Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Lure løsninger i huset

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-07-10, 20:52   #21
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.600
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lure løsninger i huset

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Om man har plass til det og mulighet til det: gjesterom med alltid oppredd seng.

Med barn på 1 og 4 år hadde jeg nok ikke planlagt for når de blir tenåringer allerede nå. Behovene kommer til å endre seg mye innen den tid, og dere kommer sikkert til å gjøre endringer på huset i løpet av de neste 15 årene også. LAg huset som passer dere NÅ og ikke om 15 år!

Forresten er det lurt å ha alle soverom på ett plan, men det har du allerede tenkt på?

Hehe, jada, litt framsynt er det, men det er nok noen år til renoveringsprosjektet vårt er ferdig og disse jentene vokser så sabla fort.

Alle soverommene er tenkt oppe, ja. Dvs. lekerommet vil være nede i hovedetasjen og gjesterommet oppe i første omgang, og så vil lekerommet bli gjesterom og gjesterommet oppe bli soverom til et av jentene når de ønsker hvert sitt rom. Ble det forståelig?

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 20:54   #22
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.600
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lure løsninger i huset

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Teknisk rom!

Hva har du der? Jeg kan tenke meg sikringsskap, sentralstyring til varme/vann. Eh, ja, hva mer? Det huset vi har i dag er ikke særlig teknisk.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 20:59   #23
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lure løsninger i huset

På vårt tekniske rom så har vi:

Sikringsskap
Koblingsskap/patcheskap (data/tele/telefon kommer inn her og fordeles videre rundt i huset til kontakter) - her har vi også modem, server og trådløs router osv.
Sentralstøvsuger (bråker mye)
Varmtvannstank m/kjel til vannbåren varme
Vannbåren varme-systemet
Balansert ventilasjonssystemet (bråker mye)
Inspeksjonsluke for rør-i-rør-systemet

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 21:00   #24
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.198
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lure løsninger i huset

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

På vårt tekniske rom så har vi:

Sikringsskap
Koblingsskap/patcheskap (data/tele/telefon kommer inn her og fordeles videre rundt i huset til kontakter) - her har vi også modem, server og trådløs router osv.
Sentralstøvsuger (bråker mye)
Varmtvannstank m/kjel til vannbåren varme
Vannbåren varme-systemet
Balansert ventilasjonssystemet (bråker mye)
Inspeksjonsluke for rør-i-rør-systemet

Jupp, vi også, og det er gull. I tillegg er det ypperlig for oppbevaring av kofferter og bager.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 21:02   #25
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.600
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lure løsninger i huset

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

På vårt tekniske rom så har vi:

Sikringsskap
Koblingsskap/patcheskap (data/tele/telefon kommer inn her og fordeles videre rundt i huset til kontakter) - her har vi også modem, server og trådløs router osv.
Sentralstøvsuger (bråker mye)
Varmtvannstank m/kjel til vannbåren varme
Vannbåren varme-systemet
Balansert ventilasjonssystemet (bråker mye)
Inspeksjonsluke for rør-i-rør-systemet

Takk for spesifikasjon! Ingen betenkeligheter med å ha vann og data/strøm sammen, altså?

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 21:33   #26
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lure løsninger i huset

Oppbevaring i knevegger og under trapp.
Her har vi ganske åpen løsning mellom kjøkken og stue.
Vi har åpen trapp opp til hems pga lys, og lukket trapp ned til sokkel for å få oppbevaring under, og for å unngå støv.

Dusjkabinett på vaskerommet har vært gull verdt her siden vi har hund som trenger en vask etter turer innimellom.

Vi har stekovn med micro og en vanlig stekovn. I stedet for å kun ha micro. Veldig praktisk når vi har besøk og skal lage flere ting på en gang.

Soverommene er samlet i sokkelen. Kjølig og deilig på sommeren.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 21:53   #27
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lure løsninger i huset

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.


Soverommene er samlet i sokkelen. Kjølig og deilig på sommeren.

Sant nok. Men et vennepar av oss har nylig fått beskjed om at barn ikke bør sove i sokkel. De hadde bedt en rådgiver fra kommunen om å gjøre fukt- og muggsoppmålinger i huset, da ett av barna har fått astma. Og selv om det ikke var farlig muggsopp i huset, ble det informert om at det på generell basis frarådes å ha barnesoverom i sokkeletasjer på grunn av uheldige gasser. Jeg fikk ikke spesifisert det mer konkret, for jeg fikk informasjonen om dette i en telefonsamtale, men jeg vet at det er relativt lave radon-målinger her i området. De ble i alle fall overbevist, og er nå i gang med stortstilt utbygging for å få to ekstra soverom i første etasje, til tross for at de har rikelig med plass i sokkelteasjen. Så det kan jo være noe å tenke på.
I stedet kan det kanskje være greit å ha soverom på nordsida av huset? Vi merker i alle fall at det er mye svalere på de nordvendte soverommene.

I det siste har jeg for øvrig begynt å tenke på om vi likevel skal satse på badekar på nytt bad (når det nå iverksettes), men sikre en ordning der badekaret lett kan tas ut og at vi da har et funksjonelt dusjhjørne.

Jeg ville for øvrig ha alle nødvendige rom på ett plan (stue, kjøkken, soverom og bad) og eventuelt en trapp som er såpass stor at det lar seg gjøre å montere trappeheis, i tilfelle trappegange skulle bli vanskelig av en eller annen grunn.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 23:06   #28
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lure løsninger i huset

Opprinnelig lagt inn av Frilja, her.

Sentralstøvsuger har vi snakket om, ja. Og sånn smuleluke høres fint ut. Helst vil jeg ha en løsning hvor jeg slipper å støvsuge i det hele tatt, men det blir vel verre?

Vi har katt, ja. Hva slags katteluke har dere? Sånn med chip?

Vi har en katteluke som er helt enkel, kan stenges fra innsiden. Den var der allerde da vi kjøpte kåken. Men hadde det vært opp til Amimannen, hadde den glatt blitt byttet ut med chipvarianten. Han er gadgetfreak så det holder.
Det greier seg med en enkel luke, altså. Katter er så territoriale at jeg tror neppe noen andre enn vår katt nærmer seg den.

Smulelister på strategiske steder høres veldig bra ut.

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 23:21   #29
Tusenogtredve
Klar til innsats
 
Tusenogtredve sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 579
Tusenogtredve er populærTusenogtredve er populærTusenogtredve er populær
Standard

Sv: Lure løsninger i huset

Når det gjelder sentralstøvsuger, så savner jeg et skap hvor slangen kan henges opp i tilknytning til uttaket vi bruker mest. Vi må som oftest dra fram støvsugeren daglig, og det hadde vært innmari greit å bare åpnet ei skapdør, fisket ut slangen, støvsugd for så å henge opp slangen og lukke døra. Hos oss blir slangen bare liggende på gulvet ved uttaket, for vi gidder ikke å bære den på plass hver eneste gang vi har brukt den.

__________________
- 1030 -
Lillebror (juli 11), Minstesøster (juli 11), Lillesøster (aug 08) og Storesøster (aug 05)
Tusenogtredve er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 23:21   #30
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lure løsninger i huset

Opprinnelig lagt inn av Frilja, her.

Takk for spesifikasjon! Ingen betenkeligheter med å ha vann og data/strøm sammen, altså?

Data/strøm er høyt oppe på veggen og det er membran på gulvet i tillegg til sluk.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 23:55   #31
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lure løsninger i huset

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Vi har en katteluke som er helt enkel, kan stenges fra innsiden. Den var der allerde da vi kjøpte kåken. Men hadde det vært opp til Amimannen, hadde den glatt blitt byttet ut med chipvarianten. Han er gadgetfreak så det holder.
Det greier seg med en enkel luke, altså. Katter er så territoriale at jeg tror neppe noen andre enn vår katt nærmer seg den.

Smulelister på strategiske steder høres veldig bra ut.

Vi har heller ikke katteluke med chipvariant, men angrer på at vi ikke kjøpte det. Vår katt har minst to kattevenner som kommer inn katteluka hennes. Nå har vi det slik at katta vår bare kan gå ut av luka når vi er hjemme, men om vi er borte en helg kan hun gå både ut og inn, og da er det veldig upraktisk at flere katter kan gå inn i gangen og spise av hennes mat.
Anbefaler forøvrig å ha katteluka i en yttergang e.l. hvor man kan lukke døra til rommet, slik at katta f.eks ikke drar mus inn i hele huset.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-10, 00:30   #32
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lure løsninger i huset

Opprinnelig lagt inn av Smoothie, her.

Vi har heller ikke katteluke med chipvariant, men angrer på at vi ikke kjøpte det. Vår katt har minst to kattevenner som kommer inn katteluka hennes. Nå har vi det slik at katta vår bare kan gå ut av luka når vi er hjemme, men om vi er borte en helg kan hun gå både ut og inn, og da er det veldig upraktisk at flere katter kan gå inn i gangen og spise av hennes mat.
Anbefaler forøvrig å ha katteluka i en yttergang e.l. hvor man kan lukke døra til rommet, slik at katta f.eks ikke drar mus inn i hele huset.

Sier du det, altså.
Kanskje jeg skal innfri Amimannens gadgetønske igjen, da. (Vi har en elektronisk duppeditt til ethvert formål her i huset. )
Og mus ja, det har vi fått i frokostgave allerede.

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-10, 01:01   #33
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lure løsninger i huset

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Sier du det, altså.
Kanskje jeg skal innfri Amimannens gadgetønske igjen, da. (Vi har en elektronisk duppeditt til ethvert formål her i huset. )
Og mus ja, det har vi fått i frokostgave allerede.

Vet jo ikke hvor vanlig det er å dra kattevenner inn da. Men før vår katt dro inn sine første mus i vår, var luka åpen begge veier til vanlig, og da kunne vi plutselig stirre i øynene på en fremmed katt når vi sto opp på morgenen.
Da vi skulle reise bort sist helg, kom vi etter to minutter på noe vi hadde glemt, og måtte snu. Når bilen vår stoppet i avkjøringa kom nabokatta pilende ut av katteluka vår. Så når vi er borte er det tydeligvis fort katteparty i gangen vår!

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-10, 01:20   #34
Eni
tøff som havregrøt
 
Eni sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: oppi nord
Innlegg: 337
Eni er litt kulEni er litt kul
Standard

Sv: Lure løsninger i huset

Her er det også støtt og stadig kattefest. Og det til tross for at vi har magnetluke. Men feilen er jo at luka ikke står helt riktig i. Så når pusen vår går inn, smekker ikke luka helt i, sånn at andre katter kommer seg inn. Var ingen problem med den forrige katta vår; ho freste og jaga vekk beilerne... men den katta vi har nå ligger bare gørrlat og kikker på at andre katter kommer inn og spiser maten hennes...

Hadde vært smart med katteluke et sted, hvor man kunne lukke døra innfor, sånn at man slipper å finne musekadaver og fuglefjær overalt inne *urk*

__________________
1998 2001 2007
Eni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-10, 02:26   #35
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lure løsninger i huset

Smulelist, ja. Jeg kunne tenkt meg en hybelkaninlist i hvert rom, så kunne jeg moppet i stedet for å støvsuge.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-10, 12:45   #36
Arktis
Har kontroll
 
Arktis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
Innlegg: 550
Arktis er populærArktis er populærArktis er populær
Standard

Sv: Lure løsninger i huset

Nå har jeg ikke pusset opp selv men nettopp kjøpt et rimelig nytt hus, og det jeg er mest fornøyd med er at det er store soverom (2 på 14 kvm, ett på 12 og ett på 8) og at det er oppbevaringsplasser "overalt" (i knevegger og under trapp, i tillegg til vanlige boder) i stedet for kaldloft. Mye mer praktisk for meg som er alene å dra julepynten fram fra ett kott enn et loft. Det med store soverom er ikke så viktig når barna er små men syns det er veldig fint når de blir større og oppholder seg mer der.
Syns det er lurt av dere å tenke på at barna blir større og at dere får 2 tenåringsjenter samtidig Spesielt med tanke på bad, det blir jo neppe byttet ut igjen de nærmeste årene så da må det jo tenkes på nå.

Det jeg er mest misfornøyd med er at det ikke er eget vaskerom, men det er et rimelig stort bad her og der er det laget en diger benk som vaskemaskinen, tørketrommelen og skittentøyskurven kan stå under, og man kan stå ved den å brette klær. Over er det to store skap man kan ha vaskemidler ol.

I forbindelse med yttergangen har jeg en ekstra "kles-gang", jeg hadde klart meg fint uten men ser jo at den er kjempepraktisk for de med små barn. I forbindelse med den er det også et digert kott, der varmvannstanken står, og det er hyller og rikelig plass til oppbevaring av sko og klær.

__________________
Gutt 95
Arktis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-10, 13:21   #37
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lure løsninger i huset

Opprinnelig lagt inn av Arktis, her.

I forbindelse med yttergangen har jeg en ekstra "kles-gang", jeg hadde klart meg fint uten men ser jo at den er kjempepraktisk for de med små barn. I forbindelse med den er det også et digert kott, der varmvannstanken står, og det er hyller og rikelig plass til oppbevaring av sko og klær.

Jeg skulle veldig gjerne hatt noe lignende! Vi har en liten, smal gang, og det blir kaotisk der med en gang. Et kleskott for oppbevaring av yttertøy og sko hadde vært utrolig praktisk.
En annen praktisk ting, skjønt det på ingen måte hadde vært avgjørende, hadde vært nær utgang til hage/veranda fra kjøkkenet. Jeg skulle gjerne hatt en enklere vei fra kjøkkenet og ut til spisestedet i hagen.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-10, 15:34   #38
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.626
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lure løsninger i huset

Jeg vil også ha smulelist på kjøkkenet
Så ufattelig lurt det høres ut!

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-10, 17:01   #39
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lure løsninger i huset

Alle soverom til familien i samme etasje er noe jeg liker godt med huset vårt. Gjesterommet er i en annen etasje, men det gjør ikke noe.

Gjennomlys i stue og kjøkken er fint.

Boder og oppbevaring er et must!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-10, 17:01   #40
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lure løsninger i huset

Åja, smulelist både her og der er eneste grunn til at jeg ønsker meg sentralstøvsuger, sånn ellers er det jo bare tusen meter slange noe kan sette seg fast i...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no