Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ting som irriterer, vol III

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-07-17, 11:37   #701
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.399
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Jeg har spurt absolutt alle jeg kjenner og et par i oppgangen jeg ikke kjenner.

Jeg vet da søren hva vi gjør, men toget vårt går om mindre enn seks timer så det bør ordne seg snart.

Kan noen på fp hjelpe deg?

Jeg er kattepasser i to uker fra i dag, blitt fast passer.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 18-07-17, 11:38   #702
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.399
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

I dag har jeg bestemt meg for at jeg skal prøve å være positiv.

Du er heldig som har ferie så lenge. Jeg hadde blitt glad av å ha mye fri.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 18-07-17, 11:47   #703
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.867
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Du er heldig som har ferie så lenge. Jeg hadde blitt glad av å ha mye fri.

I år synes jeg ferien er gørr og alt for lang. Vi har så og si ingen planer, og lommeboka er ganske tom. Mannen fikk jo jobb før jul etter over to år som arbeidsledig, så han har ikke mye fri. Ungene kjeder seg, og jeg er enda mer kjedelig. Hadde det ikke vært for hunden hadde jeg vel knapt gått ut.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 18-07-17, 11:54   #704
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Jeg trekker tilbake mitt skryt av Vestlandsværet. En ting er at det funker bra til sightseeing, men det er jo ikke nå jeg skal ha sommer. Det har jeg hatt, og skal ha mer av senere. En hel sommer med sånt vær hadde gjort meg temmelig miserabel, kjenner jeg

Da skulle du vært her Vi har til og med slått Bergen hva nedbør angår.
Alle rekorder er slått i forhold til kulde og regn både i juni og juli.
Jeg klager aldri på været men nå tar depresjonen meg snart. Meldt bra vær fra i morgen.

Vi skulle ha to hele uker i sol og varme. En kjærkommen ferie etter svært tøffe tak, men den ble kort gitt. Ferien ble ødelagt pga sykdom og uheldige omstendigheter allerede etter to dgr. Prøvde i noen dager å se an, og å gjøre det beste ut av det. Humøret reddet oss. Men det endte med at vi rømte hjem over ei uke før tiden. Vedkommende er ikke bra og jeg er totalt utladet. Tenåringsdatter er bare så utrolig. Makan til positiv. Verre med meg. Hadde været vært litt bedre så skulle jeg ikke klagd. Kan ha det supert hjemme også.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv  
Gammel 18-07-17, 12:12   #705
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.399
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

I år synes jeg ferien er gørr og alt for lang. Vi har så og si ingen planer, og lommeboka er ganske tom. Mannen fikk jo jobb før jul etter over to år som arbeidsledig, så han har ikke mye fri. Ungene kjeder seg, og jeg er enda mer kjedelig. Hadde det ikke vært for hunden hadde jeg vel knapt gått ut.

Kan dere ta dagsturer og slike ting som ikke trenger å koste så mye? Det skal vi de neste to ukene. På planen står fiske, strand, sove i telt, gå på selvplukk av bringebær mm.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 18-07-17, 13:07   #706
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

En ting til vedr været. Sjekker storm, yr og alskens andre vær"greier"
Tenker dra til Østlandet neste uke for å få oppleve litt varme. Men en melder på langtidsvarsel knallvær, og en annen melder regn og atter regn. Er vel litt tidlig for å få vite sikkert men de er da aldri enige
Sånn var godt å få det ut.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv  
Gammel 18-07-17, 13:09   #707
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

I dag irriterer jeg meg over at 18-åringen overtalte oss til å droppe Spania i sommer, og heller oppleve noe annet. Jeg bli sprø(!!!) av været, Bergen om sommeren dekker ikke mitt solbehov.
Jeg er så utrolig glad for at jeg og mannen skal på egotur til en gresk øy om noen uker, selv om det gnager litt i samvittigheten at fjortisen drar alene på Norway Cup.

007 er ikke aktiv  
Gammel 18-07-17, 13:16   #708
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.899
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Michelle, her.

En ting til vedr været. Sjekker storm, yr og alskens andre vær"greier"
Tenker dra til Østlandet neste uke for å få oppleve litt varme. Men en melder på langtidsvarsel knallvær, og en annen melder regn og atter regn. Er vel litt tidlig for å få vite sikkert men de er da aldri enige
Sånn var godt å få det ut.

I know!!

Frk_Fryd er ikke aktiv  
Gammel 18-07-17, 13:46   #709
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

I dag irriterer jeg meg over at 18-åringen overtalte oss til å droppe Spania i sommer, og heller oppleve noe annet. Jeg bli sprø(!!!) av været, Bergen om sommeren dekker ikke mitt solbehov.
Jeg er så utrolig glad for at jeg og mannen skal på egotur til en gresk øy om noen uker, selv om det gnager litt i samvittigheten at fjortisen drar alene på Norway Cup.

Da har du jo noe å se frem til Sol og varme om noen få uker.

Vi trodde vi skulle få igjen noe på forsikringen, men nei. Til og med den vi var i kontakt med på forsikringselskapet regnet med det.
Dette til tross for god dokumentasjon fra ymse hold og leger. Hadde den syke lagt seg ned og vært dopet så hadde vi fått det. "Sengeleie" er et viktig kriterie. Men smertene var så store at å ligge var håpløst. Og å ligge var det verste for den type skade han hadde. Dette støttet legene oss i da vi kom hjem. Men legen på stedet ville dope han ned, og anbefalte han å ligge i noen dgr i strekk. Med den madrassen og forholdene der så gikk det bare ikke. Vi måtte til og med betale full returbillett som var steindyr. Fikk ikke igjen på den "gamle" returbillettene. Fikk refundert littegrann fra der vi leide.
Hadde vi fått igjen slik vi trodde så hadde vi rømt til sol og varme.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv  
Gammel 18-07-17, 13:46   #710
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.714
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Vi er på Østlandet ( Hedmark) og her på hytta har vi vært en drøy uke og hatt 1 dag med bra vær. I tillegg skal vi Trøndelag og det er ikke kjent for fint vær.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 18-07-17, 13:51   #711
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Vi er på Østlandet ( Hedmark) og her på hytta har vi vært en drøy uke og hatt 1 dag med bra vær. I tillegg skal vi Trøndelag og det er ikke kjent for fint vær.

Det siste kjenner jeg godt til men nå er det faktisk meldt flott vær fremover. http://www.adressa.no/vaeret/2017/07...g-15032367.ece

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.


Sist redigert av Michelle : 18-07-17 kl 14:37.
Michelle er ikke aktiv  
Gammel 18-07-17, 14:10   #712
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.819
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Jeg har tatt på shorts idag. På Vestlandet. Det burde kanskje ligge i"hva har gjort deg glad"-tråden.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 18-07-17, 14:31   #713
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Jeg har tatt på shorts idag. På Vestlandet. Det burde kanskje ligge i"hva har gjort deg glad"-tråden.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv  
Gammel 18-07-17, 15:29   #714
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.714
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Michelle, her.

Det siste kjenner jeg godt til men nå er det faktisk meldt flott vær fremover. http://www.adressa.no/vaeret/2017/07...g-15032367.ece

Jeg tror det ikke før jeg ser det.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 18-07-17, 15:38   #715
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Jeg tror det ikke før jeg ser det.

Det er helt sant Optimismen er tilbake Går ikke an å bo her uten å være det.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv  
Gammel 18-07-17, 15:38   #716
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.890
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Her er det meldt at sommeren blir i morgen. Da skal jeg ta fri. Det ser ut til at det blir den eneste sommerdagen i år. Helt tragisk. Heldigvis har jeg tre uker i Spania å se frem til - ellers hadde jeg klikka

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 18-07-17, 15:46   #717
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.399
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Her er det meldt at sommeren blir i morgen. Da skal jeg ta fri. Det ser ut til at det blir den eneste sommerdagen i år. Helt tragisk. Heldigvis har jeg tre uker i Spania å se frem til - ellers hadde jeg klikka

Er det ikke varmt i dag, da?

Jeg er fortsatt på jobb men ser ut over nydelig blå sjø, blå himmel og sol. Sjåførene som har vært her går i shorts og sier at det er nydelig ute.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 18-07-17, 16:03   #718
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Akkurat nå er jeg overraskende irritert over all klagingen på sommerværet. Her på 70 grader nord (mot vest) regner det, er tåke og forsommeren har vært så kald at kleggen ikke har kommet fram ennå. I min bok er det et pluss. Gud å glad jeg er for å ikke være i sydenland med valget mellom bråkete aircondition og usovelig varme om natta. :dukker:

Strå er ikke aktiv  
Gammel 18-07-17, 16:44   #719
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Akkurat nå er jeg overraskende irritert over all klagingen på sommerværet. Her på 70 grader nord (mot vest) regner det, er tåke og forsommeren har vært så kald at kleggen ikke har kommet fram ennå. I min bok er det et pluss. Gud å glad jeg er for å ikke være i sydenland med valget mellom bråkete aircondition og usovelig varme om natta. :dukker:

Jeg lever også greit med litt guffent vær. Jeg har ikke ferie før til helga, og for barna sin del håper jeg det blir litt greit vær. Særlig siden vi skal uti havgapet. Men nei takk til hetebølge.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 18-07-17, 17:01   #720
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.607
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Er vanligvis ikke så voldsomt værsyk, men synes ti grader og pissregn omtrent hele sommeren allikevel er litt deprimerende. Håper på litt bedre vær nå i morgen. Da kjører vi til oslo.

vixen er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no