Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Enda et desperat rop om kjolehjelp!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-06-10, 06:53   #61
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.949
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Enda et desperat rop om kjolehjelp!

Wow, den var kjempefin, og du kledde den godt!

Men for et navn, da. Holy clothing?

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 07:25   #62
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda et desperat rop om kjolehjelp!

Ja, jeg fatter og begriper ikke hvordan jeg fant fram til den nettsiden! Jeg fant den i fjor vår, men kjøpte ikke noe da. Men de skal ha for god service - jeg bestilte på nett torsdag kveld, og mandag var pakken på døra - etter å ha reist helt fra India!

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 08:07   #63
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.794
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enda et desperat rop om kjolehjelp!

Hvordan er den i størrelsen- jeg fant ut at de har den i lilla (Hvilken størrelse tror du jeg som bruker 48 oventil trenger ?)
-Og tror du den blir for lang til meg på 159 ?
-Og hva betalte du totalt inkl. frakt ?

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 09:27   #64
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.063
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enda et desperat rop om kjolehjelp!

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Ja, jeg fatter og begriper ikke hvordan jeg fant fram til den nettsiden! Jeg fant den i fjor vår, men kjøpte ikke noe da. Men de skal ha for god service - jeg bestilte på nett torsdag kveld, og mandag var pakken på døra - etter å ha reist helt fra India!

Wow, det var kjapt. Må være fordi den er hellig. Deilig å ha det på plass, gleder meg til å se deg i den "live"!

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 09:33   #65
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.787
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda et desperat rop om kjolehjelp!

Æsj, jeg rakk ikke å se deg i den. Men kjolen ser veldig fin ut og jeg kan tenke meg at den kler deg veldig godt.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 19:41   #66
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.794
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enda et desperat rop om kjolehjelp!

Acsa??

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 08:19   #67
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda et desperat rop om kjolehjelp!

Beklager, gnuri, jeg er på seminar!

Skal vi se, jeg bruker (tror jeg) en liten 50 oventil og en stor 50 nedentil, og jeg bestilte den i 2XL. Da sitter den ganske perfekt, dvs. jeg kunne ikke hatt den verken større eller mindre. Var jeg slankere i livet kunne jeg trukket den mer tilbake med bak-knytte-beltet. Så vanlig XL, kanskje?

Jeg er 1,65 og den rekker til ankelen hos meg, så det kan hende du må enten sy den opp litt eller bruke høye hæler.

Jeg betalte i underkant av 300 kroner inkl frakt. ( )

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 08:36   #68
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.794
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enda et desperat rop om kjolehjelp!

wow- det var billig! Faktisk så billig at det kan være verdt å sy den litt opp- selv om jeg slett ikke kan sy. Så at de har noen litt kortere versjoner, men den jeg likte hadde de bare igjen i 3 xl- og det blir alt for stort, dessverre.

Tusen takk for svar

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 22:55   #69
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.399
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Enda et desperat rop om kjolehjelp!

Så fin kjole! Jeg rakk ikke å se bildet av deg i den, men jeg kan se for meg at den må være bra til deg. Da er du klar for fest!

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 23:03   #70
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.063
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enda et desperat rop om kjolehjelp!

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Så fin kjole! Jeg rakk ikke å se bildet av deg i den, men jeg kan se for meg at den må være bra til deg. Da er du klar for fest!

Veldig fin var den, og veldig Acsa! Perfekt valg.

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no