Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Begynt på julegaver nå?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-08, 19:03   #1
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.739
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Begynt på julegaver nå?

Ja, overskriften sier vel sitt, jeg lurer på om dere har begynt på julegavene for i år.
To julegaver er iorden så da er det bare å begynne å tenke ut og finne ut hva folket ønsker seg.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 19:08   #2
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Begynt på julegaver nå?

Jeg har ikke kjøpt noen enda, men vet hva jeg skal kjøpe til nesten alle, og da er mye gjort! Tenkte å begynne å handle litt snart, for å slippe det stresset i desember.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 19:09   #3
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Begynt på julegaver nå?

Samme her, tankearbeidet er unnagjort og da er mye i boks.

  Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 19:25   #4
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.128
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Begynt på julegaver nå?

Jul? Det er jo lenge til
Jeg har ikke kjøpt noen julegaver, ikke har jeg begynt å tenke på hva jeg skal kjøpe heller. Får se om jeg begynner å tenke på det når jeg er ferdig med foreldresamtalene mine.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 19:25   #5
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Begynt på julegaver nå?

Mye er i boks ja, men det er bare fordi hele slekta får ettårsbilde av minstemann.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 19:28   #6
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Begynt på julegaver nå?

Nei, og ikke har jeg tenkt på det heller. Jeg tenker hvert år at jeg skal begynne tidlig, men gjør jeg det? Neida.. Men endel skal få bilder av barna så det er egentlig bare å få fingeren ut å bestille dem.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 19:32   #7
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Begynt på julegaver nå?

Jeg har kjøpt endel på nett allerede. Jeg liker best å ha kjøpt de fleste julegavene før desember starter, da vil jeg helst bare ha de til kjernefamilien igjen (om ikke de også er unnagjort). I desember er det så travelt med alt annet, så gavene er det greit å være mest mulig ferdig med.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 19:36   #8
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Begynt på julegaver nå?

Sukk jeg tenker at jeg bør begynne nå, og jeg tenker som en gal - men tenåringsgutter (nevører) er evig vanskelige å finne på noe fornuftig til! Jeg greier liksom ikke helt å kjøpe noe de ikke vil ha heller, det går for mye penger i julen til å bytte ting som ikke blir brukt...

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 19:38   #9
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Begynt på julegaver nå?

Ja jeg har startet litt. Handler litt på nett og sånt. Gjør det mest for å fordele utgiftene.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 19:40   #10
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!
 
Lykketrollet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.481
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Begynt på julegaver nå?

Jeg er begynt.
Har kjøpt 4-5 julegaver hittil. Ganske herlig å være i gang.

Jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til noen, så tar det bare sånn etterhvert som jeg kommer over ting.
Oldeforeldre skal få kalender da, den er jeg i god gang med å lage.

__________________
Fire skatter født 05, 07, 11 og 16.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 20:13   #11
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Begynt på julegaver nå?

Skulle ønske jeg hadde begynt..

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 20:14   #12
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Begynt på julegaver nå?

Har kjøpt to

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 20:16   #13
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Begynt på julegaver nå?

Julegaver? Jepp. Det blir faktisk noen til noen utvalgte få, men det er ikke stressbetont, så de funderer jeg fortsatt på.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 20:22   #14
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Begynt på julegaver nå?

Jeg har kjøpt ett par gaver, prøver å være ferdig med de fleste pakkene før desember, da er det jo så mye annet som skjer. Skal på shoppingtur til Køben snart, og regner med å gjøre unna en god del da.

Ina er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 20:26   #15
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Begynt på julegaver nå?

Vi kjøpte noen treleker da vi var i Praha.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 20:27   #16
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.385
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Begynt på julegaver nå?

Har begynt med årets avtaler om å ikke kjøpe gaver til folk. Tror jaggu jeg ender opp med å ikke kjøpe gave til en eneste en. Eller jeg klarer vel ikke å la være å kjøpe noe til mannen og snuppene... Kanskje mamma og. Men jeg skulle helst ønske at fokuset KUN var på samvær, kos og deilig mat.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 20:32   #17
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Begynt på julegaver nå?

Jeg er godt i gang med julegavene. Er vel ferdig med omtrent halvparten.

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 20:37   #18
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Begynt på julegaver nå?

Straks ferdig. Og vi er mange.
HAr bare småtterier igjen. Straks ferdig med de fire barna her i huset , helt ferdig med eldstejenta, mangler en ting til neste jente , og litt til de to yngste gutta.
Men vet hva jeg skal kjøpe til alle som ikke er ferdige.

Har ringperm med alle mulige lister helt tilbake til 1991.
Her har jeg ALT. Julegaver hvert år med enkeltsum og totalsum, julekort som sendes med alle adresser, de fira barnas dåp, gaver, mat.
Sanger jeg har laget til diverse anledninger. Ja alt. Blir den borte, ja da sliter jeg

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 20:38   #19
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Begynt på julegaver nå?

Eg veit kva alle skal få, men har ikkje heilt kommen i gong med å laginga enno.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 20:40   #20
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.988
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Begynt på julegaver nå?

Ja, jeg har faktisk kjøpt to gaver allerede, men det blir ikke så mye juleshopping på meg før desember, for alle ungene + mann har bursdag i oktober og november, så jeg må sikre bursdagsgaver først.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no