Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Bra campingplasser for telting i Norge, Sverige og Danmark

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-12, 14:55   #1
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Bra campingplasser for telting i Norge, Sverige og Danmark

Gutta og jeg har kjøpt oss telt og vi lurer å om noen har noen tips om fine campingplasser.
Har sett på jambo i Danmark (www.jambo.dk) for den plassen kjenner vi.
Har reist med campingvognfør så sånn sett blir det litt rart med telt.

Det er ønskelig med palsser hvor man kan koble seg til strøm da.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 15:33   #2
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bra campingplasser for telting i Norge, Sverige og Danmark

Danmark: løkken klit og billund sin legocamp (vegg i vegg med lalandia)
Sverige: www.dafto.se www.gustavsvik.se det er disse vi kommer tilbake til år etter år.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 15:50   #3
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bra campingplasser for telting i Norge, Sverige og Danmark

Her var jeg flere ganger med mine barn i 2002/2003:http://www.sommarvik.se/. Jeg var helt alene med dem på camping. Første gang med telt og andre gang med CampLet.

Flott campingplass. Veldig barnevennlig. Man kan kjøre dressin i nærheten der om man vil. Ellers er det litt uti ingenting. Årjäng, som er stedet dette ligger i er et typisk harry-handler-sted.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-12, 16:41   #4
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bra campingplasser for telting i Norge, Sverige og Danmark

Vi har også gått over fra campingvogn til telt i år. Jeg har bare lovet ungene telttur i fint vær, men vi får satse på å dra litt etter været. I Sverige er det jo mange fine plasser. Jeg har vært på Åsa camping tidligere for en del år siden, og der var det helt nydelig og med den flotteste stranden jeg har sett. Rene sydenstranden.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-12, 21:10   #5
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bra campingplasser for telting i Norge, Sverige og Danmark

Campingplassen tilknyttet til Gustavsvik i Ørebro er kjempefin. Fem stjerners camping og badeland 300 meter unna.

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-12, 21:20   #6
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bra campingplasser for telting i Norge, Sverige og Danmark

Danmark:
Grenå strand camping.
Ikke langt unna Djurs sommarland.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-12, 21:22   #7
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bra campingplasser for telting i Norge, Sverige og Danmark

Jeg vil anbefale Aabo Camping i danmark, ikke langt fra Hirtshals, og Skagen. Fantastiske kjøkken- og sanitæranlegg, badeland, lekeplasser, kort vei til strand m.m.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-12, 21:47   #8
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bra campingplasser for telting i Norge, Sverige og Danmark

Jeg syns strengt tatt alle campingplasser i Danmark er fine, så lenge du velger de med tre stjerner eller bedre. Hvor har dere tenkt dere?
Jeg vil heller avbefale Ishøi camping (utenfor København), for det er vel den eneste som jeg har vært på som har vært skikkelig kjip. Alborg bycamping var også ille, men den har de visst pusset opp (og det største problemet der var i grunnen fulle norske ungdommer, og de tillates ikke på plassen mer).

I Norge kan jeg ikke anbefale noen, da alle er for kjipe for min standard. :finpådet: Iallfall av de jeg har snust på. Og tilgang til strøm når du bor i telt er det dårlig med (og vi telter ikke uten strøm).

I Sverige har vi aldri stoppet, så der vet jeg ikke noe.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-12, 16:16   #9
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bra campingplasser for telting i Norge, Sverige og Danmark

Jeg lurer på om ikke det var Ishøi Camping utenfor København hvor det var millioner av svære edderkopper i taket på sanitærbygget! Jeg overdriver ikke! Man satt på toalettet og oppi taket over oss spankulerte de rundt, det var tjukt i edderkopper!

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-12, 17:29   #10
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bra campingplasser for telting i Norge, Sverige og Danmark

Opprinnelig lagt inn av Sola, her.

Jeg lurer på om ikke det var Ishøi Camping utenfor København hvor det var millioner av svære edderkopper i taket på sanitærbygget! Jeg overdriver ikke! Man satt på toalettet og oppi taket over oss spankulerte de rundt, det var tjukt i edderkopper!

Jo, det er den. og

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-12, 17:47   #11
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bra campingplasser for telting i Norge, Sverige og Danmark

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jo, det er den. og

Ja var helt grusomt. Ungene fikk lov å tisse i gresset bak hytten, og jeg pådro meg UVI fordi jeg ikke fikk ut en dråpe

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-12, 18:13   #12
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bra campingplasser for telting i Norge, Sverige og Danmark

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Danmark: løkken klit og billund sin legocamp (vegg i vegg med lalandia)
Sverige: www.dafto.se www.gustavsvik.se det er disse vi kommer tilbake til år etter år.

Var noen dager der i fjor i hytte, og fikk for så vidt godt inntrykk. Badelandet innendørs ble imidlertid en skuffelse pga. en haug unger (lokalt boende innvandrere) som overhode ikke eide folkeskikk eller tok ikke hensyn til andre.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-12, 18:28   #13
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bra campingplasser for telting i Norge, Sverige og Danmark

Charlottenlund fort like utenfor Købehavn er utrolig flott! En liten sykkeltur fra Køben sykkelvei til Dyrehavsbakken og jeg vil tro det er kort vei til tog som går til Humlebæk. Campingplassen ligger innenfor en festningsmur og sanitæranlegget er inni deler av murene. Det er ordentlig flott! Og på utsiden av muren er det en nydelig sandstrand. Men det er en liten og populær plass, så bestill for all del på forhånd.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no