Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva lurer du på i dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-20, 19:59   #141
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg hadde så inderlig håpa på at de tok opp hvem som er faren til Prins Harry...



Spør du meg, så har Harry alltid vært kliss lik James Hew-hva han nå heter.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 05-12-20, 20:13   #142
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Enig!

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 06-12-20, 00:03   #143
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.680
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Hvorfor har sangkor i amerikanske filmer utkledd som de kommer fra 1800 tallet når de synger julesanger?
Bill. mrk. sett mange julefilmer i det siste

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 06-12-20, 00:06   #144
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg lurer på hva VG mener når de snakker om en skandale i det britiske kongehuset som ble for drøy for The Crown? (Har ikke abo)

Gådd, nå så jeg artikkelen i VG, jeg også. Og ble dødsnysgjerrig!

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 06-12-20, 05:54   #145
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.494
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Gådd, nå så jeg artikkelen i VG, jeg også. Og ble dødsnysgjerrig!

Jeg også.
. Men det er jo derfor de gjør det..

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 06-12-20, 08:47   #146
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

No, I'm not, sier James Hewitt:
https://www.marieclaire.co.uk/news/c...eal-dad-484220

Tipper det er det VG skriver om, Google ga meg fullt av treff som det over.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 06-12-20, 09:21   #147
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg lurer på hva VG mener når de snakker om en skandale i det britiske kongehuset som ble for drøy for The Crown? (Har ikke abo)

Det var om den tlfsamtalen mellom Charles og Camilla som ble lekket der han sa noe om at han kunne tenkt seg å bo inni buksene hennes, som en tampong eller noe.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 06-12-20, 09:22   #148
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

No, I'm not, sier James Hewitt:
https://www.marieclaire.co.uk/news/c...eal-dad-484220

Tipper det er det VG skriver om, Google ga meg fullt av treff som det over.

Men dette er jo ingen nyhet, det er laget tv om dette før. Jeg minnes et eller annet program for noen år siden der Hewitt ble intervjuet (hah, det rimte nesten!!) i en bar(?) i Spania(?) eller noe. Og der sa han at han ikke er faren. Han får sikkert ikke lov til å si det.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 06-12-20, 09:57   #149
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Enig!

Hvis du googler «who does prince Harry look like?» vil du få opp en haug bilder hvor man ser at han er minst like mye lik bestefar prince Phillip og familien til Diana.

Sånn når man havner på google.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 06-12-20, 11:49   #150
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Jeg lurer på hvorfor den som oppfant babyer tenkte at det var en god idé at de har et enormt søvnbehov kombinert med fullstendig manglende evne til å skjønne hvor deilig, vakkert, nydelig og rett og slett magisk det er å sove.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 07-12-20, 11:40   #151
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

I dag lurer jeg på hvilken akevitt som kom best ut i VG sin test (ikke +abonnent).

Anyone?

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 07-12-20 kl 13:30.
My er ikke aktiv  
Gammel 07-12-20, 13:26   #152
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.494
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Mens jeg lurer på noe som slett ingen kan svare på, men det ER det jeg lurer på i dag likevel.

Jeg mistet jo for snart to uker siden en tung sak på foten mens vi bygget flatpakket seng til mellomste. Legevakta sa at neglen som var løsnet bak men sitter på sidene kom til å falle av i løpet av et par dager.

Vel, som sagt er det gått et par UKER nå snart. Og neglen sitter der den. Den plager meg ikke, for det første ar jeg fortsatt plaster på tåen uansett, den vesker så smått, men minimalt nå siste døgn, go for det andre så SITTER den jo fast på sidene, så den er jo bare der, den stigger ikke opp på noe vs eller frestår løs, annet enn at den ikke er fast i bakkant.

Derved surrer tankene mine med hvordan dette bil fortone seg etterhvert som den nye sakte vokser ut, og om denne noen gang faller av av seg selv, elelr om jeg må få den fjernet.

Hvilket ikke er et reelt FP spørsmpål, for ingen kan vel svare på det, men det ER det jeg lurer på, faktisk tenker uforholdsmessig mye på. (sier vel sitt om hvor kjedelig livet er kanskje. Eller at jeg fortrenger andre ting )

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 07-12-20, 13:31   #153
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Min erfaring er at døde negler sitter der til den nye under er klar, så faller de av helt av seg selv.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 07-12-20, 13:56   #154
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Den tiden mannen sparket fotball satt den gamle neglen gjerne på både uker og måneder, helt til den nye under hadde kommet langt på vei.
Egentlig ganske kjekt, da har en litt beskyttelse for den tynne huden under.

Bokormen er ikke aktiv  
Gammel 07-12-20, 13:56   #155
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.494
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Det ville jo være finfint egentlig

Sånn en gang til sommeren eller noe sånt (ikke stortånegl, så det er ikke så mange mm med negl som skal vokse ut, men litt er det jo og de vokser sakte)

Mannen spiller også fotball og det hender negler løsner da ja, men ikke helt på den måten jeg har "mistet" denne, så det er ikke direkte erfaring i hus på sånt. Men hans også pleier sitte på en stund, og beskyttelse av den skjre huden høres finfint ut

Legevakta mente jeg kunne gå rilen fotpleier og få den fjernet om de nikke falt av av seg selv, sånn om den ble irriterende og hang seg opp i sokker etc, men det gjør den jo ikke, den ligger der pent på plass egentlig. Men den vokser jo ikke fremover på samme måten som de andre da antar jeg

Mye man kan tenke på

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 07-12-20, 17:37   #156
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.163
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Jeg klemte tommelen i en bildør en gang, men det ble bare et bittelite sår nederst i neglebåndet. Men etter en stund ble det tydelig at det var væske under neglen, og den løsnet gradvis til den til slutt hang i tynn tråd, bokstavelig talt. Hvor lang tid det tok husker jeg ikke, men det var nok dager eller uker. Men da var det ingen ny negl under. Den vokste sakte fram i løpet av noen måneder.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 07-12-20, 17:39   #157
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.163
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Jeg trodde forøvrig at den nye neglen ville vokse nedenfra og opp, men den vokste ut fra huden som var under den gamle neglen.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 09-12-20, 20:50   #158
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Jeg lurer på hvorfor det bare finnes så store pakker med stangselleri. Jeg trenger bare to stenger til bolognesesausen, og i pakken er det to DIGRE planter, med mange stilker på hver, og mesteparten er jo til overs og bare ligger der og tar opp plass, uten at jeg vet hva jeg skal bruke alt sammen til. Hvor mye stangselleri bruker folk egentlig i hverdagen?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 09-12-20, 21:02   #159
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg lurer på hvorfor det bare finnes så store pakker med stangselleri. Jeg trenger bare to stenger til bolognesesausen, og i pakken er det to DIGRE planter, med mange stilker på hver, og mesteparten er jo til overs og bare ligger der og tar opp plass, uten at jeg vet hva jeg skal bruke alt sammen til. Hvor mye stangselleri bruker folk egentlig i hverdagen?

Dette lurer jeg på også. Og det samme gjelder for vårløk. Og hodekål. Vi spiser mye hodekål i denne familien, og har likevel ekstreme mengder til overs hele tiden. Burde spist hodekål til alle måltider.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 09-12-20, 22:02   #160
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg lurer på hvorfor det bare finnes så store pakker med stangselleri. Jeg trenger bare to stenger til bolognesesausen, og i pakken er det to DIGRE planter, med mange stilker på hver, og mesteparten er jo til overs og bare ligger der og tar opp plass, uten at jeg vet hva jeg skal bruke alt sammen til. Hvor mye stangselleri bruker folk egentlig i hverdagen?

Fordi du skal koke kjøtt og grønnsaks kraft på resten

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no