Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Kan vi ha med baby i bryllup?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-10, 11:30   #41
LiKa
Spent ?
 
LiKa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 571
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

De kommer garantert til å synes at han er ganske teit om du går rundt der og han ikke engang har tatt seg bryet med å spørre på forhånd.


Det er nesten så at jeg har lyst å si at da kan de syns at han er teit... siden han syns det er mer ok at hun blir hjemme, enn at han må spørre.

Så barnslig er jeg..

LiKa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 11:34   #42
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Jeg regner med at før det kommer til det, så har han faktisk spurt.
Men sier de nei, blir jeg med uansett (uten å opplyse dette til brudeparet).
Men takk for ideen om å dra uansett, det slo meg faktisk ikke...

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 11:38   #43
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Men sier de nei, blir jeg med uansett (uten å opplyse dette til brudeparet).

Ja, det syns jeg er helt fair.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 11:44   #44
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.391
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Stemmer for å overtale mannen din til å finne ut av dette. Det blir jo for teit å ikke spørre om noe som er såpass vesentlig.

Hva med trillepiker organisert gjennom FP forresten? Kanskje noen Trondheims-FP'ere har lyst til å være barnevakt eller stille med trillepike?

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 12:18   #45
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Han er sta.. Jeg kan ikke spørre for det er hans kamerat som jeg ikke har noe spesielt forhold til (og ikke har jeg telefonnummeret lett tilgjengelig og jeg har ikke sett ham på ca 6 år), og det ville være å gå bak ryggen på ham. Fremtidig kone har jeg aldri hilst på.

Kanskje jeg som nevnt over av Elinblu skal rett og slett uansett bli med på turen! Trondhjem by er vel flott i mai?

Jeg hadde fremskaffet det telefonnummeret og ringt, etter først å ha konfrontert mannen med at han egentlig ikke vil ha meg med siden han er så lite villig til å finne løsninger!

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 18:28   #46
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Da har det faktisk løst seg - uten innblanding fra mannen.

Mine foreldre ville være med som en tur. Min far er jo derfra så de hadde lyst å oppover en tur. Så da har vi medbragt barnepass som også betaler tur og hotell selv. (Selv om vi skal prøve å få dem med på bonuspoeng, men det vet de ikke før vi har klart det).

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 18:58   #47
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Da har det faktisk løst seg - uten innblanding fra mannen.

Mine foreldre ville være med som en tur. Min far er jo derfra så de hadde lyst å oppover en tur. Så da har vi medbragt barnepass som også betaler tur og hotell selv. (Selv om vi skal prøve å få dem med på bonuspoeng, men det vet de ikke før vi har klart det).

Så bra!

Og Trondheim kan være paradis på jord i mai.
Eller det motsatte.

Været er ikke så lett forutsigbart her.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 19:11   #48
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Da har det faktisk løst seg - uten innblanding fra mannen.

Mine foreldre ville være med som en tur. Min far er jo derfra så de hadde lyst å oppover en tur. Så da har vi medbragt barnepass som også betaler tur og hotell selv. (Selv om vi skal prøve å få dem med på bonuspoeng, men det vet de ikke før vi har klart det).

Så bra at det løste seg.

Jeg er en av de sære som ikke ville ønsket babyer/barn i bryllupet mitt om jeg skulle hatt det her hjemme. Jeg ville uansett satt pris på at gjestene hadde spurt, men jeg er heller ikke redd for å si nei.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 20:04   #49
Gulla
Superduperaktiv
 
Gulla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 579
Gulla er populærGulla er populærGulla er populær
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Og nå skjønner jeg at jeg ikke var så gjennomtenkt da jeg tok med min baby(3 mnd) i bryllup uten å spørre brudeparet først. Gikk ut fra at det var greit jeg.

I dette tilfellet var det tydeligvis greit, for min venninne hadde regnet med at det var meg+baby. Han fikk eget bordkort som hang på veggen der vogna skulle parkeres

Gulla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 20:07   #50
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Vi inviterte barn i vårt bryllup, men det hadde ikke falt meg inn å ta med barn uten å sjekke med brudeparet dersom vi var gjester.

Fint at det ordnet seg, værdamen!

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 20:08   #51
Siwa
Bør lage seg en tittel selv
 
Siwa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.898
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Så bra det ordnet seg for dere

Trondheim i mai er nyyydelig

__________________
Familien er komplett med våre 3 vakre barn,
lillesøster 07
store lillebror 05
storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 20:09   #52
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Opprinnelig lagt inn av Gulla, her.

Og nå skjønner jeg at jeg ikke var så gjennomtenkt da jeg tok med min baby(3 mnd) i bryllup uten å spørre brudeparet først. Gikk ut fra at det var greit jeg.

I dette tilfellet var det tydeligvis greit, for min venninne hadde regnet med at det var meg+baby. Han fikk eget bordkort som hang på veggen der vogna skulle parkeres

Ja, da er jeg glad det ikke var i mitt bryllup. Jeg hadde blitt ganske så gretten om noen bare hadde troppet opp med unger uten å spørre føst. Noen spurte i vårt bryllup, og noen gikk utfra at barna ikke var invitert når de ikke stod på innbydelsen. En ble så fornærmet at vi ikka har kontakt den dag i dag

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 20:14   #53
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Ja, da er jeg glad det ikke var i mitt bryllup. Jeg hadde blitt ganske så gretten om noen bare hadde troppet opp med unger uten å spørre føst. Noen spurte i vårt bryllup, og noen gikk utfra at barna ikke var invitert når de ikke stod på innbydelsen. En ble så fornærmet at vi ikka har kontakt den dag i dag


Det er da ingenting å bli fornærmet for. Bryllup er i utgangspuktet et typisk voksenfest, iallefall for veldig mange.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 20:35   #54
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 42
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Godt at det ordnet seg!

Vi skal i bryllup i sommer, og jeg tror ikke barn kommer til å bli invitert. Det er heldigvis i hjemkommunen vår, og jeg har alt ordnet barnepass til lillegutt under vielsen, så det ikke blir skrik og skrål da. Småtten er ikke mer enn tre måneder på det tidspunktet, og jeg kan jo ikke si nå om jeg klarer å pumpe ut melk eller om han i det hele tatt tar flaske, så det er ikke aktuelt å la ham være hos barnevakt en hel dag. Hvis jeg skal være med på middagen vil jeg ha ham med meg, så vi kommer selvfølgelig til å spørre om det er greit. I så fall får han ligge i vogna i rommet ved siden av med babycall - og den trenger vi ikke ha lyd på en gang. Hvis det ikke er i orden får mannen dra aleine, eller jeg stiller deler av kvelden dersom det lar seg gjøre.

Vi giftet oss i fjor sommer, og et av venneparene våre hadde da fersk baby. Vi sendte ut invitasjonene før barnet var født, så hun fikk ikke navnet sitt i invitasjonen. Mannen min informerte foreldrene muntlig at de gjerne måtte ta med barnet, men de hadde alt ordnet barnevakt under middagen. Ungen var med i kirka, og det var bare koselig - men mammaen var redd ungen skulle stjele showet skjønte jeg, for jeg fikk jo knapt hilse på henne.

Jeg synes i utgangspunktet at bryllup er "voksenfest", men barn som må ammes eller har spesielle behov er unntak.

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 22:47   #55
Gulla
Superduperaktiv
 
Gulla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 579
Gulla er populærGulla er populærGulla er populær
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Ja, da er jeg glad det ikke var i mitt bryllup. Jeg hadde blitt ganske så gretten om noen bare hadde troppet opp med unger uten å spørre føst. Noen spurte i vårt bryllup, og noen gikk utfra at barna ikke var invitert når de ikke stod på innbydelsen. En ble så fornærmet at vi ikka har kontakt den dag i dag

Det kommer jo selvsagt an på litt av hvert da. Jeg kjenner disse menneskene veldig godt. Litt fjernere bekjente så hadde det vært noe annet.
Men seriøst, hadde jeg invitert noen med sprell ny baby hadde jeg gått ut fra at den ble med...

Gulla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 22:56   #56
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.637
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

men jeg synes det er forskjell på en baby på 6 mnd og en på 2-3 mnd. En på 6 mnd, som kryper rundt og krever oppmerskomhet, nja. 2-3 mnd som stort sett sover, (jeg har hørt at de finnes) ja heller.

Nå var det forøvrig mange barn i vårt bryllup-

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 22:57   #57
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Opprinnelig lagt inn av Gulla, her.

Det kommer jo selvsagt an på litt av hvert da. Jeg kjenner disse menneskene veldig godt. Litt fjernere bekjente så hadde det vært noe annet.
Men seriøst, hadde jeg invitert noen med sprell ny baby hadde jeg gått ut fra at den ble med...


Jeg hadde ikke latt være å invitere noen fordi de hadde baby, men jeg hadde forventet å bli spurt dersom det var jeg som holdt en voksenfest. Dessuten hadde jeg forventet at de uten videre skulle respektere svaret mitt.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 23:13   #58
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.494
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Selv om vi spesifiserte at vi ikke kunne be barn av våre søskenbarn (Det er tross alt over 20 av dem, det er mange unger det!) var det nå noen som prøvde seg med om ikke de kunne få, trengte jo ikke be alle, men de hadde ikke barnevakt... (vi avholdt bryllupet der DE bodde, men når ingen andre enn mormor (som skulle i bryllupet) er godkjent barnevakt, så blir det sånn...) Ja, for selvsagt kan jeg skrive at vi ikke kan be barn av søskenbarn, si til noen at nei, det går ikke, si til andre at "joda, dere kan" og satse på at mora til de som ikke fikk med seg sine, ikke har problemer med at andre fikk med seg sine, sant?

Det jeg skal frem til, selv om det oppgis direkte om det er eller ikke er greit med barn, vil noen gjerne prøve seg likevel. Glad de spurte i alle fall, ikke bare dukket opp...

Vi hadde barn i bryllupet, og vi inviterte spesifikt med barna også. Men det er de barna som er våre søskenbarn da, å invitere 20-25 unger til ville vært i meste laget...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 00:30   #59
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Jeg skriver uten å lese de andre svarene. Jeg ville ikke likt at noen tok med en baby til mitt bryllup og jeg ville ærlig talt slitt med å svare nei dersom de spurte. Hvis det er hans venner så tror jeg jeg ville valgt å være hjemme om jeg var deg.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 00:40   #60
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Vil han ikke spørre? I alle dager, hva er det for teit holdning? Hvordan skal man ellers få svar? Kan ikke du spørre?

Det kan være vanskelig å si nei til en slik forespørsel, selv om man ikke ønsker hylende barn i bryllupet.

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.


Jeg er ellers helt på linje med LilleBulla her, og kjenner jeg er sjeleglad for at jeg giftet meg før alle rundt oss fikk barn.



Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg ville ikke likt at noen tok med en baby til mitt bryllup og jeg ville ærlig talt slitt med å svare nei dersom de spurte. Hvis det er hans venner så tror jeg jeg ville valgt å være hjemme om jeg var deg.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no