Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Adams matkasse

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-15, 10:02   #1
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.730
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Adams matkasse

Fikk epost om at de nå leverer her jeg bor, så vurderer å prøve. Men hvordan er egentlig porsjonene? Når det står 4 personer på en kasse er det da 2 voksne og 2 barn eller 4 voksenporsjoner? Vi er nemlig 2 voksne og 3 barn, så da vil sannsynligvis 4 voksenporsjoner holde. Ser at vi kan få barnekassen til 6 personer, men det er jo dumt å kaste mat dersom det blir for mye mat.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-15, 10:05   #2
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.942
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adams matkasse

Vi er to voksne og to ganske store barn. Vi har originalkassen til fire personer og det er stort sett akkurat nok. Men det hender at jeg lager en salat ved siden av, om jeg synes det ser litt lite ut.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-15, 10:20   #3
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Adams matkasse

Vi er to voksne og tre barn (en 14-åring som spiser som en voksen, en 12-åring og en 4-åring). Barnekassen til fire personer holder akkurat til oss. Ingen rester - ingen sultne som må ta seg skive etterpå.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-15, 10:22   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.485
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adams matkasse

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Ser at vi kan få barnekassen til 6 personer, men det er jo dumt å kaste mat dersom det blir for mye mat.

Vi har den for fire personer til tre (siden til fire er det minste de lager), og du trenger absolutt ikke kaste mat. Det er lett å bruke restene, eller la være å bruke alle ingrediensene til et måltid. Siden det er tre måltider og vi er en (småspist) mindre, så har vi som regel nok mat til fem middager, evt. så får Hiawata med seg rester til lunsj om det er noe han har likt ekstra godt.

Ellers er det jo lett å endre, så om du prøver med en kasse for fire først, kan den lett endres til seks om det ikke skulle holde.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-15, 10:30   #5
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.253
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Adams matkasse

Det er gode posjoner, så jeg tror det skal holde. Evt så kan du ha ekstra grønnsaker/salat i tillegg.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-15, 10:08   #6
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.730
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Adams matkasse

Da har jeg bestilt, fant en kode som ga meg gratis fruktkasse første uka også. Blir spennende dette, får se om det faller i smak og om det er noe vi vil fortsette med.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-15, 10:41   #7
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.230
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Adams matkasse

Jeg har også bestilt, neste uke blir det barnekassen og fruktkasse. Jeg gleder meg til å prøve noe nytt. Håper det slår an hos ungene også. Jeg bor alene med barna, men har middagsbesøk minst en gang i uka, så vi har valgt kasse for 4 personer med 5 middager, og så heller ha annenhver uke.

Hva slags kasse valgte dere?

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-15, 11:04   #8
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.730
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Adams matkasse

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

Jeg har også bestilt, neste uke blir det barnekassen og fruktkasse. Jeg gleder meg til å prøve noe nytt. Håper det slår an hos ungene også. Jeg bor alene med barna, men har middagsbesøk minst en gang i uka, så vi har valgt kasse for 4 personer med 5 middager, og så heller ha annenhver uke.

Hva slags kasse valgte dere?

Jeg valgte barnekassen for 4 personer 5 middager. Så får vi se om vi justerer det etter hvert. Vi er 2 voksne og 3 barn, så jeg håper det holder. Gutten min har litt middagsnekt for tiden og mener at det er bedre å spise brødskiver når det ikke er en av favorittene hans til middag, så blir jo spennende å se hvordan han reagerer på de nye oppskriftene. Forhåpentligvis kommer han til å gi seg på det etter hvert, for jeg er ikke villig til å ha en unge som kun spiser grøt, pannekaker, taco og pizza til middag og kommer aldri til å forandre menyen slik at vi har disse tingene oftere enn vi har dem nå. Han spiser uansett mye frukt og grønt, så tror ikke han dør av å spise brødskiver til middag.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-15, 11:24   #9
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Adams matkasse

Vi har barnekassen til fire personer og vi er en familie på fem. Det KAN bli litt knapt, det er f.eks tre koteletter til fire presoner og vi er jo fem. Det kan også være litt lite grønnsaker. Så noen ganger ser vi på menyen og supplerer litt.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-15, 11:25   #10
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Adams matkasse

Vi har hatt barnekassen to ganger nå men neste gang blir det ekspresskassen. For vår del så blir barnekassen bare litt lite krydret ofte, smakløs. Så vi prøver heller de andre kassene nå.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-15, 11:31   #11
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.230
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Adams matkasse

Jeg tenkte også å veksle litt mellom kassene, hvis dette blir noe vi går for framover. Snuppa på 10 fikk være med å velge, så da ble det barnekassen denne gangen.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-15, 11:40   #12
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Adams matkasse

Vi har hatt Adams i 10 månader nå, og er fire personar. Ungane er 9 og 10 år gamle. Vi har nok mat, men det stemmer at mengden kjøtt av og til ser litt lite ut. Vi et mindre kjøtt enn det vi gjorde før, men samtidig innser vi at dette har vi godt av. Det er meir grønt på tallerkenen nå enn før.

Ungane likar maten, stort sett. Vi har ei med cøliaki - det har gått greitt å tilpasse til henne. Er det couscous f.eks, så koker eg litt ris til henne. Det gjer jo at tilbehør for oss andre blir meir. Som regel blir maten opp-eten, og alle er mette. No flyttar svogeren min inn og skal vere her nokre månader. Då må vi sjå over menyane og supplere med litt meir kjøtt. Tilbehør vil vere nok til ein vaksen til meiner eg.

Vi har originalkassen. Veldig fornøgd med at vi nå ha fisk to gonger i veka. Ver klar over at leveransen på mandagar ofte kjem seint, så du må enten lage noko anna på mandagar, eller "spare" ein middag frå veka før. Det gjer vi (sjekk utløpsdato).

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-15, 14:12   #13
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.082
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Adams matkasse

Vi er bare fire og har småspiste barn, så vi har i praksis middag til flere dager av det vi får. Fryser ned og bruker de ukene vi ikke har kasse (har annenhver uke). Det går overraskende greit å tilpasse til meg som ikke skal ha gluten, litt verre med svinekjøtt, men vi dytter det over på dager der jeg er borte. Vi har hatt ekspresskasse en uke og originalkasse en uke, og er i grunnen fornøyd med begge, synes det er lite forskjell, kanskje hakket mer grønnsaker i originalkassen. Får mange nye ideer og inspirasjon, og minstejenten på 2 har i løpet av kort tid spist torsk, biffkjøtt og kylling for første gang i "rein" form, så det har vært en suksess i så måte. Eldste er så sta at vi uansett ikke kan tilpasse middager til henne hver dag, men hun synes det er veldig spennende med kassen, så jeg håper hun blir lokket. Vi har annenhver uke nå, men kommer til å ta litt oftere de ukene det passer sånn. Veldig greit å kunne bytte kasse litt etter menyen den aktuelle uken!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-15, 14:55   #14
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.730
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Adams matkasse

Tusen takk for erfaringer! Vi får se om vi synes barnekassen blir for kjedelig, da kan vi jo skifte ut. Ellers har vi jo et par dager i uka vi kan velge hva vi vil spise selv og kan velge litt mer spennende ting.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-15, 21:56   #15
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.230
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Adams matkasse

Vi venter spent på levering i morgen. Jeg har ikke bil, så det å få både middag og frukt for hele uka på døra blir deilig. Det skulle visst være med en overraskelse fra Vennebyen også.

Typisk nok får vi ikke middagsbesøk denne uka (som jeg vet om, begge foreldrene mine er bortreist), men satser på å fryse litt unna også.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-15, 22:58   #16
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.495
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Adams matkasse

Enig i at det er lite grønnsaker, Sonja. Ene middagen besto av en HALV brokkoli på deling, til fire personer.. Sjelden det er mange store, gode grønnsaker i kassen, bare mye løk og vårløk.

Noen som vet om Godt Levert er bedre?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-15, 23:00   #17
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Adams matkasse

Kan vere enig i at ein del middagar har lite grønsaker. Eg syns Adams hadde meir grønsaker tidlegare.

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-15, 23:01   #18
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.623
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Adams matkasse

Her i byen har de nå kommet med en ny kasse. Lurer på om det var Trekassa den het. Det frister litt å prøve. Råvarer fra lokale steder.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-15, 23:25   #19
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adams matkasse

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Enig i at det er lite grønnsaker, Sonja. Ene middagen besto av en HALV brokkoli på deling, til fire personer.. Sjelden det er mange store, gode grønnsaker i kassen, bare mye løk og vårløk.

Noen som vet om Godt Levert er bedre?

Vi venter nå på første kasse med Godt Levert, og er spent på om det er bedre. Ryktene sier at det er det. Vi avbestilte etter første kassen fra Adam, ble skikkelig skuffet. Ikke bare var det lite grønnsaker, men det var dårlige grønnsaker også. Og så manglet det en ganske viktig ingrediens.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-15, 23:44   #20
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.485
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adams matkasse

Vi avbestilte Godt Levert etter en runde. Bedre og mer grønnsaker hos Adam, i tillegg forventet godt levert at du hadde mer sjæl. Og de oppskriftsheftene var helt krisedårlig skrevet. Nå er vi på kolonihagen. Får vår andre kasse i morgen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no