på snø og grusveier
Nå har vi bare en liten suv, Honda crv

Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 21:56   #13
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

Hvem snakker om å nekte? Ikke at jeg har råd, men jeg hadde ikke hatt samvittighet til å kjøre slike stridsvogner.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 22:57   #14
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

Når barna en gang er store og ute av hjemmet...

Da skal min kjære og jeg ha en snerten sak
av en cabriolet MG - veteran sådan!



Som f.eks. noe slikt noe... :siklesikle:

Så skal vi cruice rundt i Skottland og Irland...
og bare nyte livet...

Akk ja...

Inntil det skjer, drømmer jeg igrunn bare om en stor bil, jeg -
som jeg får vogna til Vegard inn i uten å demontere den først...

Det kommer om inkje så brått -
vi må bare somle oss til å starte mølla for å søke handicap-bil til ham.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 22:59   #15
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.040
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

VW Touareg

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 11:33   #16
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

Min drømmebil som er litt realistisk er en BMW X3
Forhåpentligvis ikke så mange år unna heller

http://www.bmw.no/bilde.asp?id=5909

Mitt egoistiske ønske om drømmebil er denne
Nissan 300ZX




Har hatt denne for noen år siden
Nissan 200SX, helt lik bare knallrød

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 11:46   #17
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

Aston Martin Vanquish ?
Med usynlighetsknapp og greier selvsagt ...


Mer seriøst; jeg aner ikke jeg.
Den nye Ford Mondeoen kanskje, men den er ikke i produksjon enda.

Eller en liten Opel Tigra, den har jeg hatt lyst på siden de kom på markedet. Nå er den altfor liten, men jeg kunne jo hatt den som uten-mann-og-barn-bil.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 09:46   #18
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hvem snakker om å nekte? Ikke at jeg har råd, men jeg hadde ikke hatt samvittighet til å kjøre slike stridsvogner.

Er glad jeg ikke tenker i dine baner... Hvordan skulle jeg da klare å kjøre lastebil?

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 11:03   #19
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

Vel, det er noe ganske annet med en latebil og en bil av typen tahoe. Klart, ulykker kan skje i begge tilfellene, men lastebilen brukes i forbindelse med nødvendig jobb. Jeg kjører også en større bil på jobb, det betyr ikke at jeg må øke risikoen enda mer ved å kjøre en på fritiden også.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 11:09   #20
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er drømmebilen din?

Mannen min har lyst på en Hummer, men jeg kan godt få en BMW 7-serie, som konebil..

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no