Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Lesevaner

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-07, 09:23   #1
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lesevaner

Jeg lurer litt på lesevanene deres, folkens? Hva leser dere, hvor og når?

Jeg blir engstelig og kortpustet hvis jeg ikke til enhver tid har en bok på vent, men jeg leser absolutt færre bøker i løpet av et år nå, enn før barna begynte å strømme på. Det blir stort sett til at jeg leser på sengen, og det blir ikke lange økten av det, så undersovet som jeg er. :trøtt:

Aviser skumleser jeg, og ukeblader har jeg nesten vent meg av med, men jeg leser "Hjemmet" når jeg er hos svigermor.

Jeg klarer ikke å lese på buss, og tog og fly tar jeg så sjelden at det ikke teller i den store sammenhengen.

Sist jeg satt i en stol og leste midt på dage, var da jeg var gravid med minsten. Da slukte jeg Da Vincikoden på to formiddager.

Hvordan er det med dere? Får dere lest det dere vil?

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 09:25   #2
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lesevaner

Jeg leser på senga før jeg sovner. Er det en god bok, hender det at jeg ikke sovner før langt ut på morgenen.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 09:26   #3
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lesevaner

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Hvordan er det med dere? Får dere lest det dere vil?

Nei, desverre.
Jeg har mange bokprosjekter på gang, ikke minst månedens bok - men jeg har aldri tid til å virkelig krype ned i sofaen og bare lese bok.
Jeg har alltid med meg bøker når jeg reiser bort på kurs, men selv da er det sjelden jeg klarer å snike meg unna nok til å lese. Det tar dog ikke motet fra meg, jeg har minst 10 bøker på vent!

Har også fått tak i en del lydbøker, helt genialt!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 09:31   #4
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lesevaner

Jeg MÅ alltid holde på med minst en bok. Jeg driver og putter inn lesing overalt hvor det går, på t-banen når jeg ikke har unger med, på do, på senga om kvelden (og utover natta hvis jeg ikke klarer å slippe boka). Av og til i de dyrebare fritimene etter ungenes leggetid også, hvis boka krever det (det gjør i grunnen de fleste bøker mot slutten). Som regel klarer jeg å knerte en roman eller to i uka på den måten (kommer an på tyngden). Når jeg har ferie, leser jeg alltid masse. Så lesing av skjønnlitteratur er et behov jeg ikke klarer å la være å prioritere (ikke at jeg har noe ønske om å la være heller).

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 09:32   #5
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lesevaner

Jeg leser på sengekanten, men dog blir det maks 5 minutter da går bokstavene i kryss.
På buss blir jeg bilsyk så der leser jeg ikke,på tog kan jeg lese noen ganger, på fly turer har jeg toåringen ved siden av meg så da blir det ganske vanskelig å lese noe...
Enkelte kvelder kan jeg sitte å lese,men det er sjeldent.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 09:33   #6
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lesevaner

Jeg leser alle andre steder enn i senga.
Bil, båt, buss, fly, kafé, sofa, stol, mens jeg lager mat osv.
Men lesinga mi går i bølger. Jeg har akkurat vært inne i en slukebokfase. Nå strikker jeg.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 09:36   #7
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lesevaner

Jeg holder så å si alltid på med en bok, som regel noe norsk eller svensk. Vanligvis blir det vel 50 böker i året. Når jeg er i jobb, leser jeg mest på bussen til og fra jobben, og så hender det jeg fortsetter på sofaen om kvelden. Jeg leser aldri på senga. Etter at jeg fikk baby, har det blitt mindre lesing. Nå leser jeg litt under amming og litt mens barnet sover eller leker med babygymmen.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"

Sist redigert av Bluen : 13-02-07 kl 09:46.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 09:39   #8
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lesevaner

Jeg leser færre bøker nå enn før, men jeg elsker å lese så jeg holder konstant med på en bok.

Da Vincikoden har jeg lest, men jeg brukte litt lenger enn to formiddager. Jeg er imponert!

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 09:41   #9
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lesevaner

Leser alltid en bok. Leser hver kveld noen sider ihvertfall. Men leser også på do, evt.ettermiddager da vi begge er hjemme og jeg sniker meg inn i sengen. Jeg leser på hytta, og når jeg er på besøk hos svigers.

Ukeblader leser jeg ikke. Kanskje rett før jul for å få noen gode oppskrifter eller ideer. Eller Bonytt om jeg er i det hjørnet.

Aviser: leser nettaviser. Leser lokalavisen. Hver lørdag koser jeg med Dagbladet og Magasinet.
Og leser fast to bøker til lillemor før hun legger seg.

Før leste jeg over alt, og flere aviser og ukeblader (Henne og sånt). Det er det slutt på etter jeg ble mor.


Sist redigert av Mandarin : 16-03-07 kl 09:32.
Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 09:52   #10
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lesevaner

Har alltid en bok på gang, men får stort sett bare lest etter at jeg har lagt meg,- hvilket alltid resulterer i at jeg må bla meg to sider tilbake neste kveld fordi jeg ikke fikk med meg hva som sto der
Aviser leser jeg daglig, og så gasser jeg meg med noen glossy interiør- og designblader i måneden.
I tillegg har vi jo all "natta-litteraturen" som består av Albert Åberg, politimester Bastian, Mumitrollene, Klatremus og den gjengen der....alt dette kan faktisk alle husets beboere utenat - har vel vært gjennom dem sånn cirka nittenhundreogførtiåtte ganger hver. MEN, er veldig glad for at barna er glad i bøker så jeg leser ufortrødent videre !

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 09:58   #11
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lesevaner

Jeg liker å lese, men det varierer veldig hvor mye jeg leser. Som bibliotekar befatter jeg meg med bøker 8 timer om dagen. Det "metter" også litt.
Men jeg leser som regel på kvelden etter at barna sover. Ofte på senga.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 10:32   #12
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lesevaner

Jeg holder alltid på med en bok. Det går ikke så fort å lese lenger, så jeg tror ikke jeg rekker over mer enn et par bøker i måneden. Mannen min er en stor lesehest, så vi bruker litt tid sammen til å lese.

Ukeblader er jeg ikke noe glad i. Det eneste jeg bryr meg om av magasiner er interiørblader. Det hender innimellom at jeg leser Agent X9. Særlig hvis det er Modesty Blaise. Det henger igjen fra barndommen.

Aviser blir stort sett lest på nett. Etter at jeg sluttet å jobbe har jeg ikke papiraviser lenger, det savner jeg. Så mulig jeg får begynne å legge inn en halvtime av studiedagen til å lese papiraviser på biblioteket.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 15:22   #13
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lesevaner

Jeg holder alltid på med en ikke-faglig bok, og jeg har som oftest en bunke med artikler og faglige bøker som jeg prøver å få tid til innimellom. Jeg møter ofte opp en halvtime før kaféavtaler sånn at jeg kan sitte i fred og lese en stund, og jeg har alltid med meg bok på T-bane og sånt.

I feriene er "bokkassa" den viktigste tingen vi pakker, pakker en kasse med 20-30 bøker i forskjellige genrer sånn at jeg har noe å velge mellom.

I tillegg legger jeg frem den kjedeligste faglitteraturen på do, for da leser jeg hva som helst. :utålmodig og med lav kjedsomhetsgrense:

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 15:24   #14
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lesevaner

Jeg leser på senga. Hver kveld. For tiden leser jeg bare Agatha Christie, for det er veldig god avkobling i forhold til tørre pensumbøker.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 15:55   #15
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lesevaner

Det som irriterer meg ved lesetempoet mitt for tiden, er at jeg ikke får vært med i diskusjonene rundt månedens bok. Jeg er for treg. Så jeg venter i spenning på at dere skal ta for dere et verk jeg kjenner godt, sånn at jeg kan blande meg. Og så gleder jeg meg til HP7, for da er det vel sommerferie, og jeg kan la mann og barn gå for lut og kaldt vann en stund.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 15:56   #16
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lesevaner

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Så jeg venter i spenning på at dere skal ta for dere et verk jeg kjenner godt, sånn at jeg kan blande meg. Og så gleder jeg meg til HP7, for da er det vel sommerferie, og jeg kan la mann og barn gå for lut og kaldt vann en stund.

Det er fullt lovlig å foreslå hva som helst til lesesirkelen. Og HP7 skal vi jaffal diskutere!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 16:44   #17
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lesevaner

Før, når jeg var barnløs og tok buss til jobb/skole,
så leste jeg enormt mye.
Det har gått nedover, men antall bøker har vokst.
Jeg tror faktisk jeg har en 20 bøker på vent, som har lagt
i over 1 år

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 22:34   #18
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lesevaner

Jeg leste mye før jeg fikk barn. Da leste jeg vel et par bøker i uka, minst. Nå leser jeg kanskje et par bøker i halvåret, hvis jeg er heldig. Prøver å lese litt på kveldene, men som regel er jeg så trøtt at øya siger igjen. Fikk en opptur med leseprosjekt på skolen, for da leste jeg sammen med elevene på skolen. Har ikke fått opp nattbord med lampe enda, og mannen synes det er litt plagsomt om jeg skal lese på senga, for da må taklyset stå på.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 22:39   #19
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lesevaner

Leser ganske mye, overalt. Har som regel en bok i bilen også, tilfelle jeg må vente på noen/noe.

Leser som regel på 4-5 bøker, er litt hommør-leser. Men orker ikke kliss.

+ at jeg leser på forskjellige serier.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 22:43   #20
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.758
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lesevaner

Jeg leser når jeg kan (og har lyst). Enkelte dager må alt seile sin egen sjø (bortsett fra poden, han får dekket de mest nødvendige behov) mens jeg sitter med nesen i en bok. Så kan jeg ha en ukes tid hvor jeg ikke leser, mest fordi jeg ikke klarer å finne svaret på "Hva skal jeg lese nå da?".

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no