Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Et tiår med prikker

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-16, 12:24   #81
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et tiår med prikker

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Pøh, jeg har gitt mine 100 og får ikke gitt noen flere.

Det gjelder for et tidsrom på 24 timer, så du må kanskje vente litt før du får lov å sette i gang en ny runde.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 12:24   #82
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et tiår med prikker

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hva!? Er det ikke 100 pr. dag?!

Aner ikke, jeg ga 100 i går og får beskjed om at jeg har brukt opp mine.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 12:29   #83
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et tiår med prikker

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Aner ikke, jeg ga 100 i går og får beskjed om at jeg har brukt opp mine.

Det er 100 innenfor 24 timer.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 13:05   #84
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et tiår med prikker

Eg har fått nye, nokre fordelar er det med å ikkje jobbe.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 17:02   #85
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Et tiår med prikker

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Vil du det skal utføres en jomfrusjekk? For den slags er noget omdiskutert.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 17:03   #86
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Et tiår med prikker

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Herregud, dette skulle vært en prikk, ikke en kommentar. *uteavtrening*

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 17:08   #87
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et tiår med prikker

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Det er 100 innenfor 24 timer.

Kan vi få ein t-skei-smiley, forresten?

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 17:19   #88
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Et tiår med prikker

Jeg tror jeg ligger i bunnen av den statistikken uavhengig av farge. Glemmer å prikke og har ikke gitt en prikk på det jeg kan huske, men bør kanskje henge med på prikkebonanza.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 19:48   #89
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et tiår med prikker

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

At HP har utvidet bonanzaen til søndag kveld.

Jammen! Jeg har vært opptatt i dag!

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 20:24   #90
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.921
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et tiår med prikker

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg blir overrasket over at dere faktisk husker hvem som har gitt dere røde prikker, og hvem dere har rødprikket. Jeg husker ikke sånt. Jeg husker at jeg har fått og at jeg har gitt.

Og rine; Jeg har skjønt at du mener det bare er å ta seg sammen og gå på jobb, og for noen er det sånn, men mange andre igjen er faktisk syk, og da er det ikke så kult å lese at det bare er å ta seg sammen.

Jeg husker de to første rett og slett fordi hele prikkesystemet var noe jeg måtte lære meg. Etterpå har jeg sett på ev. rødprikker som et tegn på sunn debatt.


Sist redigert av Strå : 17-09-16 kl 20:37.
Strå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-09-16, 20:35   #91
Nada
Svada
 
Nada sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.545
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Sv: Et tiår med prikker

__________________
Nada er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 11:04   #92
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et tiår med prikker

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Jeg tror jeg ligger i bunnen av den statistikken uavhengig av farge. Glemmer å prikke og har ikke gitt en prikk på det jeg kan huske, men bør kanskje henge med på prikkebonanza.

Eg hugser at du prøvde å prikke meg inn i M2 og at eg fekk 999 poeng.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 11:56   #93
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.334
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et tiår med prikker

Jeg har gitt én rød hevnprikk her inne, og skammer meg dypt og inderlig ennå.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 12:02   #94
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et tiår med prikker

Jeg har rødprikket troll, og mener å huske at jeg har rødprikket et par faste brukere også, men det er type ti røde i løpet av alle årene, tror jeg. Sikkert mindre. Rødprikken er for meg ganske uinteressant i diskusjonsøyemed, jeg ser ikke helt poenget. Annet enn at det blir fine metadiskusjoner, da, innimellom.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 12:04   #95
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et tiår med prikker

De gangene jeg har prikket rødt, så er det vel sikkert fordi jeg har vært veldig uenig.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 12:29   #96
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et tiår med prikker

Jeg har rødprikket veldig lite, og bare når jeg har vært sint. Rødprikker ikke for uenighet i seg selv, og gidder ikke rødprikke troll.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 12:38   #97
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et tiår med prikker

Jeg kom på at jeg har faktisk fått en (eneste) rødprikk, som også var fortjent. Det var pga. en ekstremt dårlig formulering av en meningsytring tidlig i mitt FP-opphold. Jeg husker ikke hvem det var fra, men det var en aktiv bruker, for jeg ble skikkelig lei meg.
Men jeg husker at jeg fikk en grønn prikk fra Skilpadda på mitt oppklarings-svar, der hun kommenterte noe som at det var bra gjort at jeg tok til meg kritikk og gjorde noe med det. Og da ble alt helt greit.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 20:24   #98
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Et tiår med prikker

WHAT!?? Prikkebonanza, og jeg får det ikke med meg før nå? :skingrestemme:
Det har riktignok vært den beste helgen på lenge, siden jeg har hatt besøk av søsteren min og familien hennes som bor i utlandet, og i tillegg moren min som bor nordpå, men nå kjenner jeg at jeg angrer VELDIG på at jeg ikke har kikket innom her så veldig i det siste.

Nå er det jo MYE å ta igjen her.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 20:40   #99
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Et tiår med prikker

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

WHAT!?? Prikkebonanza, og jeg får det ikke med meg før nå? :skingrestemme:
Det har riktignok vært den beste helgen på lenge, siden jeg har hatt besøk av søsteren min og familien hennes som bor i utlandet, og i tillegg moren min som bor nordpå, men nå kjenner jeg at jeg angrer VELDIG på at jeg ikke har kikket innom her så veldig i det siste.

Nå er det jo MYE å ta igjen her.

Godt å høre at du har hatt en suveren helg da!

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 20:57   #100
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Et tiår med prikker

Opprinnelig lagt inn av Siritk, her.

Godt å høre at du har hatt en suveren helg da!


Ja, sånn sett skal man jo ikke klage. Og jeg må innrømme at det er første gang på lenge jeg har angret på at jeg ikke har vært litt asosial innimellom.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no