Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Litt annerledes brudekjole?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-10, 19:45   #21
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Litt annerledes brudekjole?

Jeg valgte bunad og er veldig glad for det. Bunader er ofte sydd slik at man kan ha ekstremt korte svangerskap () med høye liv og folder i stakken.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 19:46   #22
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Litt annerledes brudekjoler?

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.



Åh. Min min min min!!!

Denne har jeg i lilla. Elsker den! Den sitter helt perfekt syns jeg.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 17:58   #23
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Litt annerledes brudekjole?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg valgte bunad og er veldig glad for det. Bunader er ofte sydd slik at man kan ha ekstremt korte svangerskap () med høye liv og folder i stakken.

Tror ikke jeg trenger å skjule evt. graviditet hvis den skulle komme før bryllupet, gitt. Jeg har giftet meg en gang før, da hadde jeg bunad, så det vil jeg ikke nå. Vil gjerne gjøre alt så annerledes som mulig.

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 17:59   #24
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Litt annerledes brudekjoler?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Har du sett på Divakjoler?
http://www.divakjoler.no/diva/index....tegory&path=36

Koster ikke mye, heller.

Der var det mye fint! Og ikke dyrt, hurra! Takk!

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 17:15   #25
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Litt annerledes brudekjole?

Bryllupet blir nå i august i stedet for oktober, så jeg jakter på sommerbrudekjoler som passer til vielse ved sjøen. Gleder meg!

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 17:19   #26
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.934
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Litt annerledes brudekjole?

da er nok ikke den mex siterer noe å trakte etter. (stikkord: litt mer marylin monroe-effekt enn man kanskje staser på )

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 17:20   #27
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Litt annerledes brudekjole?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

da er nok ikke den mex siterer noe å trakte etter. (stikkord: litt mer marylin monroe-effekt enn man kanskje staser på )

Hihi! Nei, det er et poeng. Noe med litt tyngde, kanskje :noterer:

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 17:58   #28
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Litt annerledes brudekjole?









__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 18:10   #29
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Litt annerledes brudekjole?

De var fine, Acsa! Men de korte er vel litt for korte til meg, vel? På en sånn dag, mener jeg? Ellers går jeg jo i ganske korte greier. Men 2 og 3 er supre, og muligens også siste hvis den ikke blir for smal (les trang ) Spørs om ikke du må være med meg og se litt på kjoler etterhvert!

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 18:19   #30
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Litt annerledes brudekjole?

Med et sommerbryllup ved sjøen synes jeg godt du kan ha en ganske kort kjole, jeg. Så kan du ha en hvit angora bolero e.l. over til festen seinere på høsten, dersom du har tenkt å ha kjolen da også?

Den første tror jeg hadde vært skikkelig fin til deg. Markert midje, høyt liv uten at det er empire, og samtidig ikke for tettsittende på strategiske steder som kan ha ekspandert lett innen august.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 18:28   #31
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Litt annerledes brudekjole?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Med et sommerbryllup ved sjøen synes jeg godt du kan ha en ganske kort kjole, jeg. Så kan du ha en hvit angora bolero e.l. over til festen seinere på høsten, dersom du har tenkt å ha kjolen da også?

Den første tror jeg hadde vært skikkelig fin til deg. Markert midje, høyt liv uten at det er empire, og samtidig ikke for tettsittende på strategiske steder som kan ha ekspandert lett innen august.

Tenkte å bruke kjolen på begge festene, ja. Jeg er litt skeptisk til høyt liv sånn i normaltilstand, fordi det ofte gjør at mage og rumpe ser større ut. På den andre siden, hvis magen er stor på den tiden er det jo greit. I utgangsupnktet vil jeg ha markert midje men med bittelitt lavere liv så "innsvingen" kommer godt frem. Men kort går sikkert an til en sånn type bryllup som vi har tenkt, ja.

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no