Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

"Nakenbilde" av seg selv på soverommet?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-07, 11:26   #21
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet??

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.


Bildene til Cilen var derimot veldig fine.

Takk..

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 11:27   #22
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet??

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.



Men på soverommet? Hvor ofte har man gjester med inn dit liksom? Tror jeg ville blitt pinlig berørt om noen hadde forvillet seg inn i mitt kaotiske soverom.

He-he, jeg også, for der er det fullstendig texas, men det hender jo at noen får en omvisning i leiligheten. Dessuten har vi våre foreldre som barnevakt, og babysenga står på soverommet vårt. :ser for seg svigermors reaksjon på nakenbildet:

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 11:29   #23
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet??

Bildene som mannen fikk står i et sånnt lite album, så det er bare å klappe igjen og legge ned. Dessuten er jeg ikke helt naken.

Jeg slenger meg for øvrig med i gjengen til de som heller hadde blitt pinlig berørt av at noen hadde forvillet seg inn på soverommet i det hele tatt.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 11:47   #24
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet??

Svigermor bor laaaangt unna (selv om hun absolutt ikke hadde reagert på det), og så lenge det er smakfult, og ikke så mye synes, så tror jeg ikke jeg ville vært flau om noen gikk inn på soverommet...

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 12:39   #25
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet??

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

:ser for seg svigermors reaksjon på nakenbildet:

Denne kommentaren gjorde nesten så jeg fikk lyst til å gjøre dette selv. Tanken på snerpe-svigermor og et nakenbilde av meg hadde vært hysterisk festlig å overvære.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 14:54   #26
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet?

Fin idé, spesielt dersom du er så fornøyd med deg selv at du er konfortabel med å se deg selv naken hver gang du åpner øynene om morgenen

Jeg har forøvrig et halvnakent maleri jeg selv har malt på soverommet. Det er malt helt fra fantasien, men til og med ungene synes det likner på meg. Så da har jeg vel brukt meg selv som ubevisst modell, da...
I tillegg så har vi en gipsavstøpning av rompa til mannen på badet, som jeg fikk i bursdagsgave av ham da jeg ble 30 Den er riktig så fin.


Sist redigert av LaBanga : 10-08-07 kl 15:10.
LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 14:56   #27
Alioli
Fullverdig medlem
 
Alioli sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Toten-området
Innlegg: 86
Alioli er litt kul
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet?

Stilig bilde, selv om det fra mannens ståsted var skuffende lite nakenhet

Jeg hadde ikke skjønt hvorfor noen skulle ha motforestilling mot å ha et slikt bilde på veggen. Selv har vi bilde av en annen mann på veggen (les: Brad Pitt), så hvis jeg kunne ha bytte ut det, med et "nakenbilde" av fruen så hadde jeg nok ikke tenkt meg om to ganger

__________________
Hurra for meg!!
Alioli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 14:58   #28
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet?

Hehe, det var godt å høre! Skal se om jeg tør å legge ut bildet her når det er blitt tatt.. Haha..

Forøvrig; gipsavstøpning av stussen til mannen tror jeg at jeg skal sette HØYT opp på ønskelista.. Hadde absolutt ikke vært dumt!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 15:06   #29
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.505
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet?

Jeg synes ikke det er noe i veien for å ha slike bilder hverken på soverommet eller på andre rom. Jeg skjønner ikke hva det er å bli flau over, hverken å vise frem eller å se. Har ei venninne som har bilder alla dette hengende i gangen sin og de er stilige og kunstneriske bilder.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 15:11   #30
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet??

Jeg ville nok ikke hatt det. Jeg har ikke bilder av meg selv hengende i huset, hverken påkledd eller naken. Nå er tenåringsguttene mine veldig sjelden innom soverommet vårt, men jeg tror ikke de hadde syntes det var så veldig kult med nakenbilder av mamma.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 15:12   #31
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.462
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet?

Altså, ser man på hvor fine og smakfulle nakenbilder de klarer å ta på programmet "How to look good naked", så er det i mine øyne ikke noe støtende, men et fint og flott minne.



__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 15:15   #32
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet?

Glemmer aldri min gamle fars reaksjon etter for 20 år siden ha vært på besøk hos sin sekretær (resepsjonist) og nye mann. Der ble han presentert for et "fullstørrelsesportrett". Han var sjokkskadet stakkars mann.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 15:16   #33
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet?

Jeg syns sant å si ikke de bildene der er så veldig fine og smakfulle, men jeg er vel bare sær. Syns det ser så unaturlig ut med den holdingen av pupper, beina opp med høyhælte sko osv. Ville definitivt ikke hatt bilde av meg selv på veggen i sånne positurer.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 15:17   #34
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet?

Er det ikke ditt/deres soverom? Du kan gjøre hva du vil der, syns jeg Om andre syns det er smakfullt eller ikke er vel ikke ditt problem? Dessuten har du fått så mye "go for it" her at det må da telle som godkjent.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 15:17   #35
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet?

Jepp, dette har jeg tatt som et "godkjent"! Har allerede spurt en kamerat som er fotograf om han vil ta det

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 17:20   #36
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.710
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet?


Hadde jeg hengt opp en slikt bilde av meg selv over senga vår, så hadde jeg aldri fått fred. Tror gubben ville hatt seg med meg hele tiden! Og vi har senga i stua enda noen uker, så jeg tror vel generelt det ville vært uaktuelt!

Men jeg synes det er flott med gravide'naken'bilder! Gravide damer er råflotte!!

__________________
Maggie74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 17:25   #37
anakonda
https://www.giblod.no/
 
anakonda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 670
anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet?

Både jeg og treåringen synes det var et fint bilde.

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 18:05   #38
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg syns sant å si ikke de bildene der er så veldig fine og smakfulle, men jeg er vel bare sær. Syns det ser så unaturlig ut med den holdingen av pupper, beina opp med høyhælte sko osv. Ville definitivt ikke hatt bilde av meg selv på veggen i sånne positurer.

Og ganske enig.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 18:10   #39
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet??

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Jeg syns du bare skal gjøre det, orginalt og tøft.

Jeg er helt enig!! Dette er noe jeg fint kan finne på til sambo, uten at han ville blitt særlig overrasket.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 18:11   #40
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet??

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Så bra! Har litt lyst til å gi et sånt bilde til mannen, men litt dumt om det må stues vekk siden man ikke "kan" henge det opp noe sted..



Nå som jeg er ferdig med å fnise.. ehm.. jeg burde hatt et sånt!

Kult syntes jeg. Når skal vi til fotografen????

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no