Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Nytt adgangskrav til markedsplassen fra 20. juni

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-11, 17:24   #201
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Safran: Hvordan vet du at det bare er en prikk? Mener du at har blitt prikket kun en eneste gang på markedsplassen og at poengene fra denne ene forsvant? Prikkene forsvinner ikke selv om de ikke lenger er på den listen som vises i kontrollpanelet.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 17:58   #202
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hvordan vet du hvor poengene dine er fra?

Jeg vet jo ikke, og normalt ville jeg ikke husket det i det hele tatt. Nå er det allerede så mye annet som har gått gjennom hodet mitt denne arbeidsdagen, men jeg skal forsøke å fremstille dette så rett som mulig. Erstatningsansvar for feil godtas ikke, og for min del trenger ikke HP gjøre noe somhelst mer med dette. Det er bare prikker.

Men siden vi liker litt detaljering og flisespikking her (?), så prøver jeg:

På grunn av denne tråden la jeg merke til at kontrollpanelet mitt viste 2780 før jeg kommenterte i tråden i går. Så fikk jeg en prikk av noen i tråden, prikken ble grå og ligger der med kommentar ennå, men i går gav den 1 poeng. Etterpå fikk jeg en prikk i en helt annen tråd, fra en bruker som gav veldig mye poeng (9 tror jeg det var). Etter at HP hadde fikset opp i dag hadde jeg igjen 2781 poeng. Dermed er hypotesen min at siden det var igjen kun ett poeng mer enn jeg hadde da denne tråden begynte, så var det det ene poenget som lå igjen, mens de andre var borte.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 18:00   #203
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Safran: Hvordan vet du at det bare er en prikk? Mener du at har blitt prikket kun en eneste gang på markedsplassen og at poengene fra denne ene forsvant? Prikkene forsvinner ikke selv om de ikke lenger er på den listen som vises i kontrollpanelet.

Ja, jeg er rimelig sikker på at jeg ikke har fått prikker på markedsplassen - i alle fall på veldig lenge. Jeg vet ikke når siste justering var? Men jeg fikk én prikk i denne diskusjonen, og etter justeringen gikk jeg ned 30 poeng.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 18:21   #204
Rose
Bør lage seg en tittel selv
 
Rose sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.456
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Har noen stjålet prikkene mine? Hadde endelig fått noen også i dag så hadde jeg mistet nesten halvparten...hvorfor?

__________________
Rose
Rose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 18:31   #205
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.992
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

For min egen del: ang. skrive vs. lese gjør jeg her som IRL, sier noe når jeg føler at jeg har noe å bidra med, og holder kjeft og observerer (men glemmer aldri! ) ellers. Jeg er ingen født kaklehøne unntatt i selskap med noen få, utvalgte som smitter seg med min konstante munndiare.

For å være litt seriøs: jeg synes det er greit med såpass strenge adgangskrav til kjøp og salg, ellers kan det fort bli at tilbudet misbrukes. Til slikt har man finn.no.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 21:39   #206
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hva? Er det medlemmer på FP uten barn? Driver de og deler ut råd om barneoppdragelse og sånt også, kanskje?

Jeg var registrert, og lurket i vilden sky, men hadde bestemt meg for å ikke skrive på forumet før jeg hadde fått barn. Vi adopterte fra Kina, en la-a-ang prosess, og mang en gang satt jeg på hendene mine for ikke å svare i tråder. Men så en dag klarte jeg ikke å dy meg (og for det aller første innlegget fikk jeg en rødprikk - min eneste så langt!).

Siden postet jeg i vei, selv om det vel gikk et par år før jeg hadde Ullungen i hus. (Mitt heteste tips for å samle grønnprikker, må forøvrig være å dele innspurten i en adopsjonsprosess her inne. Da rant det inn hyggelige tilbakemeldinger i et forrykende tempo, gitt. Og barn fikk jeg ovenikjøpet! )

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 21:43   #207
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Jeg har mistet borti 30 poeng nå, men det er sikkert rett.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 21:43   #208
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.645
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Nei, nå jeg gir jeg dere snart prikkedøden, hele sulamitten

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 21:46   #209
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg er verken spesielt kul, smart eller veldig pop.

Joh, for du har gått på romfartslærerkurs!!! Er man ikke kul, smart og pop da så vet ikke jeg! (også har du en flott bunad)

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

men i går gav den 1 poeng. Etterpå fikk jeg en prikk i en helt annen tråd, fra en bruker som gav veldig mye poeng (9 tror jeg det var).

Hvordan vet du hvor mange poeng hver av prikkene du har fått gir? Her har jeg gått glipp av noe tror jeg, er det noen funksjon-trykk-på-greie?

Ellers synes jeg 500/500 er helt greit. Vær litt aktive på forumet, få "belønningen" i form av tilgang på markedsplassen. Det er uansett bare en praktisk bigreie av selve diskusjonsforumet, mener nå jeg. Selv om det er mange jeg gleder meg til å se legge ut ting på markedsplassen som de har lagd selv! :først i køen:

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 21:48   #210
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

For en stålkontroll dere har på prikkene deres!

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 21:50   #211
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Jeg har mer tro på at folk ikke husker hvor mange prikker de har fått på Markedsplassen over to-tre år, enn at det er mulig å miste 30 poeng på en prikk. :occam:

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 21:52   #212
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Hvordan vet du hvor mange poeng hver av prikkene du har fått gir? Her har jeg gått glipp av noe tror jeg, er det noen funksjon-trykk-på-greie?

Gjett om jeg angrer at jeg retthaversk skrev noe om de prikkene?

Det finnes nok ikke noe slik funksjon, tror jeg. Prikkene sklir normalt forbi meg uten at poengene blir registrert, det er kommentarene jeg husker. Akkurat denne gangen så jeg imidlertid forskjellen fra xx80 til xx81, og siden jeg da husket 81 ble det veldig tydelig at den neste prikkeren gav mange poeng. Der husker jeg imidlertid bare at jeg refllektere over at det var mange.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 22:00   #213
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

For en stålkontroll dere har på prikkene deres!

Følger du seriøst ikke med på det, Katta??

Klart man har stålkontroll. Alltid.
(Sjekket i går for å se om jeg hadde 500, da så jeg hva jeg hadde. Har såpass hukommelse at jeg registrete at det var gått ned x antall, når jeg sjekket det nå. :kjempe smart: )

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 22:01   #214
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.498
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Men burde ikke kravene til medlemssalongen også endres nå?

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 22:02   #215
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Hva tenker du på, polarjenta?

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 22:03   #216
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

2000/2000 da eller?

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 22:03   #217
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Ja den var da altså til Polarjenta, jeg fikk visst ikke med quoten.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 22:06   #218
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.498
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Hva tenker du på, polarjenta?

Er ikke kravene for medlemssalongen 100 innlegg og 100 ryktepoeng? Det syns jeg i så fall er lite med tanke på at markedsplassen er så høyt.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 22:07   #219
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.498
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

2000/2000 da eller?

Du tenker på M2 du, jeg tenker på medlemssalongen der kravene er 100/100 ettersom jeg har forstått.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 22:08   #220
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Du tenker på M2 du, jeg tenker på medlemssalongen der kravene er 100/100 ettersom jeg har forstått.

Selvsagt.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no