Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Kan vi ha med baby i bryllup?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-10, 10:50   #21
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.851
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Blir med på tur uansett, men dropp selve bryllupet! :løsningsorientert:

Jeg er ellers helt på linje med LilleBulla her, og kjenner jeg er sjeleglad for at jeg giftet meg før alle rundt oss fikk barn.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 10:51   #22
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Vi inviterte ikke barn til vårt bryllup, men vi forventet at venneparet som hadde en liten baby kom til å ta med den lille jenta si. Det gjorde de også, og babyen lå for det meste og sov i etasjen under der selskapet ble holdt. Jeg forventet da også at de ville ta med babyen i et annet rom dersom hun ble urolig under maten eller taler, men det ble ikke noe problem (eneste problem i så måte var vår egen Lillemor, som Ming var så snill og tok seg av).

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 10:51   #23
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.964
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Det er på ingen måte uhøflig å spørre. Nå har jeg tenkt litt og jeg tror det har vært babyer i samtlige bryllup jeg har vært i.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 10:55   #24
LiKa
Spent ?
 
LiKa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 571
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Jeg hadde tatt med babyen om det ikke var noen som kunne passe. Det er jo bare å spørre brudeparet. Mulig det er et rom i nærheten som babyen kan sove i om kvelden så slipper den å være i lokalet hele tiden.

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Jeg ville i hvert fall begynt med å spørre brudeparet. Da jeg var i samme situasjon spurte jeg om babyen fikk være med og fikk nei. Problem solved, ikke noe bryllup.


Vi hadde med oss eldste jenta da hun var baby, (6 mnd) i bryllupet til min manns fetter. Vi spurte først og det var helt greit. Vi hadde med oss vogn og babycall, og la henne ute på et annet rom når hun skulle sove. Etterhvert tok svigermor og svigerfar henne med seg til hotellet. Men hadde vi ikke hatt de med, hadde nok jeg blitt frem til første "nattmåltid" og så dratt tilbake med henne.

LiKa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 10:56   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Arg, det er så typisk norsk å ikke skulle spørre om noe, ei heller fortelle, og alle bare skal skjønne av seg selv. Jeg blir helt koko av disse kodene.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 10:57   #26
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Vil han ikke spørre? I alle dager, hva er det for teit holdning? Hvordan skal man ellers få svar? Kan ikke du spørre?

Han er sta.. Jeg kan ikke spørre for det er hans kamerat som jeg ikke har noe spesielt forhold til (og ikke har jeg telefonnummeret lett tilgjengelig og jeg har ikke sett ham på ca 6 år), og det ville være å gå bak ryggen på ham. Fremtidig kone har jeg aldri hilst på.

Kanskje jeg som nevnt over av Elinblu skal rett og slett uansett bli med på turen! Trondhjem by er vel flott i mai?

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 10:58   #27
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Arg, det er så typisk norsk å ikke skulle spørre om noe, ei heller fortelle, og alle bare skal skjønne av seg selv. Jeg blir helt koko av disse kodene.

Helt enig. Jeg mener, come on, man spør, man får svar, og så vet man. ferdig med det.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 10:59   #28
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Han er sta.. Jeg kan ikke spørre for det er hans kamerat som jeg ikke har noe spesielt forhold til, og det ville være å gå bak ryggen på ham. Fremtidig kone har jeg aldri hilst på.

Kanskje jeg som nevnt over av Elinblu skal rett og slett uansett bli med på turen! Trondhjem by er vel flott i mai?

Hva vil han at dere skal gjøre, da?

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 10:59   #29
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Hva med trillepiketipset, da? Så kan du være med på middagen, om ikke annet?

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 11:03   #30
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Jeg er skeptisk til bli med allikevel-løsningen. Brudeparet kommer da helt sikkert til å si at det er greit at babyen og du er med i bryllupet, selv om de ikke har ønsket det i utgangspunktet. Jeg hadde hvertfall følt meg presset av noe slikt.

Nei, mannen din får spørre, eller dra alene syns jeg. Hvorfor vil han ikke spørre, egentlig?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 11:03   #31
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Hva vil han at dere skal gjøre, da?

Han vil at enten en gammel studiekamerat som han ikke har snakket med på 10 år skal ringes og spørres om han kan ha babien. Eller at vi finner barnepass til baby her hjemme.
Det med trillepike kunne ha vært en ide. MEN jeg er kanskje litt for hønemor til at jeg kunne ha overlatt babien min til en trillepike jeg aldri hadde hilst på før.
Alternativet mitt er rett og slett nå:
Å dra med uten å være med på bryllupet. Hvis jeg sier det så kanskje han får rompa i gir, og ringer og spør. Han synes sikkert det er for dumt om jeg blir med, og IKKE han iallefall har spurt. (Kan jo håpe at han synes det).

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 11:05   #32
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Han vil at enten en gammel studiekamerat som han ikke har snakket med på 10 år skal ringes og spørres om han kan ha babien. Eller at vi finner barnepass til baby her hjemme.
Det med trillepike kunne ha vært en ide. MEN jeg er kanskje litt for hønemor til at jeg kunne ha overlatt babien min til en trillepike jeg aldri hadde hilst på før.
Alternativet mitt er rett og slett nå:
Å dra med uten å være med på bryllupet. Hvis jeg sier det så kanskje han får rompa i gir, og ringer og spør. Han synes sikkert det er for dumt om jeg blir med, og IKKE han iallefall har spurt. (Kan jo håpe at han synes det).

Det var nemlig det jeg og tenkte, at om han er så sta, får du være det og, og nekte å bli med og nekte barnepass dersom han ikke iallfall spør

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 11:06   #33
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg er skeptisk til bli med allikevel-løsningen. Brudeparet kommer da helt sikkert til å si at det er greit at babyen og du er med i bryllupet, selv om de ikke har ønsket det i utgangspunktet. Jeg hadde hvertfall følt meg presset av noe slikt.

Nei, mannen din får spørre, eller dra alene syns jeg. Hvorfor vil han ikke spørre, egentlig?

De får sef. ikke vite på forhånd at jeg blir med. Det blir bare sagt om det blir spurt direkte om.
Jeg vil heller være med enn å la han dra alene. Rett og slett for at vi får veldig lite tid sammen.

Nei, han vil ikke spørre fordi han bestemt mener at alle bryllup er en voksenfest. Og - at vi må da greie å finne barnepass til babien.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 11:06   #34
LiKa
Spent ?
 
LiKa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 571
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Enten kan han spør og dere forholder dere til det. Selv om han er sta, må det vel gå an å spørre om det? Eller du kan spør om det er mer ok at du blir hjemme?

LiKa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 11:07   #35
LiKa
Spent ?
 
LiKa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 571
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

De får sef. ikke vite på forhånd at jeg blir med. Det blir bare sagt om det blir spurt direkte om.
Jeg vil heller være med enn å la han dra alene. Rett og slett for at vi får veldig lite tid sammen.

Det hadde nok jeg også gjort !

LiKa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 11:08   #36
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Opprinnelig lagt inn av LiKa, her.

Enten kan han spør og dere forholder dere til det. Selv om han er sta, må det vel gå an å spørre om det? Eller du kan spør om det er mer ok at du blir hjemme?

Ja, det synes han faktisk. Det hadde ikke trigget ham til å spørre.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 11:09   #37
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Vi var i bryllup da minsten var 14 dager. Det var helt uaktuelt å reise fra Oslo til Stavanger uten å ha henne med. Vi bodde på det hotellet der festen var, og jeg gikk litt til og fra under middagen og festen, alle hadde forståelse for det. I vårt bryllup hadde 3 par med seg babyene sine, og i tillegg hadde noen med litt større barn, det var bare hyggelig.

Men altså, det bryllupet i Stavanger var veldig nære venner av både meg og mannen, vi er faddere til hevrandres barn og er veldig veldig close. De mente det når de sa at vi bare måtte ta med baby. Vi hadde også spesifikt invitert barn med i bryllupet, slik at vi skulle slippe slike føle-seg-frem-situasjoner.

Det er ikke alle som ønsker hylende babyer under vielsen eller middagen, det må man respektere.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 11:09   #38
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Ja, det synes han faktisk. Det hadde ikke trigget ham til å spørre.

Unnskyld meg , men

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 11:11   #39
LiKa
Spent ?
 
LiKa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 571
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Ja, det synes han faktisk. Det hadde ikke trigget ham til å spørre.

Æsj, i alle dager da?

LiKa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 11:13   #40
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

De får sef. ikke vite på forhånd at jeg blir med. Det blir bare sagt om det blir spurt direkte om.
Jeg vil heller være med enn å la han dra alene. Rett og slett for at vi får veldig lite tid sammen.

Jeg skjønner veldig godt at du har lyst til å være med, bryllup eller ikke. Men hadde jeg funnet ut at det gikk en kone rundt i byen mens mannen var i bryllupet mitt hadde jeg nok stusset veldig. Du kan jo fremlegge det for mannen din, og se om det trigger han til å spørre. De kommer garantert til å synes at han er ganske teit om du går rundt der og han ikke engang har tatt seg bryet med å spørre på forhånd.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no