Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Kul tekanne - og funksjonell

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-08, 20:40   #1
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kul tekanne - og funksjonell

Jeg er ute etter ny tekanne, siden jeg har knust den jeg hadde fra Bodum.

Bodum Assam. Den funket fint, men ikke optimalt til å lage bare litt te. Siden filteret har tette kanter nederst, så må det en viss mengde te (og vann) til for å få full effekt.

Har dere tips til en ny?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 20:47   #2
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.841
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kul tekanne - og funksjonell

Jeg har en fra Menu. Liker godt designet og funksjonaliteten på den, men den er heller ikke egnet for å lage en kopp...

Ikke denne jeg har, men stilig var den


Denne har jeg :


Sist redigert av løve70 : 13-01-08 kl 21:52. Årsak: La til bilder
løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 20:48   #3
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul tekanne - og funksjonell

Jeg liker en fra Bomann som ser ganske lik ut, men som faktisk er tetrakter. Lager supergod te. Er bare en ledning til å putte i bak i tillegg, og litt annet system på kolben i midten. Og den holder seg varm når jeg putter i ledningen igjen etter jeg har sjenket.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 20:49   #4
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kul tekanne - og funksjonell

Eva Solo sin, men samme problemet hvis du skal lage lite te...

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 21:01   #5
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul tekanne - og funksjonell



Her er den jeg mener. Jeg har kjøpt flere på Netthandel tidligere. Har gitt bort i gaver også. Den er kanskje ikke den mest trendy, men supergod te lager den enten du lager mye eller lite. Den trakter den på en måte, og i tillegg holder den varm så lenge du putter i ledningen igjen. For å lage ny porsjon te så må den nullstilles ved å være ute av kontakten i ca. 15 minutter mener jeg å huske. Ei kanne holder til 4 store kopper.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no