Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Noens katt bør slanke seg ...

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-09, 19:47   #1
Bada-Bing
Pulled back in
 
Bada-Bing sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Innlegg: 724
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Noens katt bør slanke seg ...

..men det var litt smakløst. Jeg viser heller en video som er dedikert til alle de av oss som ikke har et fnugg av sangstemme emn synger likevel:

__________________
Propellen 2005 Stoikeren 2008

Sist redigert av Bada-Bing : 01-03-09 kl 13:44. Årsak: Uffda..
Bada-Bing er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 19:52   #2
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.206
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noens katt bør slanke seg..

Eller eieren kunne hjelpe katten, istedenfor å stå der og filme.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 19:53   #3
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.948
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noens katt bør slanke seg..

Ohoi! Det er utrolig hvor små hull katter kommer seg gjennom, altså. Men dette her var nok rekord!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 19:53   #4
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noens katt bør slanke seg..

Jeg lurer på om det er meningen at det der skal være morsomt liksom?

Stakkars katt.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 19:54   #5
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.948
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noens katt bør slanke seg..

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Eller eieren kunne hjelpe katten, istedenfor å stå der og filme.

Det kunne de nok. Men noe sier meg at dette er et svært hyppig forekommende problem der i heimen, og de kan vel ikke alltid stå parat og dra katta gjennom (da kunne de likegjerne åpnet døra for den)

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 20:08   #6
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noens katt bør slanke seg..

Stakkars pusen!!

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 20:11   #7
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv
 
Barbarella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.561
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noens katt bør slanke seg..

Stakkars katt. Dette så jeg ikke helt humoren i, gitt.

__________________
2001 - 2005 - 2007 - 2016
Barbarella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 21:25   #8
Fru Snurp
Overdriver
 
Fru Snurp sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.054
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Sv: Noens katt bør slanke seg..



Dyremishandling er aldri morsomt.

__________________
Fru Snurp (70tallet) og Gla'gutten ♥ (2008)
Fru Snurp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 21:39   #9
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.836
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noens katt bør slanke seg..

Det der lignet mistenkelig på vår katt, det gjelder magen også. Jeg lurer på om katten vår har vært på besøk?

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 22:35   #10
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.948
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noens katt bør slanke seg..

Mine foreldre har en katt som vi har vært bekymret for, faktisk. Og vi syntes nok deres bortskjemming av det stakkars dyret grenset mot dyremishandling. Nå tror jeg de har skjerpa inn matserveringa litt. Denne filmen bidrar kanskje til å sette overdreven kattemating på agendaen?

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 22:41   #11
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.948
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noens katt bør slanke seg..

Opprinnelig lagt inn av Fru Snurp, her.



Dyremishandling er aldri morsomt.

Hva er det dere mener er dyremishandling?
At katten har blitt overvektig?
At katteluka er for liten?
At den ble filmet?

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 22:51   #12
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noens katt bør slanke seg..

Får helt vondt av katten der den sliter med å komme seg inn jeg, stakkar.

Man kan nok ikke kalle dette mishandling, eieren gjør ikke dyret vondt på noe sett og vis, men kunne nok tilrettelagt det mer for katten slik at den lettere kommer seg inn og ut i steden for at den skal slite på denne måten. Katten er jo også godt overvektig, men det er faktisk ikke alltid like lett å slanke katter har jeg erfart.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 22:53   #13
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noens katt bør slanke seg..

Jeg smilte.

Forøvrig er det hysteri å spore i denne tråden.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 22:55   #14
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noens katt bør slanke seg..

Katter er jo så smarte. Kanskje Biff tenker etter dette:
Nei, så tjukk jeg har blitt, nå må jeg pinadø slanke meg litt!

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 23:00   #15
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noens katt bør slanke seg..

Jeg synes faktisk det er dyremishandling å overfore dyrene sine. Feite kaniner klarer for eksempel ikke å vaske seg bak, så blir de i stedet "spist opp" bak av små larver.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 23:02   #16
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noens katt bør slanke seg..

Opprinnelig lagt inn av Brynhild, her.

Jeg synes faktisk det er dyremishandling å overfore dyrene sine.

Dyr kan faktisk bil fete uten å bli overfôret også de av en eller annen merkelig grunn. ;-)

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 23:03   #17
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noens katt bør slanke seg..

Ikke sikkert dette var noe denne katten gjorde så ofte da.. kanskje de hadde tenkt å stenge denne døren og derfor filmet dette en gang? Kanskje det ikke er deres katt? Led katten voldsomt? Nope.

Jeg syntes det er lov å humre litt jeg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 23:06   #18
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noens katt bør slanke seg..

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Dyr kan faktisk bil fete uten å bli overfôret også de av en eller annen merkelig grunn. ;-)

Men jeg snakker om når de blir overforet, og det er det ganske mange dyr som blir.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 23:08   #19
Fru Snurp
Overdriver
 
Fru Snurp sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.054
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Sv: Noens katt bør slanke seg..

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Hva er det dere mener er dyremishandling?
At katten har blitt overvektig?
At katteluka er for liten?
At den ble filmet?

Ja,
Ja,
Ja.

:hysterisk:

__________________
Fru Snurp (70tallet) og Gla'gutten ♥ (2008)
Fru Snurp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 00:36   #20
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noens katt bør slanke seg..

Jeg er enig med Snurp.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no